Ik ben 4/5 weken zwanger en ben enorm moe en futloos! Ik ben vanmorge gaan sporten en was daarna erg moe! Daarna boodschappen gedaan en toen was ik echt bekaf en ben even gaan liggen. Daarna in huis gewerkt schoongemaakt enz nu kan ik amper mijn ogen open houden! Ik zit even lekker op de bank om uit te rusten! Pfff ik hoop niet dat dit heel lang aanhoudt! Wie heeft daar nu ook al last van of had dat?
Hoi Sproettie! Heel erg herkenbaar! Zit nu ook maar pas in week 4. Ben afgelopen dinsdag op tennis les geweest, nou mijn benen begonnen gewoon te trillen naar een kwartier van de vermoeidheid. Begon bijna te huilen van de frustratie. Voor de rest lig ik bijna elke avond rond half tien in bed, bekaf! Hopen dat het snel weer beter wordt!! Ook al valt het mee aangezien het toch voor een goed doel is Heb je verder al klachten? Groet! Emav
Wen dr maar aan meid dit zal nog wel een paar weken duren helaas!! bij mij was het pas rond de 15 weken over die extreme vermoeidheid... Maar het hoort erbij
Leuk dat we even ver zijn Verder heb ik rommelige darmen, veel afscheing,af en toe krampjes, honger!! En gevoelige opgeblazen borsten alle bh's zitten vervelend! En jij?
Oh ik hoop niet dag het zo lang duurt! Ik heb Momenteel geen baan dus kan wel veel rusten, het gevaar is alleen dat ik snel zit en niets wil doen..
Ja grappig, zeg! Zag pas net dat we maar een dag verschil hebben! Maar jij hebt dus al een afspraak bij de vk gemaakt? Ben je ook langs de ha geweest of hoeft dat niet? Heb inderdaad ook last van mijn darmen, opgezet. Borsten voelen een beetje gespannen maar op zich valt dat wel mee. En heel veel eten, ja! Ik eet nu net zoveel als mijn vriend, terwijl dat hiervoor misschien de helft ofzo was.. En voordat ik een positieve test had, was ik met vlagen misselijk nu is dat gek genoeg weer een beetje gezakt. Nou zal wel weer komen zeker..
Ik wil je niet ongerust maken, maar bij mij is het nog steeds niet over Merk wel dat je er aan went, ben nu een stuk beter in staat op mijn vermoeidheid even op zij te zetten en gewoon door te gaan als het moet. Maar zodra ik dan ga zitten, kan ik er wel eens beroerd van zijn zo moe als dat ik dan ben.
Is geen gevaar hoor, gewoon lekker aan toegeven als dat kan! Doe hier ook alleen het hoognodige in huis (studeer daarnaast ook nog) en derest komt wel weer! Niet voor niets dat je zo moe bent natuurlijk!
Ja hoor, daar had ik ook direct last van. Nu in week 6 begint het zelfs nog meer te worden. Ik slaap nu bijna elke dag tot 10/12 uur uit...
Hier bijna 13 weken zwanger en nog steeds erg veel last van. Ik val vanzelf om een uur of 9 op de bank in slaap. Maar meestal ga ik lekker om half 10 naar bed en slaap dan ook gelijk tot mijn wekker gaat de volgende morgen.
Ik denk dat ik ongeveer 4,2 weken zwanger ben weet niet zeker. Ik heb mijn huisarts nog niet verteld maar gelijk naar een verloskundigen praktijk gebelt!
Vervelend he die moeheid. Ik heb er tot 16 weken last van gehad, en toen leek het wel van de ene op de andere dag over. Ben zelfs een paar keer uit geweest tot 0300, haha kom ik me echt niet voorstellen! Beste dat je kan doen is toch even rusten als je moe bent, ik ging gewoon 's middags even slapen, tot mijn man thuis was. En dan 's avonds om 2030 naar bed als ik weer moe was! Sterkte er mee!
heee wijffie nou ik kan ook wel de helllllllllllleeeeeeeeee dag slapen haahhaaha ik krijg ook bijna niks uit mn handen pfff. heb erg last van t zuur al een week. ik kan niet eens meer een bh aan doet zo'n pijn nu heb ik weer hele dunne ontlasting en de andere keer obstipatie... ik ben blij om te lezen dat jullie ook ongie krampjes hebben en al die verschijnselen erg fijn herkenning hahah
Als je moe bent, moet je je eraan toegeven. Zelfs de huisarts en de verloskundige hebben dat tegen mij gezegd. Ik moet wel zeggen dat ik de ene dag moe-er ben dan de andere dag. En als ik wat te doen heb dan valt het ook wel mee. Maar hou er maar rekening mee dat het vaak tot de 13de-14de zeker aanhoudt
Ik had er de eerste 3 maanden ook erg veel last van!! Je blijft er last van houden tot een week of 13 helaas. Ik weet dat het erg vervelend is, maar je doet er erg weinig aan. Ik ben nu 27 weken zwanger en bij mij begint het nu ook weer terug te komen. Maar ondanks de moeheid probeer te genieten!!!
het is vrij normaal dat je last hebt van extreme vermoeidheid de eerste 3 maanden (bij sommige duurt het wat langer) De vermoeidheid is wel te verklaren hoor, ga maar na wat er in een hele korte tijd veranderd en ontwikkeld in je lichaam. Dit hele proces vergt heel veel energie van jou en je lichaam. Zoals de anderen ook zeggen; geef toe aan die vermoeidheid, je lichaam heeft de extra rust echt nodig, door de nodige rust stimuleer je ook de ontwikkeling van je kindje!
helemaal eens met mijn voorgangster.. hier ook beide keren tot 15 a 16 weken zo moe geweest.. Zitten/liggen was direct in slaap vallen en ook niet raar je maakt eenheel mensje in 3 a 4 maanden...
Komt vaak voor. Probeer gewoon je ritme er zo mogelijk op aan te passen en af en toe even te gaan liggen. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Ik dacht dat ik voor m'n zwangerschap wel eens moe was maar zo moe als ik nu tijdens m'n zwangerschap geweest ben ben ik nog nooit geweest. Ik had dagen dat ik echt alleen maar sliep en tussendoor alleen opstond om even naar het toilet te gaan en wat te eten. En dan hup, snel weer verder slapen Het was het ergste rond de 8 wkn. Het begint nu wel iets beter te worden maar ik ben nog steeds erg moe...