Zwangerschapssymptomen weg!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 15augustus, 14 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    hoi ik ben even erg onzeker
    Kheb eergisteren nacht hele erge steken en krampen gehad ik dacht toen even dit is niet goed en ben tig keer naar de toilet wezen kijken of er geen bloed was tot op heden iig niet
    Echter waren daarvoor Mn borsten een stuk voller met aderen erop enzo en nu niet meer zelfs Mn vriend begon er zelf over
    Kheb volgende week pas weer een echo (heb al echo gehad met vermoedelijk kloppend hartje) maar ben zo bang dat na die steken en krampen het mis is gegaan omdat ik nu niks meer voel

2. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Waren het geen darmkrampen?
    ik ben nu een paar dagen verder dan jij en herken die krampen en steken heel erg.
    Ik ga er vanuit dat het bandenpijn is, want het voelt anders als menstruatiepijn.
    Bij jou is er vast ook een goede reden voor. Zou proberen de rust te bewaren en niet in de paniek te schieten. Als het echt van een miskraam is dan zou je wel snel bloed moeten verliezen denk ik...
    Succes ermee!

3. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Voel wel dat het me darmen niet zijn heb Zelf altijd darmproblemen gehad dus kan het verschil wel goed voelen
    "Fijn " te horen dat ik niet de enige ben en het hopelijk erbij hoort
    Ken dat niet van me vorige zwangerschap
    Ben blij als de eerste 12 wkn erop zitten vind zn stressvolle weken

4. Dobbelsteen

Dobbelsteen Actief lid

1 jan 2016
    123
    11
    18
    Ik kan me voorstellen dat dat even spannend is. Krampen en steken komen volgens mij heel vaak voor, ik had ook menstruatieachtige krampen het eerste trimester. Is het een optie om de vk te bellen? Misschien kan je eerder terecht?

5. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Ik lees even mee

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ik herken je onzekerheid.. Ik heb in het eerste trimester ook veel onzekerheid gehad. Elke dag was anders, de ene dag ontzettend veel last van mijn borsten enzo. En zo de andere dag was het over.. Dat was mn zwangerschap, dacht ik dan, het is voorbij, dacht ik. Maar kwaaltjes zijn geen garantie voor een goede zwangerschap.. ;) geen kwaaltjes of kwaaltjes die zomaar weg zijn wil niet zeggen dat het mis gaat. Echt niet!
    Ook de krampen en menstruatiepijn herken ik zeker van het eerste trimester. Ik heb toen mijn vk gebeld, en ze vertelde me dat dit kwam doordat de baarmoeder groeit. Ik zou je willen gerust stellen! Maar ik snap dat dat niet zo snel gebeurd.. (Ze konden op mij ook blijven inpraten, maar ik raakte ook niet gerust.. en inmiddels al aardig een eindje op weg in mn zwangerschap)

Esila vindt dit leuk.
  7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Krampen zijn heel herkenbaar, daar hoor je zo ongeveer 9 van de 10 dames over in het begin van hun zwangerschap.
    Zolang je geen bloed verliest zou ik mij niet druk maken en doe je dat toch dan bel de vk even.

8. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Kan ook heel goed je baarmoeder zijn die aan het rekken is. Dat is het eerste trimester heel normaal en geeft ook menstruatie-achtige krampen.

9. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties
    Tot nu toe geen bloed gezien dus het zal wel goed zijn :)
    Maar het blijft spannend

10. Smoothie123

Smoothie123 Actief lid

7 apr 2016
    222
    67
    28
    Hier ook herkenbaar. Ik had dit ook van die krampen in het begin. Ook steeds na de wc rennen kijken of ik niet aan het bloeden was!
    Met de borsten ook herkenbaar. Ene moment leken ze voller dan het andere moment en dan had ik heel erge pijn eraan en dan helemaal niks!
    Komt vast goed en anders ind even bellen na je vk.

Deel Deze Pagina