4/5 weken zwanger en krampjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door limbootje26, 19 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb ook niet veel symptomen en ook niet elke dag hetzelfde. Komt vast goed...;)

2. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    ja ik probeer positief te blijven denken :) komt vast goed, nog andrhalve week tot echo hihi

3. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ben net zolang zwanger als limbootje...heb al vanaf vorige week donderdag soort menstruatiepijn...dinsdag bij de dokter geweest bleek zwanger te zijn.en vanaf vandaag is het dan eindelijk een stuk over. Sliep er ook onrustig van elke keer 5/6 uur wakker dus ben blij dat ik dit lees

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb nu voor de 2e keer deze week ook de menstruatieachtige krampen. Ik voel ze heeeel laag in mu buik en richting mijn liezen. Ik voelde het toen ik stilstond en wilde het liefst heen en weer lopen. Ik begrijp nu ook beter waarom limbootje zich zorgen maakte. Ik heb dat nu ook een beetje. Ik weet niet hoe echt krampen voelen, bijvoorbeeld met een miskraam. Is er iemand die het verschil kan uitleggen?

5. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hello Ladies.

Ook ik kan me hier aansluiten. Morgen zes weken zwanger en al twee weken mega rugpijn. Vooral aan het einde vd dag. Sinds n paar dagen pijn in m'n lies. Herkennen jullie dat ook? 'S ochtendspits heel vroeg wakker met kraampjes en moet dan naar de wc. Herkenbaar?

Liefs

6. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Ik denk dat krampen etc juist goed zijn, dan gebeurd er iig wat. Zonder bloed dan he.
    Ik ben pas vier weken zwanger en heb afgelopen week heel veel zeurende krampen gehad, gewoon licht. Vond het eigenlijk wel gerust gevoel geven omdat ik voelde dat er wat gebeurd in je baarmoeder
    En sinds vandaag voel ik ineens die krampen niet meer... Ben wel heel moe maar pfff maakt direct zo onzeker.
    Heeft iemand dit ook, juist (bijna) niets meer voelen. Op borsten en moe zijn na.
    Wat onzeker deze eerste weken!

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb bericht gehad van de verloskundige en de zegt dat er zolang er geen bloedverlies is er geen reden tot zorgen zijn. De menstruatieachtige krampen die richting liezen trekken, zijn groeipijntjes. De baarmoeder is aan het groeien.

8. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Oké dat is goed nieuws. Fijn dat je het ff laat weten.
    Ik heb geen bloedverlies gehad gelukkig.
    T gevoel is gewoon minder qua kwaaltjes verder.
    Ik voel me gewoon oke en merk nauwelijks meer iets.
    Maar dat is dus eigenlijk ook positief zolang er geen bloedverlies is:)

9. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word moe van mezelf van dat onzeker zijn ben elke keer nu ook bang om de volgende ochtend misselijk wakker te worden. Weet namelijk amper hoe het is om misselijk te zijn. Dan ben ik weer bang voor een miskraam echt mn gedachte maken me een beetje in een dip is dit normaal?? Slaap ook slecht door dit

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hoi Pino,

Ben je ook voor het eerst zwanger? Ik wel en ik heb het ook hoor. Een kennis van mij kreeg een miskraam met 9 weken, dus ik ben ook nog steeds op mijn hoede om te blij te zijn. Ik zal pas gerust zijn als ik het hartje heb gehoord of gezien. Ik denk dat het wel normaal is. Ik krijg van iedereen het advies om toch positief te denken en afleiding te zoeken. Dus dat is denk ik ook het enige advies wat ik jou kan geven.

11. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    hier hetzelfde hoor, durf amper het woord zwanger in mn mond te nemen haha

12. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar.... Zo onzeker nog allemaal.
    Voor ons is het ook ons eerste kindje dus geen idee wat allemaal kan of niet goed is...
    Ik ben alleen super moe nog. Die krampen zijn weg zoals ik schreef en m'n borsten voel ik ook niet meer zo, maar ik had gelezen dat dat normaal is omd je lijf en borsten al wennen aan het hormoon en het gelijkelijk gaat dus in het begin het verschil goed voelbaar is .
    Soms is het ook zo onwerkelijk, dan denk ik Huh is het nu echt?!
    Gewoon omd je nog niet veel voelt en het nog zo kort is, ik ben pas vier weken en twee dagen.
    Nog zo lang wachten tot twaalf weken....
    Wel fijn om zo ervaringen te delen :)
    Liefs

13. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    #33 Pino83, 25 jan 2014
    Laatst bewerkt: 25 jan 2014
    Bedankt kimmie voor je reactie. Ja voor mij ook de eerst keer ben morgen 6 weken 7 feb heb ik een echo kan niet wachten. Ja we moeten inderdaad positief gaan denken. Maar die hormonen spelen denk ook wel een rol en dar het de eerste keer is ook denk ik...ja Heyhey ik dacht die borsten ook minder te voelen totdat ik op mijn buik ging liggen had even het gevoel dat ik silloconen had haha. Ja het is zeker fijn ervaringen te delen. Heb zelfs vanmorgen nog een test gedaan (gek he!) En dat kruisje stond er in no time gelukkig!

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha ik heb van de week ook nog een extra test gedaan gewoon voor de zekerheid. Had al eerder 2 positieve en bij deze verscheen het streep bijna meteen, gelijk met de controle streep:p

15. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hahha bij mij ook had dinsdag de eerste test bij de dokter laten doen en toen was het streepje zo licht dus dachg gewoon ff voor mn gevoel nog 1. Alleen die menstruatiekramp achtig iets is weer begonnen ...maar dat zal wel kloppen denk

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Had ik afgelopen nacht ook weer even. Werd er wakker van. Zolang er geen bloed is, geen zorgen..:)

17. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    ik had positest van ziekenhuis daarna thuis nog een clearblue gedaan maar verder niet meer getest, denk dat mn vriend me voor gek verklaard haha...
    nog ietsje meer als een week tot de echo :) :)

18. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Sow dat gaat ineens opschieten. Dus net iets minder dan 3 weken...pfff duurt echt lang. Wel volgende week maandag naar VK. Ze gaan proberen dan het hartje te luisteren met zo'n dobbler ofzo..maar dat schijnt nog wel moeilijk te zijn bij 9 weken..
    Dus gok dat ik dan weer 1,5 week moet wachten op een teken van leven uit me buik..

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen hier gefeliciteerd!

Ik heb nog geen positieve test, maar deze hele maand staat mijn lichaam volledig op z'n kop. Door jaren in de mmm te hebben gezeten en 2 vroege miskraam's heb ik mijn lichaam aardig leren kennen en dit alles is nieuw.

Ik heb zelden mijn ei en zeker geen innesteling gevoeld. Nu beide keren alsof ik ongi moest worden. Na de innesteling gebeurd er van alles. NOD is één deze dagen.

Wat ik zoal heb gevoeld/voel? Veel is niet van lange duur. Een soort band om mijn onderbuik, steekjes, zere onderrug, opkomend maagzuur, soms wat moe, wat misselijk, snel vol zitten, boertjes, ongigevoel, etc.

20. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    #40 Pino83, 26 jan 2014
    Laatst bewerkt: 26 jan 2014
    Ik heb er iets nieuws bij huilen. Van die huilbuien en daarna voel ikme weer prima. Jahetis raar wat er allemaal in je lichaam gebeurt hoor!!Nou Timon wie weet is het zo kun je nog geen test doen? moet alleen nog ff uitzoeken hoe ik een ding met die dagen onder mn berichten krijg

Deel Deze Pagina