4,5 weken kloppend hartje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door LisaNL, 4 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Onder het vak waar je typt staat meer opties.
    Klik daarop dan krijg je een nieue schrijf vak. Daar staat een paperclipje klik daarop. Dan kun je foto toevoegen dan uploaden. Bericht sluiten en verzenden

2. Mamaaa1988

Mamaaa1988 Actief lid

2 mei 2016
    195
    4
    0
    image.jpg

Gelukt.. Alleen gedraaid
    Dit was dus gister met 5+3..

Thanks babyhope

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb altijd precies na mijn ei héél eventjes gevoelige tepels. En ik heb juist best vroeg positief getest, alleen had ik Klote testen die de ene keer een hele lichte en de andere keer een meer donkere streep gaven. Uiteindelijk gaf kruidvat met 12 dpo een mooie dikke streep.
    Overigens daarvoor ook een goede streep met de action. En, we hebben daarna geen seks meer gehad.

4. Mamaaa1988

Mamaaa1988 Actief lid

2 mei 2016
    195
    4
    0
    image.jpg

Hier nog de hele foto met alle 'info' erop...
    Ik denk dus ook echt dat jij verder bent dan 4,5 week hoor..
    Of dus 4,5 week sinds de bevruchting misschien

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ts hoe is het nu?

6. Honeybeeb

Honeybeeb Lid

9 mei 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de praktijk opbellen en zeggen dat je van deze echo niet geruster bent geworden en vraagt om een tweede echo van iemand anders. Anders heb je waarschijnlijk toch geen rust en dat is alleen maar slecht voor je ongeboren kindje.

7. lmcm

lmcm Actief lid

13 aug 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je ondertussen al wat meer duidelijkheid?

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Een kloppend hartje is in ieder geval een goed teken. Het is 19 mei voor hengst weer, dan ben je ook weer 1.5 week verder en kan je wat
    Meer zien. Op dit termijn kan 2 mm al heel veel verschil maken in hoelang je zwanger bent. Daarom zegt het nu nog weinig. Pas vanaf een week og 9 kunnen ze een goede inschatting maken van het termijn dat je zwanger bent. Lekker genieten meid! Er klopt een hartje in je buik! Goed teken!!

9. LisaNL

LisaNL Lid

25 apr 2016
    14
    0
    0
    Ja genieten doen we zeker. En ik probeer me niet druk te maken. Ik doe sinds gister mee met moeders voor moeders. En 19 mei is de 2de echo nog een weekje te gaan. Maar dat gaat zo voorbij. Ik eet lekker gezond. Ben veel buiten. Opzicht gaan de dagen nu veel sneller omdat ik me geen zorgen meer maak. Ik had de verloskundige terug gebeld een week geleden. En toen zei ze al ga er maar gewoon vanuit dat je 5,5/6 weken bent. Maar ze zei wacht de echo van 19 mei af dan kunnen we meer duidelijk heid geven kwa hoelang ik in verwachting ben.

Sorry als ik het onduidelijk geschreven heb. Heb snel via de telefoon een berichtje gepost :)

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wat fijn dat je niet zo in de stress zit. Ik ben heel benieuwd naar je echo 19 mei.

Ik ben overigens toch weer verder gezet.. weliswaar nog 3 dagen achter, maar het waren er 5 :D

11. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Wat een vreemd verhaal! Ik heb helaas een minder prettige ervaring.. Ging met 8 weken voor echo en toen zagen we een langzaam kloppend hartje en de gyn zei dat we maar 6,5 week zwanger waren (qua grootte van het kindje). Dit kon haast niet aangezien ik wist wanneer de eisprong was en ik dan wel heel erg vroeg positief getest moet hebben... Een week later weer echo. Kindje niet verder gegroeid en hartje gestopt...

Ga ervan uit dat het bij jou anders is omdat het er allemaal zo goed uit zag! Maar vind wel raar verhaal van je VK. Kun je niet eerder al terecht ergens voor een echo?

Goed dat je er rustig onder bent, sowieso beter voor de kleine :) Komt goed!! Succes :)

12. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ik heb even alles terug gelezen en ik denk ook dat je al verder bent.ik heb gisteren een echo gehad en ze schatte mij op ong 5 week/5+4.er was nog geen vruchtje of hartactie te zien.zou me geen zorgen maken als k jou was, uit de volgende echo zal vast blijken dat je al verder bent: )heb mijn echo even bijgevoegd ter vergelijking

Bijgevoegde bestanden:

13. Logan

Logan Niet meer actief

Wat een bijzonder verhaal. Op mijn echo met 6+6 zagen we een hartje en daarop zag je naast de dooierzak en embryo.
    Misschien zit je net tussen die 5 en 6 weken in? Je kunt altijd iets vooruit gezet worden. Goed dat je je niet druk maakt, een kloppend hartje is al zo'n goed teken.

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bedoelde de vk niet dat 4,5 week na bevruchting? Dan zou je dus ten tijde van de echo 6,5 week zijn geweest. Dat zou overeenkomen met het hartje etc.

15. lmcm

lmcm Actief lid

13 aug 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik mij goed herinner moet je vandaag voor een echo.
    Ik hoop dat je heel goed nieuws krijgt!!!

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mijn echo met 5 + 1 was alleen die ring zoals je bovenste echo, maar dan zonder iets erin

17. LisaNL

LisaNL Lid

25 apr 2016
    14
    0
    0
    Hallo :)
    Ja klopt vandaag hebben wij de 2de echo gehad en we hebben een verrassing te zien gekregen
    image.jpg

Wij zijn in verwachting van een tweeling!! de baby'tjes zijn veel gegroeid. Want er werd 1,5 CM gemeten. En ik ben vandaag 8 weekjes zwanger.
    Het was echt een schok voor ons haha. Maar we zijn hartstikke blij

18. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Wat ontzettend leuk.Geniet ervan.

19. Logan

Logan Niet meer actief

Oh zie! Veel verder dan 4 weken :). Gefeliciteerd wat een heerlijke verrassing!

20. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat een super leuk einde van dit verhaal! Die had ik niet zien aankomen haha
    Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!

Deel Deze Pagina