4+5 ziet het er goed uit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door paulus, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Spannend hier! Hopelijk krijg je goed nieuws vandaag

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Mooie test hoor.
    Hopelijk vandaag goed nieuws voor jullie.

3. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Mooie knaltest hoor, gefeliciteerd!!!

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Spannend vandaag... Hopelijk is je hcg mooi gestegen!

5. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hopelijk heb je goed nieuws gekregen vandaag

6. paulus

paulus Lid

9 aug 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    Geen goed nieuws. Hcg was maar gestegen tot 179 dus niet om de 48 uur verdubbelt. Zh deed raar mocht ook niet terug komen voor nieuwe bloedtest. Dus heb voor maandag afspraak bij de dokter voor bloedtest. 22 juli echo maar goed... heb er geen goed gevoel meer over en voel me aardig k*t

7. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hey paulus,
    zo das lekker gedrag van je zh?! Gelukkig kan je wel bij je ha terecht! Probeer toch positief te blijven, hoe moeilijk ook! Kan me inbeelden dat maandag nu heel heel ver weg lijkt! Hier gaan de duimen omhoog!

8. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Bah, niet het nieuws dat ik had willen lezen. Hopelijk gaat het toch nog goed komen en heb je maandag wel een mooie stijging van je hcg!! Ik duim voor je.

9. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Hcg hoeft maar om de drie dagen te verdubbelen. En soms is dit ook zo. Sommige dames verdubbelt deze nou eenmaal minder snel.
    Hebben zij gezegd dat sit een miskraam wordt? Dit kan niet hoor! Alleen als het daalt of niet verdubbeld elke 3 dagen is het foute boel....
    Sterkte

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    gefeliciteerd ziet er prima uit

11. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou ook zeggen dat je hartstikke zwanger bent na het zien van je testen.. gek dat ze je niet terug willen zien! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Sterkte!

12. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Aan je test te zien ben je wel hartstikke zwanger! Het ziekenhuis waar ik ben doet ook vaak moeilijk hoor! Als je dan vraagt aan de gyn voor bloedtest om te kijken of het hcg goed genoeg is ... krijg je elke x de zin het is nog zo prik mevrouw dat is echt niet te meten .... hoezo niet te meten! Het zit er of het zit er niet!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat lijkt me dat tegenstrijdig. Zo'n duidelijke knaltest maar geen bevestiging krijgen vanuit de bloedtest.
    Dat is denk ik de reden dat ze bij ons in het ziekenhuis (ivf kliniek ook niet) nooit een bloedtest doen. Dus de twee keer dat ik zo'n knaltest in handen had betekende dat gewoon feest!
    Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt meid.

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    feit is toch dat je hcg is gestegen, bij sommige stijgt het hcg elke 3 dagen, dat zou zomaar bij jou ook het geval kunnen zijn

dit zijn de normale hcg waarden dus jij zit er echt gewoon netjes tussen meid laat je nu niet gek maken en probeer ook te genieten geen bloed geeft moed toch

Zwangerschapsduur
    Hoeveelheid HCG in IU/L
    Niet zwanger---- Minder dan 5
    3 weken / 21 dagen-------Tussen 1 en 5
    4 weken / 28 dagen----------Tussen 5 en 427
    5 weken / 35 dagen---------------Tussen 18 en 17.350

dus jij zou nu rond de 4 a 5 weken zwanger zijn dus je hcg waarden zijn gewoon prima probeer het voor nu los te laten (ik weet makkelijk gezegd)

15. paulus

paulus Lid

9 aug 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    Bedankt voor alle lieve reacties! Het is gewoon afwachten... en dat duurt lang. Maar zolang ik nog niet bloed dan blijven we voorzichtig hopen!

16. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Spannend hoor!daarom wil ik geen bloedtest ga ik me echt niet beter door voelen! Succes met wachten

17. paulus

paulus Lid

9 aug 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    even een update: bij de dokter gister bloed geprikt uitslag was 580 geloof ik zeg 600. dus afgelopen vrijdag 176 en maandag 580 dus goed gestegen alleen twijfel ik wel echt of het wel hoog genoeg is met de duur van mijn zwangerschap 5 week en 2 dagen. net een cb digitaal gedaan en die geeft ook nog steeds 2-3 weken aan terwijl ik gehoopt had dat die nu wel 3+ zal aangeven. ben zo onzeker. iemand nog meer lage hcg waarde gehad en toch een goede zwangerschap?

18. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Probeer vertrouwen te hebben! Die bloeduitslag zegt toch genoeg, je HCG is prachtig gestegen!

Een thuistest, zeker met indicator, zegt veel minder. Je bent hartstikke zwanger, gefeliciteerd!

19. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Het is in elk geval mooi gestegen sinds vrijdag. Dus zwanger ben je!! Gefeliciteerd. Nu afwachten tot de echo of krijg je nog een controle vooraf?

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd meid, je bent gewoon hartstikke zwanger hoor!
    Probeer een beetje te genieten en niet teveel in angst te zitten dat het niet goed is. Ik weet het, makkelijk gezegd dan gedaan. Maar je kan dan achteraf in ieder geval niet zeggen 'stom zeg van me, ik heb niet eens genoten van die eerste tijd.'

Deel Deze Pagina