Je kan je baby voeden.. En avond een flesje geven zodat die went.. Zo kan je het opbouwen.. Fles is makkelijker je kan ritme aanhouden.. Borst is mager he maar ze kon goed slapen op..
Oh kijk is wat snel! Ik mag om half 12.. Ja ik blijf ook bang bij iedere echo dat ik slecht nieuws te horen krijg pff en dat zal niet zomaar voorbij zijn en daarna krijg je dat je ga druk maken of het helemaal gezond is
Je hebt toch al echo s gehad met kloppend hartje!! Dus ik moet nog morgen me eerste krijgen!!😝
Dat zoiezo maar dat had ik bij de laatste ook een kloppend hartje anders was hij niet zo ver gegroeid dus ja stelt niet helemaal gerust maar er zit iedergeval iets wat leeft dus daar heb je gelijk in Dank je wel! Laat het zeker weten
Dank je wel, net terug! Het hartje mogen horen dit keer en het klopte Pff tranen van de zenuwen komen er uit!
Vrij weinig eigenlijk,alleen heel soms dat er een vlaag van misselijkheid komt maar voor de rest wat moe maar thats it.. me borsten beginnen nu pas wat meer steken af en toe te krijgen
Wil ook een echo nu eigenlijk pff wil ook antwoord hebben.. Alleen vandaag hoofdpijn. Lijkt wel of er een stroom van hormonen door me hoofd gieren.. Ben niet misselijk.. Alleen snel honger ochtend zo n raar gevoel..
Ja ik ben bij 6 plus 3 week geweest en toen zagen ze het hartje al! Dus dan zien ze het bij jou nu zeker hoor hoop voor je dat je mooi nieuws krijg
Gelukkig mag je wel voor de middag nog morgen. Ja ik heb ook wel snel trek steeds, alleen maar goede tekens bambe
Wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad en dat je het hartje hebt mogen horen was vast en zeker bijzonder! Nog even en je bent bij de "magische" 12-weken grens! Lekker hoor.
Mooi!! Ik heb vandaag de nekplooimeting gehad met 12 weken en 2 dagen. Alles was goed Ik ben zoooooo blij!!!!