Zwanger.............Badpak of Bikini?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door WendyB, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zwanger...........Badpak of Bikini?

1. Badpak

2. Bikini

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Wat vinden jullie mooier een badpak of bikini?

Ik ga eind mei naar Tenerife en ben dan 4 maanden zwanger.
    De vorige keren op Tenerife liep iedere zwangere in bikini, maar als ik in de winkels kijk, is het meer badpak. Wat vinden jullie?

Liefs Wendy.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ik heb badpak gestemd, maar dat is voor mezelf. Ik vind een beetje zwangere buik wel mooi in een bikini. Maar zo'n enorme buik van een maand of 8 vink iets minder aantrekkelijk. Maar je moet gewoon doen wat je zelf het mooiste vindt hoor! Niet wat iemand anders vindt..
    Ik heb nu zelf een figuur gekregen waarbij ik met goed fatsoen niet in een bikini kan, dus het zal bij een evt zwangerschap toch ook een badpak worden:)
    Maar goed, je moet jezelf dus er goed bij voelen..
    Zorg wel goed voor je huid, mn je buik, want die krijgt al genoeg te verduren:)

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb ook voor een badpak gestemd. Vind ik net iets mooier dan een bikini bij zwangere dames.

4. Niet meer actief

Ik heb iets anders NAMELIJK een 2 delig badpak :p

Een soort bikini maar met een hoger broekje en een soort topje met steun bij je borsten, staat nog lekker jeugdig want de meeste badpakken zijn zo saai :( en ja ligt er inderdaad aan hoe je buik is en hoever je zwanger bent vind ik, een hele toeter vind ik niet mooi in bikini en een slappe bobbelige buik met striemen ook niet dus vandaar dat ik tussenmaat zelf heb gekozen.

Bij de livera heb ik hem gehaald maar bv babypark kesteren zag ik er ook superveel hangen!

Ik heb ook nog een knalroze :p

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hoe ziet je buik eruit? heb je veel striae, dan een badpak.

zelf zou ik nu zelfs nog kiezen voor een bikini.

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Waarom niet een ontzettend leuk badpak in twee maten groter :)

Ik heb een heel leuk badpak van esprit gekocht in maatje 40...daar kan ik voorlopig nog wel even in groeien. En het is een halterbadpak...tieten groter -> knoopje verplaatsen :)

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Bikini! Ik heb een tankini gekocht..dus iets langer bovenstukje en dan met een boxer broekje!

Ik haat badpakken! Heb nooit een badpak aan dus nu ook niet! Ik heb een heel lang bovenlijf en daar zijn badpakken niet op gemaakt, met als gevolg dat zo een badpak zo strak gespannen staat dat hij heel hoog gesneden is bij mijn doos en mijn tieten helemaal plat gedrukt worden! En een maatje groter...zelfde probleem maar meer gelubber aan de zijkanten! hihihi

Ik kies dus voor bikini, staat leuker en ik pas gewoon geen badpakken!
    Maarre...de tip van hoe je buik eruit ziet, is een goede!

kus miek

8. Niet meer actief

dat woord zocht ik dus; tankini :p

ja badpakken doen niets voor je figuur meestal :p ik heb dan ook geen borst meer over (maarja normaal zijn ze ook niet zo aanwezig als nu)

9. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bikini, maar dan met een boxer als broekje. Normaal draag ik ook geen badpak.

10. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik ga lekker in bikini.
    In badpak voel ik me anders helemaal zo´n zeekoe ;) en in bikini zie je dan nog een beetje vormen hahahaha.

11. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb een tankini. Een normaal broekje met een wijd topje erboven. Zo blijft me buik bedekt maar kan hij wel lekker groeien in het topje! Echt ideaal!

12. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik had ook een tankini.
    ideaal.
    ook omdat ik een van de zovelen ben die last heeft van striae. en ook niet weinig.......... ik ben net een wandelende streepjescode.
    maar ook nu, na de zwangerschap. nog een blubberbuikje, is die tankini geweldig.
    in een badpak voel ik met niet prettig. en een bikini laat een beetje te veel zien van mijn minder goeie kanten ;)

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha geen van beide ik ging niet meer zwemmen mijn benen werden zo lelijk.

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik vind een bikini leuker, ook als je zwanger bent

15. Niet meer actief

Ik heb ook voor bikinie gestemd! vind ik ook leuker en mooier...een badpak drukt alles zo plat en t zit nooit vind ik! heb bij mijn vorige zwangerschappen tot het einde een bikini gedragen!

liefs Pjetje

16. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Bikini met boxerbroekje.
    Ik trek echt van-me-lang-zal-ze-leven geen badpak aan!
    En ik bescherm liever m'n cellulitus-dijen dan m'n buik, vind een bruine bolle buik juist heel mooi!
    Hebben jullie dat ook, tijdens m'n vorige zwangerschap en nu weer lijkt het of ik veel meer cellulitus heb gekregen. Het was aardig weggetrokken, maar nu weer terug! En ben nog geen kilo aangekomen. Zal wel iets met hormonen en vetverdeling zijn ofzo.

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb ook een tankini, zit nog heerlijk.
    Wel 2 maatjes groter dan normaal, maar goed, dan heb ik de ruimte nog ff. Als ik denk ik op het eind ben, zal het niet zo heel erg comfortabel zitten omdat het topje iets zal optrekken.
    Een badpak vind ik persoonlijk vreselijk.

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik zwem normaal nooit. Tijdens mijn zwangerschap zijn we een lang weekend bij Center Parcs geweest. Ik heb mn normale bikini aangehad, was toen 7 maanden zwanger. Ging prima. Broekje zat onder mn buik en bovenstukje was genoeg te verstellen.

19. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb gewoon een bikini in 2 maten groter gekocht want ik heb nog nooit van mijn leven een badpak gedragen en ga dat nu ook niet doen.

Ik heb een kleine buik zonder striae en ik hoef me ook niet te schamen voor mijn buikje toch?! :)

20. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    voor mij geen bikini hoor! ik wil graag een badpak! ;)

Deel Deze Pagina