Ik ben zelf me meisje verloren met 22 weken zwangerschap. Ik weet hoe slecht het idd kan aflopen maar ook hoe goed. Ik heb 2 weken terug een echo gehad en ga deze vrijdag weer. Er was eerst alleen een vruchtzakje te zien dus nu hopend op een kloppend hartje! Toch altijd weer spannend. Ik ben er nu vrij rustig onder omdat het nog niet helemaal tot me doordringt maar als ik de 20 weken tegemoet ga, weet ik zeker dat ik het heel erg moeilijk ga krijgen
Ik ken het ik ben nu zelf vandaag precies 4 weken maar voel of dat er wat in zit ondanks de zware sympthomen van misselijheid sterke reuk ondanks zware verkoudheid en hongerig veel moeten plassen ik heb 1nov pas mijn eerste echo ben ook weerr bang dat het een leeg vruchtzakje zou zijn
Pfff, dat is helemaal heftig dan heb ik liever hard gezegd dat het nu gebeurd dan bij 20 weken, dat moet een zware periode zijn geweest! Maar zomaar uit het niets of was het al wat zwakker? Ik weet niet of je daar over wil praten trouwens.. Ja het kan alle kanten op inderdaad met of zonder symptomen maar goed je maakt jezelf gek soms
En had je dat toen ook die symptomen? Voor mezelf heb ik nu ook dat idee dat er niets in zit, kan me eigen niet zo heel goed meer herinneren bij de eerste, toen had ik echt het gevoel van ik kan heel de wereld aan en dat er iets bij me was, nu dus echt niet. Wanneer mag je voor je echo? Ik heb gewoon op moment liever gelijk duidelijkheid dat ik weet waar we aan toe zijn of het zit er of het zit er niet.
Snap jou punt, bij mij is het mis gegaan bij 9 weken dus als ik nu vroeger een echo doe kan het daarna nog mis gaan dus je blijft nog in onzekerheid maar op moment is het gewoon ik heb niet idee dat er ook een vruchtje in zit of ten tweede het wel klopt dus als ik dat weet, kan ik tenminste al iets rustiger zijn en weet ik dat er iets aan het vechten is
ik heb ongeveer 24 weken niet gemerkt of gevoeld dat ik zwanger ben. Dus het hoeft niks te zeggen... was elke echo weer verbaasd een bewegend kindje te zien
Hoi hoi, hier ook net 4 weken zwanger en een paar maanden geleden ook een MA+curretage gehad. Ik heb ook niet veel symptomen (had ik toen ook niet) dus vraag me ook wel af en toe af of het goed gaat daar binnen. Enige verschil is dat ik nu af en toe iets in mijn liezen voel. Ik mag maandag bellen voor een vroege echo dus dat wordt spannend. Nou succes verder en hopelijk zit alles goed! Hou je ons op de hoogte?
Hoi! Ah je heb vrijwel hetzelfde als ik dan. Nou bij mij zijn in de ochtende nu wel wat vlagen misselijkheid gekomen en brok in me keel en me borsten zijn gegroeid. Dus vanaf 4 weken had ik ook 1.5 week ofzo geen activiteit meer ain me lichaam. Nu bij me vorige zwangerschap ook weinig klachten hoor dus mogen we misschien van geluk spreken alleen het is soort bevestiging he ! Misschien komen je klachtjes dus ook pas vanaf 6 weken. Ik mag gelukkig as woensdag voor een pretecho ! Dus hoop een mooi hartje te horen en dan nog hopen dat die ook blijft ! Hoop dat je ook snel mag, echt lange dagen zo . Hoeveel weken was je toen? En was het je eerste zwangerschap?
Nou bedoel plus minus 1 week geleden haha toen had ik het gepost... Zo zie je maar hoe lang het voor je gevoel duurt
Ja klop idd een beetje hetzelfde... Het was mijn eerste zwangerschap ja en ik kwam er bij de eerste echo van 11 weken achter dat het vruchtje was gestopt met groeien tussen de 6-7 weken. Pfff wat kwam dat hard aan zeg! Dus aan de ene kant wil ik graag wat voelen want anders denk ik alleen nog maar aan de vorige... Ach ja we kunnen niet meer doen dan afwachten . "Fijn" dat jij nu wel wat meer kwaaltjes hebt haha ik ben benieuwd wanneer ze bij mij komen. Veel succes woensdag!
Dank je wel! Maar goed ook al voel je nu niks wil nog niet zeggen dat het niet goed gaat, ik heb een mooie zoontje en een ma gehad en weinig klachten. Ja helaas kunnen we het niet zelf regelen! Ik hou je op de hoogte! Laat maar weten wanneer jij je echo heb en je kwaaltjes beginnen
Mijn buik is soms zo mega plat als ik in bed lig! Dat ik het gevoel heb dat er totaal niks in zit irritant is dat.
Hoi! Ja kan kloppen, had ik bij me eerste en nu ook.. als je wat sterkere buikspieren heb, kan dat heel goed en in de ochtend ook. Bij mij was dat toen ook had ik sochtends kleinere buik dan overdag. Is dit je eerste? Ben je ook wat smaller van je eigen?
Eerste ja. Ik ben 1.74 en weeg 65 ongeveer. Soms is mijn buik ook wel erg opgezet dat het lijkt alsof ik een half jaar zwanger ben. Komt ook wel omdat ik PDS heb. Maar in bed voelt ie altijd mega plat. Vrijdag weer een echo, ik ben zoooo bang!
Ja maar denk overdag ook van het lucht is misschien en ga je spieren slapper staan, heb ook overdag nu een buik en op bed als ik lig ook niet. En ik heb al een kindje. Spannend!! Heb je wel last of ook niet?
In het begin erg last van mijn borsten en een stuk groter. Nu minder last ervan maar ze zijn nog wel groot. Soms wat minder zin in eten maar niet echt misselijk of zo. Af en toe roos in mijn haar. Soms wat krampen in mijn darmen en soms wat moe maar eigenlijk valt het allemaal heel erg mee!