Help Gisteren positieve ovulatietest en temperatuur 36,1 terwijl gemiddeld 36,4 36,5. Gisteren eind van de middag nog een test gedaan en die werd al lichter en nu vandaag nog lichter. En temperatuur ook hoger 36,6. Dus heb ik dan gelijk dat me ei gesprongen is gisteren omdat temperatuur ook laag was? Hebben vrijdag en zaterdag gezellig gemaakt. Denk om alle kansen te benutten morgen ook nog x
Ja dat zou idd kunnen. Maar ons is vertelt dat om de dag eigenlijk beter is ivm heb aanmaken van nieuwe voorraad zwemmers
ik heb een app (fertility friend) en die sturen per mail 'lessen'. Daarin staat dat je dus een temperatuur dip kan hebben net voor je eisprong en als je temp minimaal 0,2 hoger is dan je gemiddelde kan je er vanuit gaan dat je ei gesprongen is. Ik heb hetzelfde, hele cyclus tot nu toe rond de 36.5 en vanochtend in ene 36.18 en ook een positieve ovulatie test. Kan helaas niet meten wat het nu is omdat ik op werk zit. Ben benieuwd wat je temperatuur morgen doet. Het is voor mij ook nog een beetje zoeken allemaal.
Voor ons is het helaas al jaar verder dat gestopt ben met de pil. Helaas zonder resultaat. nog 1 onderzoek en anders gaan we starten met iui. Dus dit is 1 van onze laatste kansen gewoon. Hoop zo dat nu goed aan gedaan heb omdat ovulatietest gisteren middag al minder aangaf dan gisterochtend dacht ik van hij is al gesprongen. Op hoop van zeggen ma het nu goed gegaan is