Hallo, Laatst zag ik dat er bloed aan de kathetherslang zat na de terugplaatsing. Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Iemand hier ervaring mee? Tevens kwam ik na de terugplaatsing op het toilet en hoefde ik maar erg weinig te plassen, mijn blaas zal dan wel niet zo heel vol geweest zijn. Iemand idee of dit consequenties heeft voor de terugplaatsing en slagingskansen?
Als er bloed aan het slangetje zat, denk ik dat ze net een adertje in je baarmoedermond geraakt hebben. Dit kan geen kwaad. Ik neem aan dat het slangetje na de terugplaatsing onder de microscoop gecontroleerd is of de embryo er niet meer in zat? Je moet met een volle blaas komen, omdat je blaas je baarmoeder omhoog duwt als 'ie vol is. Hierdoor kan het slangetje makkelijker in je baarmoeder geschoven worden. Bij een lege blaas zou dit met een bocht moeten, waardoor het moeilijker is. Als het terugplaatsen niet wilde lukken, dan had je dat heus gemerkt. Het wordt dan een heel gewroet met het slangetje. Je blaas en het plassen staan verder totaal los van je baarmoeder. Je kunt een embryo niet uitplassen. Succes!