Proficiat allemaal met jullie mooie echo foto s.. Ik ben zenuwachtig is de vraag of ik kan slapen vandaag.. Gaat van alles door me hoofd.. Denk alleen maar aan slecht nieuws ..
Kijk is aan dat is super nieuws tosti ! En de 12 weken behaald! lekker genieten nu ! Hoe voel je je nu?
Ja daarom.. Heb vandaag een test gedaan en was nog knal positief.. Zegt ook niks.. We zullen het zien morgen..
Ja hcg blijft toch bambe maar heel veel succes vandaag! En kijk vanmiddag nog even of je hier een berichtje geplaatst heb Dikke knuffel!
Dat denk ik ook wel, dan ben je weer bang dat het niet helemaal gezond is maar goed dat is ook ouderschap he en zal nooit meer overgaan Maar goed je bent de 12 weken voorbij! dat is al heel belangrijk
Zeker spannend! Typfoud heb je in begin wel last gehad dan? Ze hoeven natuurlijk niet allemaal hetzelfde te zijn, had bij me zoontje ook weinig last behalve later in de zwangerschap gevoelige borsten en nu soms vlagen misselijkheid dus ja wil niets zeggen Wanneer mag je?
Nou dames helaas het is Weer een miskraam!! 5e gewoon niet normaal dit.. Wat zeggen ze we kunnen niks voor je doen!!
Bambe wat vreselijk!! Ik weet precies hoe het voelt Ik ben op eigen houtje met Utrogestan begonnen, ik gebruik ze nu nog steeds. Maar ze zijn bijna op en dan is het klaar. Ik heb hier zoveel goede dingen over gelezen dat het miskramen tegen kan gaan. Mijn gyn wilde het niet geven omdat het wetenschappelijk bewezen was. Dus ben ik er zelf aan begonnen. En toch denk ik dat het dankzij dat spul toch goed gaat deze keer. Wie weet helpt het ook bij jou de volgende keer? Heel veel sterkte!!!!!
Wat erg! Heel veel sterkte! Volgens mij als je meer dan 2 miskramen hebt gehad, "moeten" ze het verder onderzoeken...
Ik weet er weinig op te zeggen gewoon zwaar k u t voor je. Snap niet dat ze niet verder met je gaan met onderzoeken en ze je niet helpen, je kan zwanger worden dus dat is het niet. Zit er wel iets? Pff