4,5 week verder en nog steeds niets

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamaantje, 25 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hoi meiden,

Ik ben nu 4,5 week verder, en nog steeds gebeurd er helemaal niets.
    Ik weet dat ik een bbz heb, maar das ook alles. Wel af en toe flink buikpijn, maar geen bloedverlies helemaal niks.
    Morgenochtend weer bloedprikken en dan hoop ik dinsdag toch wel van de gyneacoloog te horen dat het heel laag is.....:(
    Vindt het wel erg lang duren zeg... eind januari mijn laatste menstruatie gehad, we zijn nu drie maanden verder.....

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meis!

jeetje,..en wat nu dan?? moet jelichaam het ook afstoten dan ofzo? en hoelang ben je dan zwanger nu??
    sorry maar geheel nieuw voor mij,...ik wens je in ieder geval veel sterkte!

kuss

3. Ik wil je eerst even veel sterkte wensen!

Maar ik dacht altijd dat een bbz meestal operatief moest worden verholpen?
    Omdat je eileider kan springen?
    En (meestal) de hcg waarden juist erg hoog zijn?

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Raar dat ze je hier mee door laten lopen. Ik heb ook altijd gehoord dat een bbz erg gevaarlijk kan zijn. Ik hoop overigens voor jou dat het misschien al is los gekomen. Sommige mensen verliezen helemaal geen bloed en stolsels tijdens een miskraam. Hopelijk krijg je toch nog een beetje positief nieuws. Sterkte.

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hoi dames,

Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan inderdaad heel gevaarlijk zijn. Met 9 weken had ik het intake gesprek bij de vk, en toen kreeg ik meteen een echo. Mijn baarmoeder zag er keurig uit, maar er zat geen vruchtje in. Ben toen doorgestuurd naar gyneacoloog en die kon helaas ook niets vinden:(
    Dus dat betekende een bbz, waarschijnlijk in mijn eileider maar dat kon ze niet zien met de echo.

Ik moest toen bloed gaan prikken en als de hcg waarde hoog was moest ik meteen geopereerd worden. Bij mij was de hcg waarde echter al laag, dus het vruchtje was al gestorven, Ik moest 4 dagen later prikken om te kijken of het verder ging dalen of ging stijgen.
    Na 4 dagen was het weer gedaald en moest ik af gaan wachten. Mijn lichaam moest het zelf op gaan lossen, dat betekent dat het het vruchtje moet gaan afbreken en oplossen in mijn lichaam.
    Ik zal zelf waarschijnlijk niets waarnemen van het vruchtje.
    Pas als de hcg waarde op bijna nul is, dan komt mijn cyclus pas op gang en ga ik vloeien. Helaas zijn we nu alweer 4 weken verder en nog steeds niets. Vandaag bloed wezen prikken en morgen de uitslag... ben benieuwd.

Mijn lichaam houdt me gewoon voor de gek, alsof ik nog zwanger ben. Ik zou nu al 13,5 week zwanger zijn....

6. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Mijn Hcg is gelukkig wel weer verder gezakt naar 12, dus...
    Nu over twee weken weer terug om bloed te prikken... hoop dat ik er dan vanaf ben en dat mijn menstruatie op gang gaat komen.

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Vandaag de uitslag gekregen van mijn bloedonderzoek, mijn HCG waarde was 1,2 dus... mijn lichaam heeft het bijna opgelost.
    Nu wachten tot mijn menstruatie op gang komt. Het heeft nu lang genoeg geduurd. Mijn laatste menstruatie begon 23 januari, raar he.
    Heb wel een telefonische afspraak gemaakt met de gyneacoloog, die zou mij vrijdag gaan bellen. Ik vind het zoooo lang duren, en ook zo vreemd dat ik niet eens een nacontrole krijg.

Kijk wel even wat ze vrijdag zeggen, maar hoop dat mijn cyclus nu snel op gang gaat komen. :(

8. C78

C78 Niet meer actief

Ik zit nu juist op dag 26 van bloedverlies...
    Als mijn HCG weer 0 is en het nog niet over is willen ze pas iets gaan ondernemen. Ik zat vandaag op 86 dus het zal nog wel even duren.

Ik hoop dat het bij jou snel op gang komt. Het lijkt zo wel alles of niets...

Sterkte en succes!

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Wel bizar, jij hoopt dat het bloedverlies ophoudt en ik hoop dat het op gang komt... ;) Kortom.. we zijn er allebei lekker lang zoet mee....Krijg je dan geen bloedarmoede als je zo lang blijft verliezen.
    Vindt het allemaal maar heel erg vaag...

10. C78

C78 Niet meer actief

Volgens de gyn ben ik jong (32) en gezond dus kan mijn lichaam wel snel nieuw aanmaken. Ik help moeder natuur wel een beetje. Ik drink nu elke dag een glas roosvice ferro voor extra ijzer. Wie weet helpt het.
    Maar het blijft raar inderdaad...
    Je mag het zo een paar weken van me overnemen hoor :D

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou een paar weken vind ik ook een beetje te veel van het goede, hihihihi... :D Maar vindt het wel raar dat het zoooo lang duurt...

12. C78

C78 Niet meer actief

:D

Het is inderdaad vervelend. Als je wens zo groot is duurt het wachten ook extra lang...

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh, 1,2 gaat de goede kant op. Wat duurt het allemaal lang hè?! Mijn hcg was gisteren, 6 weken na de operatie 86.
    Op de echo was wel bloed in mijn baarmoeder te zien, dus ws zal ik eerdaags weer gaan vloeien. Een menstruatie kon pas als hcg 0 is zei mijn gyn.
    Mamavdewi, zolang al aan het vloeien?!! Vreselijk zeg!
    Sterkte ook voor jullie meiden. Het valt niet mee.

Deel Deze Pagina