4,5 week zwanger maar gevoel of er niks zit van binnen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nicole1987, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja inderdaad, ik zal het wel keer aan de vk vragen maar het gaat niet met straling dus het zal wel meevallen. Helaas is het bij mij nog te vroeg om duidelijk te horen of het de baby is of van mezelf

2. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat merk je wel! Een hele snelle is van de baby en langzame van jou.
    Maar denk dat 8 weken sowieso nog te vroeg is om iets te horen daarmee.

3. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Oh dat lijkt me heel fijn als je dat even hoort dat het je weer gerust stelt. Ik had begrepen (gezien bij zo'n TLC programma over zwangerschap) dat zo'n apparaat je kindje soort van onrustig kan maken ofzo, maar als je het 1 keer per week even snel doet dat het dan wel kan. Maar natuurlijk zo min mogelijk gebruiken zeiden ze.

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Pff nou weer last van echt mini prikjes net speldenprikjes bij me schaambot, normaal zijn het meer steken en nu echt prikjes.. pff wat word je gek van je gedachte als je ineens iets anders krijgt :(

5. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Goed teken toch?? Is je baarmoeder aan het groeien..

6. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja dat hoop ik haha maar omdat het weer ander soort steekjes zijn maak je je daar weer zorgen om.. pff kan ook nooit is goed zijn he ;)

Heb je trouwens al gebeld voor een afspraak bambe?

7. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Nee heb nog niet gebeld.. Wanneer ik dat ga doen weet ik nog niet.. Sorry voor me taal gebruik maar sinds ik zwanger ben heb ik weer snel jeuk van onderen. Had ik bij me dochter ook gehad. Nare kwaal vond ik altijd. Was alleen met water en draag katoen slip. Maar pff

8. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Aan buitenkant of van binnen? Ik had pas na me echo wel tussen me buitenste lippen jeuk en van binnen kan van de groei komen maar je kan ook sneller gevoelig zijn voor infecties, maar dat is heel vervelend ja!

9. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Binnenkant buitenste lippen.. Net weer gewassen dan voel ik me goed.. Is gewoon te gevoellig daar. Hoe bedoel je door groei?

10. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Heb normaal nooit last van echt alleen wanneer ik zwanger ben..

11. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja als je jeuk binnenin je vagina heb bedoel ik, kan ook van groei of infectie zijn.. maar ik heb dat inderdaad ook sneller geirriteerd tussen me buitenste.

Izzie7676 vindt dit leuk.
  12. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Zo apart en niet fijn.. Ben ik aan het werk denk ik wanneer ga ik na huis lekker wassen met water.. Me buik ziet er anders uit moet ik zeggen waar de darmen zijn dan he ochtend normaal plat nu blijft het een beetje bol en buikje ook heb vet buikje van mezelf ben niet plat. Ik verberg het kan geen strakke kleding aan. Viel sommige collega s wel op.. Van he waarom wijde bloesjes en vest erop!! Ik zo ja heb koud. Me lichaam schreeuwd ja ben zwanger!! Maar nee, geen behoefte om met iemand erover te praten. Wel een vriendin die het weet maar die houd het voorzich. Hebben jullie het al verteld??

13. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Heb 4 miskramen gehad.. Dus denk dat ik mezelf bescherm. Vele mensen kunnen je kwetsen met woorden.. Ze bedoelen het goed. Maar heb er geen behoefte aan. Van ga stoppen met werken je loopt risico enzz doe rustig aan en je word anders behandeld. Heb letterlijk trauma opgelopen. Heb het wel goed verwerkt.. Pff komt weer na boven.

14. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja ik kan je wel begrijpen, het is zo mooi als je het kan laten zien maar als je iedere keer moet vertellen dat het afgelopen is.. ja en vooral dat iedereen weer zo blij is en tips geeft terwijl je er geen vertrouwen in heb of volgende week weer ander nieuws moet brengen..

15. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Heb zo n Velle steken in me maag darmen dat ik verga van de pijn!! Heb zo afspraak bij de dokter.. Moest echt stoppen met autorijden kon gewoon niet verder rijden door de krampen.. Zal wel bij horen dat alles aan het verschuiven is.

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja klopt inderdaad! Dat kan soms wel pijnlijk aanvoelen ja..
    Succes bij de dokter

17. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat sochtens ook! Hele platte buik en savonds bol van de darmen. Gisteravond werd ik ook ineens weer misselijk van het avond eten. En de rest van de avond last van gehad. Bijna niks gegeten. Geen idee of ik nou ben aangekomen of afgevallen. Geen idee waar m'n weegschaal is! Leuk zon verhuizing haha. En gister had ik ook van die pijnlijke steekjes in m'n schaambot. Maar hele erge krampen heb ik nog niet gehad.

M'n combi test echo is een dag naar voren verplaatst! Jeej! Nog 6 dagen voordat ik de babe weer kan zien. En hopelijk is alles goed.

18. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik had bij de zwangerschap van mijn zoontje ook geen gevoel dat ik zwanger was. Terwijl de testen van ja zeiden! Uiteindelijk had ik de hele zwangerschap nergens last van gehad.. Niet te druk maken. Komt allemaal goed!

19. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja ik heb dat nu ook sochtends plat en savonds wat opgezwollen, blij als ik echt een buik heb..

20. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Kom net van de dokter af.. Ze heeft alles nagekeken en zei kan niks vinden wel wat verhoging.. Ze zei je darmen en maag zijn van slag vooral tussen 7 en 8 weken kan komen door het hcg hormoon. Ze zei Maakje niet druk.. Alleen maar goed.

Deel Deze Pagina