4,5 week zwanger en soort eipijn???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meisje1987, 8 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    hallo lieve dames,

Zoals aan mijn onderschrift te zien ben ik nog pril zwanger.
    Ik heb alleen heel erg last van stekende pijn rechts onder. Lijkt heel sterk op mijn ovulatie pijn. Ik voelde mijn ei altijd heel goed groeien, is een beetje hetzelfde gevoel.
    Hopelijk herkent iemand dit??
    Moet ik nu alle alarm bellen laten rinkelen of is dit normaal?
    Herken het niet van de eerste zwangerschap namelijk.

2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik herken het hoor! Echt van die venijnige steekjes steeds. Hoort er echt bij, ik had het bij mn vorige zwangerschappen ook.

3. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ja en bij liggen of zitten lijkt het alsof er een druk/ergere steek op zit. Beetje moeilijk te omschrijven.

4. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ik heb het ook soms heel erg aan de linkerkant... echt erg pijnlijk zelfde als me ei eraan komt idd! Hoort er gewoon bij denk ik. Want heb al een echo gehad en zit op de goede plek en ik heb links geen eileider meer ivm bbz afgelopen maart. En nog steeds voel ik die pijn.

meisje1987 vindt dit leuk.
  5. momim

momim Niet meer actief

Waarschijnlijk is je ei aan die kant gesprongen en dan vormt zich daar het corpus luteum. Heel normaal dus, maar kan wel vervelend voelen:( mocht de pijn ineens veel heftiger worden of je krijgt er bloedverlies bij trek dan wel aan de bel, want zo lang je nog geen echo hebt gehad kan het ook nog ergens anders dan in je baarmoeder genesteld zijn natuurlijk

meisje1987 vindt dit leuk.
  6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Dankjewel. Ik probeer het een beetje los te laten. Al is dit nog mogelijk natuurlijk. Ik heb idd aan de rechterkant mijn eisprong gehad. Hopen dat de 2 weken maar voorbij vliegen.

Deel Deze Pagina