Zo zit ik lekker in het zonnetje buiten en ben ik me eens gaan bedenken hoe leuk het is om op een bijzondere of leuke wijze je eigen vent en je ouders te vertellen dat je zwanger bent. Wanneer ik test is mijn vriend er meestal bij, maar hoe leuk zou het zijn om hem te verassen? En je ouders? Leuke ideetjes of ervaringen?
Op YouTube staan hele leuke filmpjes. Als je zoekt op telling husband i'm pregnant vind je er super veel!
Ik had een rompertje ingepakt en aan m'n man gegeven! Vond hij erg leuk. Maar hij is ook t type man dat samen testen geen meerwaarde vind hebben. Dus hij heb t liever zo dan anders.
ik zat daar vandaag ook aan te denken. Vooral mijn (schoon)ouders dan. Denk niet dat ik de zelfcontrole heb iets leuks in elkaar te zetten voor mijn vent, dat wordt mij kennende gewoon hysterie Maar youtube zal ik eens proberen. Verder heeft pinterest ook wel leuke ideetjes
Ik vond het nieuws van zwangerschap op zichzelf al bijzonder genoeg, heb er verder niks spannend van gemaakt.MN oudwrs gebeld en geroepen: in ben zwanger!!!
Ik had voor mijn ouders de zwangerschapstest ingepakt en gegeven bij t paasontbijt, de winkels waren niet open en we wilden het meteen vertellen En m'n schoonouders hebben we een boekje van nijntje gegeven "opa en oma pluis"