Hi Ladies, Lang geleden ook al zoiets gepost maar het lijkt nu erger te worden. Ik heb echt een heel naar gevoel onder mijn borsten.. het is een soort drukkend, branderig gevoel.. als ik er op druk voel ik de pijn.. dus mijn bh zit ook niet echt fijn meer. Wat zou dit kunnen zijn?? Het trekt echt van mijn ene naar de andere borst in "één lijn" zeg maar... is moeilijk uit te leggen....
Hmm, bedoel je dat het als een band om jouw bovenbuik voelt? Dat is het eerste wat bij mij opkomt bij wat jij beschrijft. Dit gevoel kun je krijgen van hoge bloeddruk. En dan zou ik het trouwens wel aan de vk melden.
ja het is wel zo'n soort gevoel inderdaad... heb het ook al aan de vk doorgeven maar mijn bloeddruk is altijd keurig netjes in orde....
kan ook je maag zijn, zit linksboven, onder je borst zeg maar (en dat kan dan mss en beetje doortrekken naar je idee..?) mss heb je last van je maag? ribben weet ik eigenlijk niet of dat kan...?! heb je al gegoogled?! alles verschuift ontzettend in je lichaam door de baby, dus ja..kan wel weer zoiets zijn van ''hoort erbij'' (irritant is dat altijd he..!)
Ik heb het ook. Maar bij mij is het m'n maag. Die pijn wordt bij mij altijd erger als m'n darmen wat verstopt zitten.
Heb je nog een beugelbh aan? Ik had dat ook toen ik nog die dingen droeg. Nu doe ik dat niet meer en is dat nare gevoel ook weg....
Als het doortrekt naar de rug en uitstraalt richting rest van buik zou ik NU de vk bellen. Bij mij was dit het signaal dat ik PE/HELLP had, oftewel zwangerschapsvergifiting. Werd direct in het ziekenhuis opgenomen. Ook mijn bloeddruk was altijd normaal, tot daarvoor nooit klachten gehad... Moet daar wel bij vermelden dat de pijn bij mij ondraaglijk was... kan niet inschatten hoe dat bij jou is.
Als ik gewoon plat lig is het gevoel ook bijna weg.. gisteravond was de pijn wel erg... maar toen ik vanochtend wakker werd was de pijn weer weg. Nu ik weer op de bank zit voel ik het langzaam opkomen... heel raar?? Ik heb verder nergens last van, het straalt niet door naar mijn rug ofzo! Dat is dan ook het gekke... ik kan deze pijn nergens terug vinden of het moet dan wel in verband staan met andere klachten....