Hoi lieve mensen Ik ben op 27 april gestopt met nuvaring omdat we graag een tweede kindje willen maar deze periode word ik gek van mezelf! Ik ben niet echt meer ongi geweest alleen bruin/licht rosé verlies weken aan een stuk nu sinds 2 wkn niks meer te zien vandaag een test gedaan en weer negatief. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Omdat ik totaal geen idee heb hoeveel dagen mijn cyclus duren dus ook niet weet wanneer in mijn vruchtbare dagen heb. De huisarts zei dat ik het maar aan moest kijken en na een half jaar moet bellen als ik nog niet zwanger ben of een onregelmatige cyclus heb. Nou lekker is dat word voor me gevoel van het kastje Naar de muur gestuurd. Iemand nog tips en trucs ? Is dit normaal? Xx
Hoi Celleke, ik heb hier helaas ook geen gouden tip voor. Je zult je inderdaad een beetje met een kluitje in het riet gestuurd voelen, maar je kunt er nu niet veel meer aan doen. Probeer regelmatig te leven (op tijd naar bed, gezond eten en drinken, niet roken, gezond gewicht proberen te hebben), meer kun je nu niet doen. Je zou trouwens kunnen gaan temperaturen of met ovulatietesten gaan werken om te zien of je daar wijzer van wordt. Groetjes Brigitte