Wat vinden jullie mooier een badpak of bikini? Ik ga eind mei naar Tenerife en ben dan 4 maanden zwanger. De vorige keren op Tenerife liep iedere zwangere in bikini, maar als ik in de winkels kijk, is het meer badpak. Wat vinden jullie? Liefs Wendy.
ik heb badpak gestemd, maar dat is voor mezelf. Ik vind een beetje zwangere buik wel mooi in een bikini. Maar zo'n enorme buik van een maand of 8 vink iets minder aantrekkelijk. Maar je moet gewoon doen wat je zelf het mooiste vindt hoor! Niet wat iemand anders vindt.. Ik heb nu zelf een figuur gekregen waarbij ik met goed fatsoen niet in een bikini kan, dus het zal bij een evt zwangerschap toch ook een badpak worden Maar goed, je moet jezelf dus er goed bij voelen.. Zorg wel goed voor je huid, mn je buik, want die krijgt al genoeg te verduren
Ik heb iets anders NAMELIJK een 2 delig badpak Een soort bikini maar met een hoger broekje en een soort topje met steun bij je borsten, staat nog lekker jeugdig want de meeste badpakken zijn zo saai en ja ligt er inderdaad aan hoe je buik is en hoever je zwanger bent vind ik, een hele toeter vind ik niet mooi in bikini en een slappe bobbelige buik met striemen ook niet dus vandaar dat ik tussenmaat zelf heb gekozen. Bij de livera heb ik hem gehaald maar bv babypark kesteren zag ik er ook superveel hangen! Ik heb ook nog een knalroze
hoe ziet je buik eruit? heb je veel striae, dan een badpak. zelf zou ik nu zelfs nog kiezen voor een bikini.
Waarom niet een ontzettend leuk badpak in twee maten groter Ik heb een heel leuk badpak van esprit gekocht in maatje 40...daar kan ik voorlopig nog wel even in groeien. En het is een halterbadpak...tieten groter -> knoopje verplaatsen
Bikini! Ik heb een tankini gekocht..dus iets langer bovenstukje en dan met een boxer broekje! Ik haat badpakken! Heb nooit een badpak aan dus nu ook niet! Ik heb een heel lang bovenlijf en daar zijn badpakken niet op gemaakt, met als gevolg dat zo een badpak zo strak gespannen staat dat hij heel hoog gesneden is bij mijn doos en mijn tieten helemaal plat gedrukt worden! En een maatje groter...zelfde probleem maar meer gelubber aan de zijkanten! hihihi Ik kies dus voor bikini, staat leuker en ik pas gewoon geen badpakken! Maarre...de tip van hoe je buik eruit ziet, is een goede! kus miek
dat woord zocht ik dus; tankini ja badpakken doen niets voor je figuur meestal ik heb dan ook geen borst meer over (maarja normaal zijn ze ook niet zo aanwezig als nu)
Ik ga lekker in bikini. In badpak voel ik me anders helemaal zo´n zeekoe en in bikini zie je dan nog een beetje vormen hahahaha.
Ik heb een tankini. Een normaal broekje met een wijd topje erboven. Zo blijft me buik bedekt maar kan hij wel lekker groeien in het topje! Echt ideaal!
ik had ook een tankini. ideaal. ook omdat ik een van de zovelen ben die last heeft van striae. en ook niet weinig.......... ik ben net een wandelende streepjescode. maar ook nu, na de zwangerschap. nog een blubberbuikje, is die tankini geweldig. in een badpak voel ik met niet prettig. en een bikini laat een beetje te veel zien van mijn minder goeie kanten
Ik heb ook voor bikinie gestemd! vind ik ook leuker en mooier...een badpak drukt alles zo plat en t zit nooit vind ik! heb bij mijn vorige zwangerschappen tot het einde een bikini gedragen! liefs Pjetje
Bikini met boxerbroekje. Ik trek echt van-me-lang-zal-ze-leven geen badpak aan! En ik bescherm liever m'n cellulitus-dijen dan m'n buik, vind een bruine bolle buik juist heel mooi! Hebben jullie dat ook, tijdens m'n vorige zwangerschap en nu weer lijkt het of ik veel meer cellulitus heb gekregen. Het was aardig weggetrokken, maar nu weer terug! En ben nog geen kilo aangekomen. Zal wel iets met hormonen en vetverdeling zijn ofzo.
Ik heb ook een tankini, zit nog heerlijk. Wel 2 maatjes groter dan normaal, maar goed, dan heb ik de ruimte nog ff. Als ik denk ik op het eind ben, zal het niet zo heel erg comfortabel zitten omdat het topje iets zal optrekken. Een badpak vind ik persoonlijk vreselijk.
Ik zwem normaal nooit. Tijdens mijn zwangerschap zijn we een lang weekend bij Center Parcs geweest. Ik heb mn normale bikini aangehad, was toen 7 maanden zwanger. Ging prima. Broekje zat onder mn buik en bovenstukje was genoeg te verstellen.
Ik heb gewoon een bikini in 2 maten groter gekocht want ik heb nog nooit van mijn leven een badpak gedragen en ga dat nu ook niet doen. Ik heb een kleine buik zonder striae en ik hoef me ook niet te schamen voor mijn buikje toch?!