4,5 week zwanger maar gevoel of er niks zit van binnen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nicole1987, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Geen idee.
    Maar veel meer dan proberen rustig te blijven en af te wachten kan je niet doen vrees ik.
    Je hebt geen krampen of buikpijn?
    Sterkte ik duim voor je dat het deze keer een plakbeeb zal zijn!

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Aah had de vk een mail gedaan en die belde gelijk op dat ik mocht komen voor echo, alles zag er goed uit, hartje klopte nog en nog op schema..

Wat een opluchting voor nu!

Dank je wel voor je berichtje!ja heb wel wat menstruatie pijn, zal toch wel ongerust blijven :(

3. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Hoef niet meid.. Voel je wat? Symptomen nog aanwezig?? Kan ook zijn dat er een adertje is gesprongen.. Tijdens de Sex .. Alles kan. Blijf positief!

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nou alles was nog goed, ja heb al vrij weinig symptomen dus ja dat is lastig om te zeggen soms. Dan paar dagen niets en dan ineens weer een avondje net nu was misselijkgevoel en steken. Dus het is zo af en aan

Maar goed kon dus ook van de hardere ontlasting gistere gekomen zijn.

Maar weer mooie fotos mee gehad!

5. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Gelukkig meid!! Doe rustig aan..

6. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Dank je wel! Probeer het :) en hoe gaat het bij jou?

7. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Gaat goed me borsten voelen anders pijnlijk zwaar zijn ze en groene aders.. Wat moe en verder niks bezonders.. Als ik lang niks gegeten heb dan voel ik er wel misselijk door..

8. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ok goede tekens toch! :)

9. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Hoe is het nu met je? Nog krampen of bruin verlies?

10. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nee helemaal niets meer alleen wat trekkerig gevoel maar verder niet meer dus was echt maar een slijm sliertje maar goed dacht dat het begin was van iets ergers..

11. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Je gaat je zorgen maken.. Maar he je hebt vandaag je kindje kunnen zien:) hartje klopt mooi positief blijven en probeer maar te genieten ik heb wat minder last van me borsten nu.. Valt me wel op in de avond neemt het af en in de nacht weet toe..

12. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja dan ga je je eigen gelijk weer druk maken, ik heb zoiezo al vanaf week 5 geen gevoelige borsten meer, nu voel ik er soms wat druk in maar verder niet

13. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Zo dat was schrikken ineens Nicole! Gelukkig zat het allemaal nog goed met de kleine :). Fijn dat je gelijk een echo hebt gekregen.

Ik ben ook nog steeds zo onzeker, heb dezelfde kwaaltjes die ik vanaf het begin had (bijna niks dus) maar goed. Ik moet nog een weekje geduldig wachten. Wel erg spannend want de vorige keer is het rond deze tijd (tussen 6-7 weken) misgegaan.

14. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja bij mij ook aankomende week fout gegaan vorige keer.. oh hebben we allebei zo spannende week!

Ik heb nu wel wat meer koppijn maar kan ook van de verwarming komen en ben ook niet zo drinker maar bij me zoon had ik ook veel koppijn maar voor de rest ook vrij weinig nog, zelfs idee dat me borsten even wat slapper waren weer.. pff blij als eerste termijn voorbij is !

Hoe laat mag je maandag?

15. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ja idd tis geen leuke tijd met al dat gewacht en de spanning die daarbij komt kijken :(. Hopelijk is het snel voorbij en zitten we zo aan de 12 weken!

Hier ook wel wat vaker hoofdpijn dan normaal. En af en toe pijnlijke (harde) tepels pffffffff of het komt door de kou hahah dat zou ook nog kunnen :p.

Maandag mag ik om 11.30u, dus gelukkig niet zo lang wachten. Ga daarna wel terug naar werk dus hoop geen slecht nieuws te krijgen! Heb ook nog niemand hier verteld dat ik zwanger ben...

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ok gelukkig in de ochtend! Ja op werk weten er aantal het wel ook omdat laatste keer fout is gegaan dus kan me heel wisselvallig voelen. Gelukkig zijn ze ook heel meelevend en als het niet gaat moet ik het aangeven.

Ah ik had zulke pijne tepels bij me eerste zwangerschap dat deed pijn en dan leek het op jeuk en hielp het alleen maar als ik er overheen deed wrijven dus op werk soms snel voordat iemand keek haha werd ook erger met de kou hoor dus zal misschien alleen erger worden nog voor je ;)

Als je slecht nieuws krijg, zou je dan wel gaan werken? Denk niet dat je er dan bij je hoofd bij zit maar goed zullen we maar rekenen op goed nieuws! :)

17. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Nee ik zou dan niet meer gelijk kunnen werken denk ik, maarja dan moet ik dus in 1 keer doorgeven dat ik zwanger ben/was en tegelijkertijd dat het bij de echo niet goed zat. Ook lastig!
    Bij mij weten een aantal het ook van mijn vorige MA hoor en ze zijn ook allemaal meelevend maar heb met mezelf afgesproken gewoon niks te zeggen dit keer tot de echo. Pfff. Beetje dubbel, ik weet het niet. Hopelijk is de echo gewoon goed en hoef ik me nergens zorgen om te maken! :)

18. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog 1,5 week wachten op de combitest en mijn klachten zijn bijna weg. Nou heb ik gister een Angelsound gekregen van een vriendin en heb ik gister het hartje gehoord!! Zoo mooi!!!! En zo blij dat het nog steeds leeft :) dat lucht wel even op zeg. Wat fijn zo'n ding. Maar moet hem maar niet elke dag gaan gebruiken. 1 keer in de week ofzo.

19. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja ik heb zo ding ook aangeschaft na me ma maar kan nog steeds nergens duidelijk lezen of het nou schadelijk is.. ja je lichaam raakt op den duur gewend aan de kwaaltjes he..

En inderdaad aleeyah , hopelijk goed een goede echo en mag je je mooie nieuws vertellen! Spannend nog paar dagen!

20. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sja ik heb ook wat rond gezocht op het internet of het slecht is of niet. De 1 zegt van wel en de ander van niet. Ik probeer hem gewoon zo weinig mogelijk te gebruiken. Gewoon om me soms even gerust te stellen

Deel Deze Pagina