'Gestuwde' borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kate87, 13 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Ik ben momenteel bijna 22 weken zwanger en qua cupmaat wel gegroeid. M'n bh's zitten ook niet meer lekker dus al grotere gekocht. Maar vanmorgen om half 10 was ik al klaar met mijn BH dus de rest van de dag zonder. Maar merk nu dat mijn borsten enorm hard zijn en ik ze niet aan kan raken zo pijnlijk.
    Ze voelden wel vaker 'gestuwd' met wat harde plekjes maar ze zijn nu echt als toen ik stuwing had na de geboorte van mijn eerste kindje.

Herkennen jullie dit? Zou het zijn omdat ik de hele dag geen bh heb gedragen dus geen steun?

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Geen tips vwb stuw gevoel, maar misschien wel tav de bh. Ik draag van die tops van het merk magic (je hebt ze ook van andere merken). Rekt mee, comfortabel, maar wel voldoende ondersteuning. Vind een bh nu ook maar niks. Misschien is dat wat voor je?

3. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Heb ik ook regelmatig last van! Ook sinds ik bijna 22 weken zwanger ben. Werd 's morgens wakker met een soort van harde schijven en opgezette klieren. Borsten voelen op dat moment ook zwaar, gevoelig en warm aan. Schrok er in eerste instantie wel een beetje van, zo vroeg al.

Nu met 24 weken komt het weer een stuk minder vaak voor. Maar, borsten zijn inderdaad ook flink gegroeid. Ben van plan om een paar zwangerschaps bh's te bestellen. Kijken of dit lekkerder zit. Ik draag normaal beugel bh's of push up, dus ben benieuwd of ik aan die zwangerschaps bh's ook kan wennen.

Dus, heel herkenbaar! Geen idee of het weer erger gaat worden, maar op dit moment weinig last van.

4. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Ja, ik ga binnenkort over op bh's zonder beugel (en/of voedingsbh's), want met name de beugel is vreselijk! Maar wil zo lang mogelijk wachten met aanschaffen zodat ik stabiel ben in mijn maat dat ik deze ook na de bevalling kan gebruiken.

Fijn dat het in ieder geval herkenbaar is! Ik herkende dit namelijk niet van eerder, dat ze echt zo erg gestuwd zijn. Wel harde schijven maar mn hele borst is wel heel bijzonder!! En bijzonder pijnlijk, haha!

5. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Ik herken het ook niet van de eerste inderdaad. Toen begon het pas aan het einde van de zwangerschap, of misschien wel pas na de bevalling. Kan het me niet zo goed herinneren.

Oh, maar de jeuk van het groeien vind ik nog het ergste! :cool:

Deel Deze Pagina