5 weken echo niks te zien, wel HCG en posi test

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bloem93, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Even m'n verhaal en opzoek naar ervaringen

Op 25 april positieve ovulatie test
    8 mei een héle lichte positieve zwangerschapstest en daarna allemaal knallers

Had vanaf het begin al het gevoel dat het niet goed zat, vandaag echo gehad en er was niks te zien.. Niks.. Misschien een klein bloedvat maar dat wisten ze niet zeker.
    Hcg geprikt: 973

Wie heeft er positieve verhalen...

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij mij was met 5 weken ook niks te zien. Een heel klein stipje waarvan ze niet konden zeggen wat het was. Bloed was wel goed. Je zal opnieuw bloed moeten prikken om te kijken naar een stijgende lijn en misschien over een week weer een echo? Heeft bij mij 2 weken geduurd voordat we een bevestiging van zwangerschap (en op de juiste plek geen bbz kregen) Het is zenuwslopend maar het hoeft echt niet fout te zitten omdat ze nog niks zien! Heb vertrouwen en geduld succes.

3. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Dankjewel voor je reactie!

Ik krijg 27 mei een nieuwe echo, geen idee hoever ik dan ben, volgens mijn eigen berekening voorbij de 6 weken.
    Ik heb trouwens geen verwijzing meer gehad om opnieuw bloed te prikken, moet ik daar nog achteraan gaan denk je?

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Zou ik persoonlijk wel vragen want als je HCG mooi verdubbeld om de 48-72 uur kunnen ze daar veel aan aflezen. Meer dan de echo's in dit termijn. Hopelijk kan je wel wat zien op je volgende echo!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb een echo gehad met 5+1 , bij mij was er een ring te zien.
    Drie weken later een duidelijk gevuld vruchtzakje

6. MvanG

MvanG Lid

21 nov 2011
    41
    0
    0
    Thuis mama
    Ohhh ik reageer ook even, want ik wordt gek !

Vanmiddag eerste echo gehad nadat ik tweemaal negatief en driemaal een positieve test heb. Volgens mijn berekening zou ik dan 6 weken zwanger kunnen zijn, op basis van 28 dagen cyclus. In verleden klopte dit toch niet en was mijn cyclus toen ook langer.
    Na stoppen pil geen menstruatie meer gehad, maar vanaf de laatste menstruatie nu 6 weken dan.
    Twee holtes zichtbaar, maar verder nog, niets te zien.
    Er is bloed geprikt, maar helaas nog niets gehoord.

Ik wordt echt gek van onzekerheid.

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Mvang: oh wat rot zeg!

Ik zit nu in het ziekenhuis voor een echo.. Afwachten dus

8. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    ach jeetje wat een spanning hebben jullie dan idd, maar als volgens je berekening 25 april positief ovulatietest had dan ben je geen 6 weken, ik denk dan dat je rond de 4/5 weken zit want ik had me ei dik een week eerder gezien door temperaturen en zit nu net op de 6 weken heb net echo gisteren gehad (2e echo al) ook 2 weken terug echo gehad omdat ik in het ziekenhuis lag en was echter alleen een klein vruchtzakje te zien dus maak je niet te veel zorgen en wacht het af! want alles kan nog komen!

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik heb inmiddels een echo gehad waar een kleine holte te zien is in de baarmoeder.
    Hcg was gister: 973 en vandaag 1568
    Volgende week terug voor een nieuwe echo en dan hopelijk een mooi vruchtje te zien.

10. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Hier een foto

11. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    ooh super! dat geeft je vast een fijn gevoel, ik had ook zo een echo 1.5 week geleden dit zit vast goed
    probeer er gewoon lekker van te genieten, je zorgen maken is niet goed voor jezelf en voor je kleine

12. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Ziet er goed uit Bloem!!

13. briley

briley Niet meer actief

Ik zou nog even moed houden! Zeker omdat je HCG ook stijgt.
    Ik ben eind dec bij de gynacoloog terecht gekomen ivm opstarten fertiliteitstraject na 1 jaar proberen zwanger te worden. De gyn heeft mij inwendig onderzocht met echo apparaat en ik zag "iets" zitten in de baarmoeder waar ik van vroeg aan de gyn wat dat was. Zij zei waarschijnlijk heb je het net eisprong gehad dus zijn het eitjes in de baarmoeder.
    2 weken later, 2 dagen voor mijn nieuwe menstruatiedatum, had ik sterk het gevoel dat ik moest testen en hier had ik op 2 dagen tijd 5 positieve testen in mijn handen!
    Het bleek dus al ons wondertje in wording!!

Het fertiliteitstraject is uiteindelijk gecancelled en alles is goed met de baby.

14. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wat fijn zeg!
    Ik heb inmiddels een echo voor maandag gepland staan, hopelijk is er meer te zien.

Deel Deze Pagina