4,5 week zwanger maar gevoel of er niks zit van binnen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nicole1987, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja hier ook! Alleen nog wat vollere borsten, vlagen misselijkheid sochtends vroeg plus heel zwak en savonds laat maar daar blijft het ook bij..soms steken in me vagina nu ook maar goed daar trekken je banden ook aan..dus begint nu wel wat te komen :)

2. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste weken had ik daar best wel veel last van van die banden maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Hopelijk is dat niet erg. Werd al minder voor mn 2de echo en toen was alles goed.

3. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Hallo, ik ben ook zo onzeker wel misselijk voor geurtjes en al het vettig eten is. Pijn aan me borsten soms wat steken in de baarmoeder maar dat was het. Pff wat een onzekerheid.

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant

Bij de eerste was dat bij mij ook het ergst bij 4 weken werd daarna ook veel minder hoor.. dus hoeft niet slecht te zijn, zou wat zijn als het extreem blijf oprekken achter elkaar ;)

5. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant

Ik heb ook nooit veel klachten gehad bij mijn zwangerschappen, voor eerste keer dat ik nu wat vlagen misselijkheid heb.

En heb ook een mooi voldragen zwangerschap gehad met heel weinig klachten maar goed snap jou onzekerheid na je mk-en. Heb ik nu ook terwijl ik ook positieve ervaring met weinig klachten heb gehad.

Maar goed onzeker blijven we toch denk ik

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Het was idd een hele heftige en vooral zware periode! Helaas hebben ze niks kunnen vinden waardoor zij er niet meer is :(
    Aan de ene kant fijn om te weten dat er niks is gevonden maar aan de andere kant ook erg moeilijk want we tasten helemaal in het duister. Afgelopen vrijdag weer een echo gehad en het hartje klopte! Doet me heel erg goed! :D ben nu rond de 8 weken.
    Ook heel erg dubbel qua gevoel, alsof ik niet blij durf te zijn omdat ik die andere kleine meid dan achteruit stel ofzo. Lastig uit te leggen. En nee hoor is niet hard, geef je groot gelijk. Als het moet gebeuren dan liever nu als zover. Dat gun ik niemand! Had een kindje van 25 cm in me handen met alles erop en eraan. Dat breekt je.

Hoe is het verder met je? Al wat meer symptomen :p

7. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook dat je gezond eten slecht weg krijgt en wat ongezonder eten (pasta, noodles, patat, pizza etc) makkelijker weg krijgt? Ik moest gewoon kokhalzen van broccoli terwijl ik noodles zo weg eet.

8. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Hier nog totaal geen problemen met eten (gezond of ongezond)...

9. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Oh als ze niets vinden dat is het helemaal van waarom??

Mooi dat het hartje klopte, super!! Nou ik snap best wat je bedoeld, beetje schuldiggevoel dat je verder gaat en blij bent dat je weer in verwachting bent .. denk dat je veel gemengde gevoelens heb!

Nou afgelopen 2 dagen in de ochtend en avond zwak en vlagen misselijkheid gehad en nu weer niets maar vanavond me pret echo dus spannend! Maar goed dan nog hopen dat het goed blijft gaan he...

10. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik eet liefst altijd ongezond haha maar geen problemen met het weg krijgen van allebei. Bij de eerste wou ik wel gezond eten maar nu alleen maar zit in vette troep

11. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ja ik had de symptomen ook maar wel wat minder als wat ik nu heb. Ik had die echo met 10wkn en 6 dagen pas waardoor het een leeg vruchtzakje was vonden ze het vreemd waarom de symptomen niet verminderden. Zeldzaam geval dus. Heb me voor genomen dat k niet te enthousiast ben dat ik nu zwanger ben om eventuele teleurstelling te voorkomen maar dat is erg moeilijk nu vooral die symptomen erger worden. Ik heb op 1 november mijn eerste echo dus ben zeer benieuwd en jeetje wat duren de dagen dan lang haha. Wens jou ook heel veel succes en hopen dat je eem goede zwangerschap hebt en je er lekker kan van genieten

12. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nou ik heb me echo vanavond gehad en hartje klopte heel goed! :D dus een zorg minder nu maar hopen dat de kleine het volhoud.. nu nog die 8,5 week voorbij waar het laatste keer misging.. ik loop zelfs paar dagen voor op schema, hopelijk goed teken :)

Ja ik ging ook uit van het slechtse dan kan het alleen maar beter toch? Ja dagen gaan alleen maar langzamer zo :( hoop dat snel 1 november is voor je !

13. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Nicole1987: wat fijn zeg! Lekker als zo'n last van je af is :).

14. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Ben zo onzeker betreft me Zwangerschap pff word er niet goed van. Zo bang als ik even niks voel pff hoop zo dat alles goed is. Durf niet eens te bellen om een afspraak te maken. Kan gewoon niet genieten.

15. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Zeker aleeyah ! :)

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Dat Kan ik goed begrijpen! Maar zo aan je banner te zien mag je eerder op controles komen toch als je er bekend mee bent ?

Ik voel dus momenteel ook vrij weinig en soms een moment dan ineens wel en dan heel dag weer niet ofzo maar net toch mooi hartje mogen horen, het wil dus niets zeggen ! Maar goed als het al keer fout is gegaan, zal je je nooit helemaal zeker voelen denk ik.

17. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nou vandaag me 2de echo gehad en hij is al weer halve cm gegroeid in 5 dagen en hartje klopt nog steeds :) nu de 24ste de volgende echo en dat is net na het vorige keer mis ging dus spannende week nu..

En hoe gaat het bij jullie dames?

18. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Gelukkig maar dat ook de 2e echo goed is gegaan! Idd spannend ja, maar de kans is groter dat het goed gaat dan dat het fout gaat he ;).

Hier vandaag precies over 2 weken de echo, ik kan niet meer wachten!
    En kwaaltjes heb ik nog steeds niet echt.. Af en toe lichte krampjes en gevoelige borsten maar dat was het :(.

19. Ez24

Ez24 Lid

10 okt 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de eerste keer zwanger, ongeveer 4 weken nu.
    Vrijdag positieg getest en sinds dien ook al menstruatie buikpijn, last van me onderrug en beetje bloed verlies (rood/bruin)

Morgen afspraak bij me gynaecoloog voor een echo.
    Ik ben benieuwd, weet niet wat ik moet verwachten

20. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja komt voor jou gelukkig ook dichterbij aleeyah ! Ja daar heb je gelijk in!ik heb ook nog steeds vrij weinig last, heel soms zwak en nu wel meer futloos.

Spannend ez! Lees wel dat meer dames bloedverlies hebben dus hoop voor je dat het ook de positieve ervaring is.

Deel Deze Pagina