Bijzondere en leuke manier vertellen dat je zwanger bent

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star87, 5 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Zo zit ik lekker in het zonnetje buiten en ben ik me eens gaan bedenken hoe leuk het is om op een bijzondere of leuke wijze je eigen vent en je ouders te vertellen dat je zwanger bent.
    Wanneer ik test is mijn vriend er meestal bij, maar hoe leuk zou het zijn om hem te verassen? En je ouders?

Leuke ideetjes of ervaringen?:):)

2. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Op YouTube staan hele leuke filmpjes.
    Als je zoekt op telling husband i'm pregnant vind je er super veel!

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik had een rompertje ingepakt en aan m'n man gegeven! Vond hij erg leuk. Maar hij is ook t type man dat samen testen geen meerwaarde vind hebben. Dus hij heb t liever zo dan anders.

4. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    ik zat daar vandaag ook aan te denken. Vooral mijn (schoon)ouders dan. Denk niet dat ik de zelfcontrole heb iets leuks in elkaar te zetten voor mijn vent, dat wordt mij kennende gewoon hysterie :p
    Maar youtube zal ik eens proberen. Verder heeft pinterest ook wel leuke ideetjes

5. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ik vond het nieuws van zwangerschap op zichzelf al bijzonder genoeg, heb er verder niks spannend van gemaakt.MN oudwrs gebeld en geroepen: in ben zwanger!!!

6. lamee

lamee Actief lid

14 feb 2012
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had voor mijn ouders de zwangerschapstest ingepakt en gegeven bij t paasontbijt, de winkels waren niet open en we wilden het meteen vertellen
    En m'n schoonouders hebben we een boekje van nijntje gegeven "opa en oma pluis"

Deel Deze Pagina