4,5 week zwanger, geen symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lissa90, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa90

Lissa90 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ik ben vandaag precies 4 weken en 3 dagen zwanger en heb tot nu toe totaal geen symptomen en dat maakt me een beetje onzeker.
    Het enige is iedere dag menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik maar geen gevoelige borsten misselijkheid etc...
    Zijn er meer mensen die nergens last van hebben of komt dit nog?

Liefs Lissa

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Na 6 weken ;)

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Wat niet is, kan nog komen. Niet iedereen heeft dan al last van symptomen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

4. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ik had dat ook hoor! Geen zorgen :D de een is anders dan de ander. Zelfs de ene dag/week is anders dan de andere. Ik heb nu nog weinig symptomen, maar wel al een echo met kloppend hartje gehad! Ene dag heb ik gevoelige borsten, de andere dag bijna niet (of een paar dagen niet, of juist wel). Maar rond de 4/5 weken merkte ik weinig behalve alleen best wel flinke menstruatiekrampen en steken. Die zijn weggegaan rond een week of 6/7. Nu begint de misselijkheid een beetje, maar ik hang nog niet boven de pot.. En heb t ook niet elke dag. Ik heb ook geen trek in ander eten, of in meer eten. Het wil allemaal niks zeggen! Je hebt een positieve test gehad, dus geniet er van.. Als het fout gaat kun je daar toch niks aan veranderen, dus je kan maar beter positief blijven en naar je eerste mooie echo toe werken! Gefeliciteerd :D

5. Lissa90

Lissa90 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties, dat stelt me gerust!
    Ga nu lekker genieten van mijn zwangerschap :)

Liefs

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Gefeliciteerd!

Hier tot 7/8 weken helemaal geen symptomen gehad en daarna nog niet veel. Niks om je druk over te maken dus! Sowieso komen de symptomen als ik het goed heb pas in week 6 (als je ze al krijgt natuurlijk). Geniet er maar vab dat je ze niet hebt!

7. julia79

julia79 Lid

4 feb 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    no worries…
    ik kreeg pas zo rond 9 weken een beetje klachten…bij mij was dat voornamelijk vermoeidheid en dat duurde tot +- 13 weken. Toen was het ineens als sneeuw voor de zon verdwenen! Ik ben nu 21,4 en voel me echt kiplekker, nergens last van! ik denk soms wel eens dat ik me beter voel dan dat als ik niet zwanger ben.

Ik zou zeggen…geniet ervan meid..ik hoor wel eens andere verhalen om me heen :)

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Joh ik deed pas een test met 4.5 week... En verwachtte daar echt geen positief resultaat van, ondanks dat ik flink overtijd was!
    Ook nu met ruim 5 wk nog geen symptomen, of in ieder geval heel weinig.
    Had ik bij mijn dochter ook niet. Later werd het wel wat meer, maar nooit heel veel last gehad.
    Bij de twee zwangerschappen die al vroeg misgingen had ik juist wél volop symptomen...

9. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ik heb ook helemaal geen symptomen gehad aan het begin. Eigenlijk helemaal niks als groeiende borsten en wat lichte krampjes in mn buik tot aan een paar weken geleden toen de bandenpijn en mn rug erg pijn gingen doen :p

10. Lissa90

Lissa90 Niet meer actief

Fijn jullie reacties, stelt me erg gerust :)!
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!

Liefs

11. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Lekker gaan genieten meis!
    Ik begon pas af en toe te spugen vanaf 8 weken. Heb nooit de klassieke verschijnselen gehad! Wrijf maar in je handjes ;)

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    2de zwangerschap nu.. niets.. geen echte symptomen, alleen wat moe.. zie onderschrift..

Bij mijn eerste zwangerschap, 2 dagen voor nod, steken, pijnlijke borsten.. na nof moe! En als al iemand naar mijn borsten keek deed het al pijn...

Maar nu, tot op heden geen échte symptomen

13. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Ik had tot 7 weken niks aan de hand behalve pijnlijke borsten, nu heb ik obstipatie, maagzuur en misselijk en overgeven.. Snap dat je onzeker bent na je eerste echo is dat hopelijk mibder probeer stiekem toch te genieten want dat is 1 ding wat ik graag nu zou willen doen maar niet kan..En ik hoop voor jou dat het zo mag blijven klacht vrij

Deel Deze Pagina