Haha sorry was weer aan het werk.. was helemaal supergoed, weer een lekker druk kind, was aan rond zwemmen en springen haha.. gelukkig!!
Ja ze liet hem zelf staan en ben dan precies 12 weken en doe dan 2 weken later een geslachtsbepaling dus dat is toch ook weer een extraatje.
Ik heb volgende week vrijdag geslachtsbepaling! En dan ben ik 15 weken en 4 dagen. Het had veel eerder gekund maar daar doen ze het pas met 16 weken Ik ben zooooo benieuwd!!
Leuk hoor geslachtsbepaling, schiet al lekker op! Met 13 weken al? Dat is vroeg zeg. Ik had begrepen dat ze het vanaf 15 weken kunnen zien en vanaf 16 weken moeten zien.
Nee hier bij een pret echo bureau al vanaf 13 weken met kans van 98% en daarna alleen hoger en vorige keer hadden ze het ook goed dus geloof het wel
Oke, knap zeg! Spannend hoor, kan niet wachten tot ik zo ver ben. Ik wil na de termijnecho donderdag een afspraak gaan maken voor geslachtsbepaling, dat zal met 15 weken zijn en dan kom ik uit rond 23 dec.
Heej tosti, al gezonde zenuwen voor morgen? Hoe gaat het met de rest van de dames? Ah ik afgelopen maandag ziek naar huis gegaan toen dacht ik aah het is al gezakt, jaa heel nacht overgegeven en diarree dus een buikgriep aah pijn aan me banden van het spugen dus hopelijk alles goed met die kleine in me buik en me zoontje ook nog is aangestoken dus hier ging het lekker! Net gerustgesteld dat ik de magische grens had gehaald en dan krijg je dit savonds
Hoi hoi! Hier gaat het wel, gelukkig is mijn misselijkheid ietsje minder geworden, maar nog steeds wel aanwezig. Vanmiddag heb ik mijn termijnecho, vind het weer spannend hoor! Hoop ook echt dat het nu een keer uitwendig mag voor de verandering . Gisteravond lag ik in bed en moest ik niezen, nouuuuuuuuuuuu ik kreeg me toch ineens heftige steken in mijn liezen! Pffff ik lag echt helemaal krom ervan en durfde ook even niet te bewegen. Maar wat vervelend voor jou en je zoontje zeg! Hopelijk knappen jullie beiden snel op! Met de kleine zal het vast wel nog goed gaan joh .
Dat moet nu toch zeker al uitwendig kunnen! Deze ze bij mij vanaf 7 weken al alleen beter beeld inwendig toen. Nou als er iets is waar ik niet tegen kan is die misselijkheid bah bah blij dat ik daar normaal geen last van heb. Ja blijkbaar zijn de banden toch gauw overrekt. Spannend dan vandaag! En ga je het dan bekend maken?
De zenuwen komen morgen pas heb er wel super veel zin in!! Kan ik eindelijk de eerste kleertjes gaan kopen. Apart idee is dat zeg. Had nooit verwacht om dat te mogen doen.
Haha.. ja geloof voor jou dat het een heel bijzondere gevoel is na zo lange weg misschien ook nog steeds ongeloofwaardig. Ik kon echt niet beseffen dat ik een kind kreeg en ook echt van mij was en niet die ik na half uur vasthouden terug moest geven. En heb je zelf een gevoel wat het zal worden?
Hey Hallo allemaal, Ik zit al wat dagen in jullie topic mee te lezen. En me vast te houden aan jullie positieve verhalen. Zelf ben ik nu 5,4 week zwanger, na een ma en curretage jaar terug. Erg blij maar oh zo bang weer. Ook ik heb nagenoeg geen kwaaltjes en vind dat eng. 7 december heb ik "pas" eerste echo, ben dan 8weken. Het enig waar ik last van heb is gevoelige tepels, that's it! Vanmorgen het gevoel dat dat ook weer minder was. maar jeetje, wat kun je je zelf gek maken zeg!! Voor jullie allen, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Lekker genieten!
Jij ook gefeliciteerd! Nou ja als je hier meegelezen heb dan weet je van mij dat ik ook weinig symptomen heb, ook bij me zoontje toen weinig dus ja je kan diegene zijn die geluk heeft kwa symptomen. Nu ook nog weinig last op wat grotere borsten na en wat blauwige aders maar geen gevoelige borsten of wat dan ook.en alles gaat tot nu toe ook nog goed Alleen onzeker blijf je na zo negatieve ervaring toch en de dagen duren heel lang tot een echo.. Ik kan je weinig tips geven, weet hoe het is.. maar goed moet toch proberen afleiding te zoeken en positief denken Ik heb met 6 weken een pretecho laten doen omdat het echt killing was om er 24/7 aan te denken, misschien een optie voor je. Toch proberen te genieten en lekker van je af typen hier