misselijk worden v luier verschonen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by giebel, Jan 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,565
    601
    113
    Zijn er meer die hier last v hebben? Ik heb net voor de tweede x staan overgeven na/door het verschonen v e poepluier... De eerste x was mijn man erbij en ben ik naar de badkamer gerent. Maar nu was ik alleen thuis. Verschoond, snel een schone luier om en toen naar beneden gerend, haar in de kamer gezet en was nog maar net op tijd bij de wc...

Maar wat is dit lastig! Meestal poept ze 's avonds en laat ik het mijn man doen maar ja dat gaat niet altijd op.

Ik wil serieus zo'n neusklem voor het zwemmen kopen die ik tijdens het verschonen op mijn neus kan zetten.weet alleen niet waar je dat kan kopen, geen sportzaak in de buurt. Of is dit heel stom? Ook bij de eerste luier vd dag moet ik kokhalzen vd urine geur...

Er zijn een hoop dingen die je kunt negeren maar het verschonen vj kind toch echt niet. Hopen dat het in het tweede trimester beter wordt, al was dat bij de eerste zwangerschap echt niet zo.... :(

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ik vrees dat een neusklem niet gaat werken...ik kan helemaal niets ruiken...maar heb het nu ook echt moeilijk met de luiers.

hoop ook dat t beter gaat worden :)

3. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Haha, ik heb nu nog nergens last van, maar ik heb normaal al redelijk vaak dat ik gewoon sta te kokhalzen bij een echte vieze poepluier en niet door mn neus durf te ademen. Ik vroeg me altijd al af hoe dit dan zou zijn als je zwanger was. Tijdens mn eerste zwangerschap moest ik ook van hele mild-vieze geuren al kokhalzen en overgeven, dus ik ben benieuwd :)...

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ja, ik heb er ook last van als dochterlief 's ochtends weer een overvolle poepluier heeft, bah... Dus mag pappa het doen :)

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Had er ook veel last van, ook de eerste urine pamper 's ochtends, vreselijk. Als de geur mij te veel werd, snuffelde ik even aan zo'n vochtig doekje haha. Dat neutraliseerde het wat. En verder door m'n mond ademen. Lastig he!

6. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Oja! Nog steeds hoor, kokhalzen, spugen....hoop dat het nog overgaat want mijn zoontje vindt het ondertussen niet meer zo leuk dat ik ziek word van zijn poepies ;)

Share This Page