5 weken zwanger; heel emotioneel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door butterfly89, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik ben nu 5 weken zwanger en heb meerdere momenten dat ik echt zomaar moet huilen. Laatst tijdens werken even gepraat over dat ik zo moe was, moest bijna huilen, omdat ik zo moe was. Gisteravond een film gekeken, weer alleen maar huilen en toen erna in de auto naar huis nog steeds.
    Vanmorgen m'n moeder een mailtje gestuurd en weer tranen..

Ik heb er tijdens menstruaties ook altijd erg last van, tijdens die dagen voel ik me echt heel rot en zie ik alles niet meer zitten. Dat laatste heb ik nu niet, het is meer dat ik om zoveel dingen opeens weer moet huilen.
    Terwijl ik juist heeel blij ben dat ik zwanger ben!! Het zal dus wel echt door de hormonen komen, blijkbaar ben ik daar op dit gebied heel gevoelig voor..

Herkent iemand 't met 4/5/6 weken oid?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeer herkenbaar, had ik ook, last van je Hormonen en moe is een emotionele combinatie. Merk wel dat ik nu, een paar weken later wel wat stabieler is, wat meer gewend aan de hormonen gok ik.

3. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Hm oke 't is dus wel normaal, dan hoop ik dat 't bij mij over een paar weken idd ook beter is :)

4. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Had ik ook, zat al wenend de was op te vouwen etc... :D

Momenteel heb ik er niet zo een last van!

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ja! was een van de dingen waar aan ik merkte dat ik zwanger was. en als ik huilde, dan ook echt tranen met tuiten!!

6. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Zeer herkenbaar !!

Bij de zwangerschap van mijn dochtertje was het echt de hele zwangerschap door : Jantje lacht, Jantje huilt.
    En nu bij deze zwangerschap huil ik iedere dag wel. En dat is echt niet omdat ik verdrietig ben, want ik weet echt totaal niet waarom ik dan huil.
    Met wat geluk is het binnen een paar weken voorbij, maar met een beetje pech blijft het je hele zwangerschap ;)

7. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hoort er bij toch ! Ben ook wat emotioneler en wat sneller chagrijnig ( arme kindjes in m'n klasje ;) ) maar huilen valt wel mee ! Alleen na de test maar dat was van blijdschap en spanning . Wel heeeeeeel moe en rare dromen ! Wil het liefst de hele dag zitten en relaxen maar dat gaat helaas niet !

8. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, ik heb het sinds gister ook.
    Gelukkig niet zo zeer huilen maar meer het gevoel dat ik wil huilen. En bij het zien van bepaalde dingen echt een brok in de keel en traantjes in de ogen :D

9. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Ik kan wel om mijzelf lachen als ik om iets huil waar ik vroeger nike om gaf. Dieren op de antartica die worden gered.....pffft.
    En dan moet ik zo hard lachen dat ik er weer van ga huilen.
    Laat het gewoon lekker gaan, komt door die gezellige hormoontjes ;)

10. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Hoi,

Ik ben ook 5wk en ook ik heb plotselinge huilbuien. Vaak als ik even "niets" aan het doen ben. Vlak voor mijn menstruatie had ik dat ook, maar minder erg dan nu.

11. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Herkenbaar. Hier 5 wk 2 dagen en heel emotioneel en een extreem kort lontje! haha

Deel Deze Pagina