Beetje lastig om een goed onderwerp te kiezen voor wat ik vragen wil. Maar het moet dus eigenlijk zijn 4 auto`s kan dat of zeg je nee, dat is echt te veel. Nu de echte vraag, wij hebben momenteel 3 auto`s, waarvan maar 1 (een twingo) waar we met zn viertjes inpassen . Dus we hebben 3 weken geleden een nieuwe auto besteld en we zouden dus ons twingo`tje gaan verkopen. Maar ik zat van de week te denken, als mijn vriend nu onze nieuwe auto mee heeft naar zn werk en ik wil weg met de kleintjes is het natuurlijk wel handig als ik nog een auto thuis heb waar ik mee weg kan met de kleintjes. Dus ik zat dat te vertellen tegen mn moeder en die vroeg of ik nog wel helemaal goed snik was. 4 auto`s, maar ik denk waarom niet? Dat twingo`tje is toch maar een klein autotje, toch fijn voor erbij te hebben. Maar wat zeggen jullie? 4 auto`s kan best of weg met die twingo dan heb je er nog genoeg over, 4 is echt veel te veel voor 2 mensen met een rijbewijs! Verschillende vrienden van ons hebben ook 2 of 3 auto`s in de garage staan, dus misschien komt het omdat wij dat gewoon gewent zijn . Nouja, kortom, ik ben zeer benieuwd naar jullie mening. Groetjes Bolbuikje.
4 auto's vind ik persoonlijk wel wat overdreven. Jullie zijn maar met twee personenen die een rijbewijs hebben, dus in principe zouden 2 auto's voldoende kunnen zijn. Ik weet natuurlijk niet ofdat je vriend misschien eventueel in auto's spaart (speciale modellen enzo). persoonlijk zou ik ervoor kiezen die twingo weg te doen, en een grote auto in de plaats kopen, die je dan zeker goed kan benutten
Uhm tja, die twee ander gebruiken we slechts af en toe, zeg 2 keer in de week of om naar een meeting o.i.d. te gaan. Sinds de kleintjes erzijn eigenlijk haast niet meer. Hoogstens mn vriend af en toe om mee naar zn werk te gaan, maar hij vind dat zo zonde. Zijn namelijk zijn andere 2 kindjes . Worden na gebruik ook altijd eerst weer gewassen en gepoetst, zodat ze weer glimmend in de garage kunnen . De nieuwe auto die we gekocht hebben is in ieder geval een lekker grote bak waar we prima met zn vieren in kunnen.
Persoonlijk vind ik het zonde van mijn geld om vier auto's te onderhouden, het is niet alleen benzine/diesel maar ook de verzekering en belasting. En je bent met zun tweeen. Mijn mannetje heeft een auto van de zaak, en we hebben een prive auto..meer als genoeg Maar goed, als je geld zat heb en je kan je 2 stilstaanders veroorloven..waarom niet, ik zou het geld liever ergens anders voor gebruiken wat ik maandelijks zou overhouden.
Ik wou dat ik dit probleem had. Maar jullie moeten lekker doen waar je je goed bij voelt. Al zet je je hele garage vol met auto's.
@ zonnetjes, wat bedoel je precies met associaal? Maar ja, eigenlijk gewoon een luxe probleem . En we kunnen het ook prima betalen. (belasting, verzekering, benzine) ook voor de 'stilstaanders'. Dus die 2 stilstaanders blijven so wie so, daarbij komt onze nieuwe cayenne. En dan gaat het dus alleen over het twingo`tje (de 4e dus).
Ik vind 3 auto's met zijn tween ook al veel. Ik zou het zonde van mijn geld vinden en het is een luxeprobleem. Maar als jullie het willen en kunnen betalen....
Asociaal? Denk dat het meer afgunst is Als je het geld er voor over hebt, moet je het lekker doen! Als ik het geld had zou ik het ook doen!
oke zonnetjes, dan is dat duidelijk. En idd het was jou mening, daar vroeg ik natuurlijk ook om. Maar was nieuwschierig wat er zo associaal aan was. En ik besef ook wel dat wij in een luxe positie zitten dat we er (bijna) 4 hebben. En ja, persoonlijk vind ik die andere 2 ook wel heel mooi hoor 8) ! Zonde om er 1 van die de deur uit te doen! (zolang ik ze maar niet hoef te poeten). En als de kleintjes straks uit de maxi cosi zijn kunnen ze wel gewoon weer mee in die auto`s. Hoewel de kinderwagen een probleem gaat worden.
Moet je vooral lekker zelf weten. Ik vind het niet aso trouwens....tenminste ik begrijp uit jou verhaal dat ze in de garage staan.... Als mijn buurman 4 auto's zou hebben en de helft van het aantal parkeerplekken in de straat de hele week zou vullen zou ik dat wél aso vinden
tja waarom niet als je het financieel kan missen wij hebben er hier ook 3 staan een staat dan nog wel in de garage om klaar te maken maar goed lekker doen wat je zelf wilt.
Wat moet je met 4 auto's als je er tcoh maar in 1 tegelijk kan rijden? Ik zou er 2 houden, waar je met z'n viertjes in kan.
Je gaat er toch geen weg doen...dus waarom dan onze meningen? Ik vind het een beetje een onnodig onderwerp. Jullie hebben blijkbaar van die getunde auto's omdat het een hobby is...nou, prima toch. Heeel veel plezier ermee, zou ik zeggen. Elmo