Hallo allemaal, Ik ben 4 of 5 weken zwanger nu en ik word al 3 ochtenden vroeg (tussen 5 en8) wakker met krampen... echt heftig. Is iets van 20 min en dan is het weg tot de volgende ochtend. Ik ben normaal echt een vaste slaper en word niet voor 10 uur wakker als ik geen wekker zet... En als ik hoest soms een steek in mn onderbuik... ik maak me een beetje zorgen. Dit is mn eerste zwangerschap na anderhalf jaar proberen. Ik ben zo bang dat die krampjes niet goed zijn....
Goedemorgen, Ik kan me inderdaad voorstellen dat je er heel erg van schrikt. Ik denk alleen zolang je er geen bloed bij verliest, kan het denk ik geen kwijt. En als je het echt niet vertrouwd even je huisarts bellen. Wellicht heb je last van je darmen ofzo. Groetjes kim
Ik verlies Gelukkig geen bloed nee. Heb morgen sowieso een afspraak bij de huisarts dus ik leg het daar natuurlijk ook even voor.
Ik heb het ook. En ik had het bij de vorige ook. Er gebeurt nu van alles en junior zit zich lekker te nestelen. Zolang je geen helderrood bloed verliest hoef je niet bang te zijn. Wel fijn dat je morgen bij de huisarts bent. Geeft vast wat extra rust. Spannend allemaal he.. vind er tot 13 wkn weinig aan. Veel te spannend
Denk dat ik idd na 12 weken pas rust heb haha. Gelukkig ben ik niet de enige met die kramjes. Het is ook echt alleen sochtens vroeg gelukkig, maar je maakt je zo snel zorgen he... Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap
Iki ben nu dik 5 weekjes en heb het ook,dat hoort volgens de gyn erbij,dat zijn duidelijk zwangerschapskwaaltjes. En zeker zolang je geen koorts hebt en geen bloed is het goed. suc6 bij de ha.
Mijn banden deden de eerste weken ook behoorlijk pijn en dat trok daarna weer weg. Dit was voor mij nooit een slecht teken.
Ik denk toch dat ik het soms ook een beetje heb. Een trekkerig gevoel richting mijn liezen toe. Ik ben nu voor het eerst zwanger dus weet het niet zeker maar gok dat dat die bandenpijn is.
Ik ben nu ook 5 weken zwanger & heb er indd ook last van. Alleen is het bij mij niet 'een keer per dag een bepaalde tijd' maar een aantal keer per dag & dan wel 15 min of zo. De steken zijn soms echt pijnlijk, voor de rest naast een beetje ochtendmisselijkheid & pijnlijke borsten voel ik mij toppie
Vanmorgen weer nergens last van gehad... alleen die tieten hej pff. Kom net beneden in een strak truitje zonder bh aan en het eerste waar mn vent goeiemorgen tegen zegt zijn mn boobies haha...
Hou dames , Ik heb hier ook last van, maar lees nu dat ik me geen zorgen hoeft te maken !! Gelukkig.. bij mijn zijn alleen mijn tepels gevoelig.. Wat duurt het nog lang voordat onze eerste trimester is afgelopen.. Suc6 dames! X
Ik vroeg mij af, sommige mensen zeggen echt: "Ik voel me zwanger". Hebben jullie dat ook? Ik weet niet of ik dat heb omdat ik niet weet hoe dat voelt denk ik haha. Soms voel ik me heus erg happy ofzo en soms ben ik angstig dat het mis kan gaan ofzo, dus ik vroeg mij af, voelen jullie je zwanger en hoe voelt dat dan?
Hmm nee kan niet echt zeggen dat ik me zwanger voel. Meer zoals jij zegt soms echt happy maar ontzettend bang en onzeker... vooral nu mn symptomen weg zijn
ja had ik al een ander topic over gemaakt vandeweek... nu heel afentoe een steekje in mn boobs, moe ben ik wel nog ma verder niets, hier zeiden ze al symptomen komen en gaan dus daar hou ik me aan vast anderhalve week tot echo en als ik echt gek van mezelf word bel ik vrijdag de ha even