Hoi Ik heb gisteren mijn nod dag gehad maar heb vandaag alleen licht bruin slijm verlies een paar druppeltjes maar. Maar ik had afgelopen vrijdag avond dat ik ineens misselijk werd en ik had ook steekjes in mijn baarmoeder. De dag erna nog licht misselijk en s avonds niks meer. Maar heb dus wel al een week gezwollen tepels af en toe alleen aan de bovenkant en dan de onderkant van mijn tepels zijn gewoon normaal. En dat heb ik vandaag dus ook nog maar wel met oud bruin slijm verlies. Heb vandaag ook getest die gaf negatief aan. Kan het nog zo zijn dat ik zwanger ben en dat dit innestelings bloed is? Heb vorige maand wel een vmk gehad met 5 weken. Heb dit normaal nooit meestal krijg ik buikpijn en dan ineen keer hevig bloed verlies een paar dagen en daarna bruin bloed. Groetjes Samantha
Hallo Samantha33. Het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn, maar het kan ook het begin van je menstruatie zijn. Wacht nog even en zet het niet door, test dan over een paar dagen nogmaals. Succes. Groetjes Ineke.