Nou, ben terug hoor. Gelukkig wel een kloppend hartje gezien! Maarrr ik ben wel een weekje terug gezet, dus daar was ik wel even van geschrokken (ik dacht gelijk oh jee is er weer iets niet goed?) maarja ik mag 6 november terug komen om te kijken of het goed gegroeid is. Het blijft dus nog even spannend!
Ok dat is iets minder maar een kloppend hartje is al belangrijk! Dan is het zeker nog steeds spannend, pff ben je nog niet helemaal gerust denk ik
Nee inderdaad, aan de ene kant denk ik; kloppend hartje, geweldig! Aan de andere kant denk ik; een week verschil is niet niks, gaat het dan toch fout?
Meiden ben vandaag weer zo onzeker.. Ben gewoon niet misselijk en voel me goed. Wel snel moe en pijnlijke borsten en veel plassen maar voel sinds paar dagen niks beneden.. Pff wat een onzekerheid.. Heb nog steeds geen afspraak gemaakt.. Nu loop ik steeds te denken van zal toch wel wat zitten.. Ben zo onzeker vandaag.. Weet niet meer wanneer ik misselijk werd met me dochter was ook later in de zwangerschap.. Rond 10 weken dacht ik maar ben vandaag 8.2 weken zwanger.. Voel me goed..
Ja aleeyah maar goed 1 mm maak nu al herl verschil denk ik, dus het is even afwachten, weet niet hoe goede appatuur je vk heeft. Bambe dat heb ik op moment ook, alleen voel me beroerd van de zenuwen maar ik ben ook niet misselijk en nooit gehad ook, ja dit keer soms met vlagen maar goed misschien is het wel van een ander geslacht dat dat meer effect heeft, bij me zoontje voelde ik me super! Maar goed na mk en ma blijf je je toch keer op keer onzeker!
Ik ben in het ziekenhuis bij de gyn. geweest. Weet niet hoe goed hun apparatuur is? Ik moest eerst voor controles daarheen en daarna weer naar de verloskundige. Nouja, hopelijk is het volgende week vrijdag gewoon goed gegroeid volgens schema!
Moet wel veel plassen steeds dat is toch goed teken??? Soms misselijk wel nog pijnlijkk en dikke borsten en tepelhof donker?? Voel me vandaag echt onzeker
Ow in zieke huis lijk me dat ze wel goede appatuur hebben, hoop voor je ook dat je volgende week goed loopt, ! Bambe ja plassen is zeker een goed teken! En se rest ook, meid maak een afspraak, volgens mij mag je onderhand al, ben je gelijk van groot deel onzekerheid af! Snap dat je bang bent voor verkeerde uitslag maar mocht dat zo zijn wil.je daar toch zo snel mogelijk vanaf om weer opnieuw aan de slag te gaan maar daar gaan we maar niet van uit! kijk voor mij denk ik zo dan he maar ik heb het nog maar 1 keer mee moeten maken en voor mezelf wil ik gewoon liefst zo snel mogelijk weten of het goed zit of niet
Ik ook hoor je hebt gelijk!! En om eerlijk te zijn!! Werk zoveel ben zo druk!! Ben zo moe gewoon. Liefst heerlijk rustig aan doen lekker rusten.. Ik kom amper aan mezelf toe.. Maar ga morgen afspraak maken.. Spannend..
Ja je moet ook tijd voor jezelf nemen , even heerlijk niets doen. Maar goed met al een kleine blijft dat een uitdaging haha Het blijft zeker spannend!
Je hebt een zoon van 1 he is het niet zwaar?? De mijne is 2 echt een makkie van een meid. Bij een vond ik het nog wel pittig veel aandacht nodig..
Ja hij is bijna 15 maanden, maar constant in beweging, druk ventje en nu weer wakker snachts, zijn snijtanden komen door.. hij heb nogal veel last van de tanden doorkomen en wil.meer dan dat hij kan, dus was altijd aan het zeuren, nu hij kan staan enz is het gelukkig minder, alleen op moment dan weer snachts wakker. Gelukkig kan hij zich eigen wel goed bezig houden hoor dus kan er gewoon bij op de bank liggen en een oogje op hem houden Gelukkig dat je een makkelijke meid heb, kan ze straks alvast mee oefenen
We oefenen nu al hahah.. Lig ik naast haar speel ik dat ik baby ben.. Zeg ik mama kijkt ze me aan zegt ze ja baby van mij en gaat ze me aaien en trooste.. Zeg ik baby wilt eten pakt ze fles hahah of nog gekker komt ze met haar lichaam tegen me aan zegt ze eet maar.. Ze heeft 13 maanden borstvoeding gehad.. Hahah lach me helemaal stuk.. Me man zit me echt aan te kijken van gekkerd dat je bent..
Tanden zijn heel vervelend.. Moet zeggen merk het aan haar ontlasting krijgt. Ze rode billen van.. 2 daagjes dan is het weer goed..
Wat leuk haha! Ze nemen dingen zo snel op he Ja hier zijn ze ook helemaal kapot, 5 spuitluiers per dag nu, even goed insmeren en het is gelukkkig al stuk minder, maar voor dat bij hem de tanden door zijn duurt zo lang en vanaf begin dat de tanden al lopen te wrikken heeft hij er al last van. Dus dat is al vanaf 6 maanden en ze eerste tandje zetten pas door tegen 10/11 maanden dus hij is er heel gevoelig voor.
Ik heb trouwens bij me zoontje de fles gegeven maar zou aan een kant wel willen beleven hoe het met bv is maar lijk me zo onhandig dat eten geven als je ergens heen moet en wanneer je weer moet gaan werken, lijk me best wel een hele opgave !
Zo zielig.. Bij me dochter bij 4 maanden had ze al 2 direct de andere 2 beneden.. Rond die 9 maanden kon ze soms echt vervelend van worden maar sinds dien niks meer.. Hoe voel jij je? Probeer te slapen heb net flesje gemaakt voor de kleine heb dag vrij.. Heerlijk.
Nou heb borstvoeding heel fijn ervaren. Zo heerlijk gevoel.. Ja, je moet wel alles plannen. Als ik wilde winkelen.. Dan gaf ik haar goed borstvoeding thuis en direct de deur uit sliep ze braaf 3 uurtjes. Stel wilde langer blijven ging ik pas kamer binnen.. Gaf haar borstvoeding. Ging weer verder.. Als ik op bezoek ging ja moest ik me even afzonderen. Of nam een sjaal mee deed ik om mijn bel en bedekte haar ermee waardoor ik kon blijven zitten.. Ligt er ook aan bij wie ik was. Kolven haat ik zo erg.. Had de eerste 6 maanden niet gewerkt wilde bij me kind zijn.
Ok ja ik kan niet zomaar langer thuis blijven kwa financiering, dat is wel ideaal dat ze 3 uur sliep, me zoontje had vrij snel steeds honger dus ja maar ben ook zo iemand die zo ver vooruit denkt en dan al loop te zenuwen als ze moeten eten en ik ben nog weg. En pijnlijk of niet? Kijk het is wel een heerlijke band, goedkoop en gelijk op temperatuur maar bijvoorbeeld als ik wil overstappen naar flesvoeding als ik weer wil gaan werken dan ben ik bang dat die overstap niet zo makkelijk en snel gaat maar heb me er nog nooit zo in verdiept. Ow dan kreeg ze snel tanden ja ! Wel beter dat ze er zo snel door zijn. Ik ben ook lekker dagje vrij vandaag, ik werk 3 dagen in de week. Straks weer een echo en ben nu een week verder dan waar het vruchtje vorige keer gestopt was dus ben echt zenuwachtig voor vandaag.
Spannend hoelaat heb je de afspraak?? Ik heb net afspraak gemaakt voor morgen om 11:10 spannend en super zenuwachtig... Ben zo bang voor slecht nieuws.