wie herkent dit

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Fluffi, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Ik ben bijna 21 weken zwanger en heb as maandag me 20 weken echo.
    Ik lees graag op dit forum maar word er soms wel onzeker van.
    Als ik de meeste meiden hier hoor praten dan voelen ze hun beebje rond deze tijd al wel.
    Elke keer denk ik wel dat ik wat voel maar dat is maar heel even en dan voel ik weer een aantal dagen helemaal niks.
    Ik heb thuis een angel sound en luister ik naar het hartje en dan hoor je de baby ook bewegen maar ik voel gewoon helemaal niks.

Hierdoor maak ik me zorgen dat de beeb misschien niet goed groeit of iets anders mee is.
    Gelukkig hebben ik maandag de echo maar wilde het toch even van me afschrijven.

pffff wat duurt wachten soms lang

Liefs fluffi

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hey meis,

Ik voel de kleine ook nog niet elke dag, heb d'r volgens mij wel een paar keer gevoeld, maar weet dat dan ook weer niet zeker. De 20 weken echo heb ik 2 weken geleden gehad, toen was alles goed, en gister nog controle gehad bij de gyn en was ook alles ok.

Weet wel dat hier de placenta hoog aan de voorkant zit, dus waarschijnlijk waar de kleine met de handjes en voetjes zit..

Wil je even veel succes wensen met wachten, en maandag veel plezier bij de echo!

3. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    fluffi

is dit je 2e zw schap?

bij mijn eerste zw schap voelde ik de kleine pas echt goed met 24 weken en vanaf toen steeds duidelijker

nu bij deze zw schap voel ik het af en toe ,soort geaai in mn buik en gekriebel maar ook niet continu

ik wil je ook even veel plezier wensen bij de echo maandag!

4. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Dit is mijn 2e zwangerschap, maar 1e was een bbz.

We moeten maar gewoon afwachten denk ik.
    Ik ben wel blij dat ik nog maar 2 dagen hoef te wachten of echo.
    :)

5. Alita

Alita Niet meer actief

dit forum is erg fijn voor info of te kletsen maar het maakt je ook erg onzker doordat je denkt van alles te moeten voelen.....
    Je moet proberen er nuchter onder te blijven meid, niet iedere zwschap is hetzelfde..mischien ligt je placenta wel voor?

Je kindje leeft toch je hoort het hartje dus waarom je druk amken komt goed hoor!!

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Is geen reden voor paniek hoor! Ik voelde dochter met 17 weken voor het eerst en pas vanaf 22/23 weken elke dag. De 2de keer voel je alles vaak sneller omdat je weet wat je dan moet voelen.

Het kan ook zijn dat de placenta aan de voorkant ligt dan voel je ook minder.

7. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik had idd een beetje hetzelfde als jij. Had zelfs gedroomd dat de baby geen armen en benen had, daarom kon het niet bewegen en ik het dus niet voelen. Whaha beetje belachelijk maarja dromen he. Maar tijdens de echo bleek dat de baby helemaal in orde is. Mijn placenta ligt voor en daardoor voel ik het nog niet. Maar ik kan niet wachten tot ik het echt goed voel! Veel plezier bij de echo!

8. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Hoe fijn ik het ook vind om hier te lezen en schrijven maakt het mij soms ook heel onzeker. Toen ik een bloeding had kon ik hier niks anders lezen dan miskramen. Pas na de echo stond ik weer open voor de positieve verhalen. Morgen heb ik voor het eerst in 4 weken weer een afspraak bij de VK en gaat ze proberen naar het hartje te luisteren. Ooh wat ben ik weer bang dat er wat mis is. Ik voel niks behalve de standaard symptonen en dan lees ik ook nog eens de verkeerde dingen.

Gelukkig haal ik hier ook heel veel steun uit zwangerschapspagina en ik denk dat ik maar moet gaan leren om de negatieve verhalen een beetje links te laten liggen vlak voor echo's etc :D

Heel veel plezier maandag met je echo!

Liefs,

Sam

9. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik word er ook wel onzeker van (alleen bij mij meer van de verhalen dat de zwangerschap niet goed is gegaan/miskraam). maar niet alles slaat op elke zwangerschap. dit is mijn eerste kindje en voelde hem echt al heel snel. als de placenta aan de voorkant is kan dat niet (als je leest wat er word geschreven). ik dacht dus nou me placenta zit achter. ik kwam bij de VK en die vertelde dus dat ie aan de voorkant zit..dus dat hoeft dus ook niks uit te maken.
    een vriendin van mij is evenlang zwanger en die voelt hem nu ook pas een paar dagen (en bij haar de placenta achter). zo zie je maar het is gewoon bij iedereen anders. ik zou me niet te druk maken :)

groetjes

10. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Nou gister de 20 weken echo gehad en alles was goed.
    Op de echo zie je de beeb wel flink bewegen maar ik denk nog niet hard genoeg. De placenta ligt achter dus daar ligt het ook niet aan.

Het aller belangrijkste ik dat alles goed is. Dat voelen komt vanzelf wel.

Bedankt voor jullie reacties. ;)

11. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    fluffi

wat fijn dat alles goed is met de beeb!!!!!!
    ik denk dat je het nu snel gaat voelen

ik voel het nu sinds een paar dgn ietsje duidelijker gisteren zag ik ook dat het veel bewoog
    maandag terrug voor 2e geslachtsbepaling dan kan ik het ook weer zien..

12. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    gelukkig maar!

13. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Mooi dat alles goed is meid!
    Hier voel ik ons beebje ook bijna niet. Ik denk dat het alweer anderhalve week terug is dat ik ons beebje voor de laatste keer voelde. Vorige week dinsdag nog hartslag gehoord bij de vk. Dus het zal wel goed zijn..
    Volgende week woensdag heb ik de 20 weken echo. Ben nu al zoo zenuwachtig. Alles lijkt verder helemaal goed, maar waarom maak ik me dan steeds zo'n zorgen? Ik denk inderdaad door dit forum... Ik mag zo graag wat verhalen lezen, maar word er ook zo ontzettend onzeker van.

14. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Dat had ik inderdaad ook.
    Als je hier leest dan denk je automatisch dat het bij jou ook zo moet en dat er anders iets niet goed is terwijl dat helmaal niet zo is.
    Als je op de echo een bewegend beebje ziet ben je weer helemaal opgelucht en blij de beeb weer te zien.

Ik weet zeker dat je volgende week woensdag ook een mooie echo krijgt.

Liefs Fluffi

Deel Deze Pagina