wat kan dit zijn?

Discussion in 'De lounge' started by wendyy, Jan 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyy

wendyy Actief lid

Oct 10, 2007
    463
    0
    0
    hallo meiden
    ik heb een vraag sinds anderhalve week heb ik zo'n zere handen +polsen en mijn duimen doen ook zo zeer
    als ik een beweging maak slaat mijn pols op slot ik kan haast helemaal niks meer

ik ben best wel bang dat dit reuma is want dat komt namelijk veel voor bij mij in de familie ik weet wel dat mijn ma dit altijd met de vingers heeft en is daar ook een keer voor geopereerd
    ik ga maandag maar een afspraak maken bij de huisarts

nou is mijn vraag heeft iemand van jullie die ook wel eens mee gemaakt
    en wat is er toen gebeurd?
    alvast bedankt

2. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Volgens mij moet dit in topic Gezondheid.

3. wendyy

wendyy Actief lid

Oct 10, 2007
    463
    0
    0
    dat dacht ik eerst ook maar dat gaat over gezond heid van je zwangerschap enz
    maar als het niet goed is hoop ik dat het word verplaatst dat het als nog goed staat

4. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hij zou inderdaad onder 'Gezondheid' horen als deze klachten zwangerschapsgerelateerd zouden zijn.

Maar meid, ik denk dat niemand hier echt een zinnig antwoord kan geven. De enige die dat kan is jouw arts. Ik zou die dan ook zo snel mogelijk een keertje bezoeken.

Succes,
    Josien

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb dezelfde klachten, bij mij begon het in de vingers. In twee jaar tijd verspreide de pijn zich door mijn handen, polsen, tenen, ribben en borstbeen. Er is een vorm van tijdelijke reuma gediagnostiseerd, het syndroom van Tietze (goedaardige ontstekingen in het borstbeen, uitstralend naar de ribben. erg pijnlijk) , maar verder wil de ha niet gaan.
    Volgens haar komen bij veel vrouwen tijdelijk erg pijnlijke gewrichten voor. Bij mij zit reuma ook in de familie, maar erkenning heb ik nog niet gekregen en daar ga ik ook niet meer voor.
    maar ik zou wel met je ha gaan praten!

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
  7. wendyy

wendyy Actief lid

Oct 10, 2007
    463
    0
    0
    harstikke bedankt voor jullie reactie

ik ga morgen meteen de huisarts bellen voor vrijdag want dan ben ik pas vrij, want ik heb ook allemaal stukjes ruimte bij mijn gewrichten en het ergste was toen bij mijn heupen daar voor ben ik ook geopereerd dus dat vertel ik ook gelijk maar

als ik wat meer weet laat ik het jullie weten dank je wel meiden

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

een vriendin van mij had dat ook bij haar bleek het artrose te zijn nu heeft ze brases (als ik het goed schrijf) en dat helpt wel tegen de pijn

ik hoop voor je dat het niets ernstigs is

groetjes nathalie ;)

9. wiesje

wiesje Actief lid

Oct 21, 2006
    463
    0
    0
    ik hoop voor je dat het niet iets ernstig is, maar ook ik denk dat alleen de arts daar uitslag over kan geven... hopelijk ben je morgen wat wijzer want nu haal je je van alles in je hoofd of niet dan, dat zou ik tenminste wel doen...
    veel liefs wiesje

10. wendyy

wendyy Actief lid

Oct 10, 2007
    463
    0
    0
    hallo ja inderdaad het begint ook steeds meer pijn te doen en kraakt steeds meer maar ja zodra ik iets meer weet horen jullie het

11. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,149
    0
    36
  12. wendyy

wendyy Actief lid

Oct 10, 2007
    463
    0
    0
    dank je wel

ik heb vandaag de ha gebeld en ik kan morgen terrecht dus jullie horen nog van me

13. wendyy

wendyy Actief lid

Oct 10, 2007
    463
    0
    0
    hallo meiden ik ben bij de dokter geweest en het is waarschijnlijk toch reuma de bloedtest en uitslag van de foto krijg ik nog te horen
    allemaal nogmaals bedankt

14. wendyy

wendyy Actief lid

Oct 10, 2007
    463
    0
    0
    hallo meiden ik ben bij de dokter geweest en het is waarschijnlijk toch reuma de bloedtest en uitslag van de foto krijg ik nog te horen
    allemaal nogmaals bedankt

15. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,096
    3,878
    113
    Heb ik ook, Tietze, kan maanden wegblijven, maar ik heb het ook wel eens zo erg gehad dat ik echt niet meer kon slapen van de pijn. Gelukkig is het tijdens mijn zwangerschap aardig weggebleven, maar de laatste tijd heb ik er weer last van. Kreeg diclofenac voorgeschreven, maar sinds ik op t.v. heb gezien wat voor een rotzooi dat eigenlijk is, slik ik alleen af en toe nog maar een paracetamol.

Wendy, ik hoop niet voor je dat je reuma hebt, maar iets anders, waar je weer snel vanaf komt.

Share This Page