wij hebben ook 4 auto`s we hadden er 5 maar gelukkig heeft mijn man er 1 naar de sloop gebracht het zijn 3 oude peugeot`s zijn allemaal in de 30 jaar oud en 1 golf ook hobby ik snap dat 2 auto`s voor de hobby zijn en 1 voor je man waar die mee rijd en 1 waar jij mee wil gaan blijven rijden ik snap het wel ik zou ook niet thuis willen zitten zonder auto dus als jij het kan betalen waarom zou je hem weg doen
Ja Elmo ik ben het helemaal met je eens. Had al terug gelezen want ik begrijp de vraag niet zo... het gaat om die twingo of die moet blijven, hij is te klein.. tja grotere auto erbij halen dan. Of auto nr 5. Ik begrijp het 'probleem' niet zo. (welk probleem?)
Sorry maar vind 4 auto's echt zwaar overdreven. Zou de twingo dan houden zodat jij ook met de auto weg kan als je vriend de nieuwe auto heeft. En dan de auto's die jullie toch amper gebruiken wegdoen.
Als ik zo de rest van je reacties lees, vind ik het een beetje raar Het is niet een vraag, maar meer laten zien hoe goed jullie bij kas zitten Ja de twee auto's in de garage, en dan hebben we ook nog de Porsche cayenne..tsja wat moet ik met de Twingo doen die Twingo is net zo duur als je vier wielen van de Porsche..
ik lees dat je het prima kan betalen, en je houd ze allemaal. waarom wil je de mening horen van ons? die link kan ik niet leggen. wel als je het gewoon even wilt vermelden dat jullie 4 auto hebben, waar het meer op lijkt.
Je moet het vooral zelf weten. Als je het nodig vindt om 4 auto's te onderhouden, wie ben ik dan om te zeggen dat je het niet moet doen? Flientje
ik vind het ook zwaar over dreven en het lijkt een beetje of je uit de hoogte doet ik kan er makkelijk 4 betalen je doet ze toch niet weg waarom wil je dan indd weten wat wij er van vinden maar goed dat is mijn mening en als ze houd veel plezier ermee
Ik persoonlijk vind 4 auto's bij de deur ook verschrikkelijk overdreven! Je kan er maar 1 tegelijk gebruiken Ik zou het geld dat je aan die stilstaanders spendeert voor andere (belangrijkere) doeleinden gebruiken. ' 2 auto's is meer dan genoeg!
Wij hebben allebei een auto, dus 2 auto's voor de deur. Als we weg moeten, en veel mee moeten nemen pakken we zijn auto. Ik heb écht een auto nodig omdat ik niet mobiel ben. We hebben dus een station en een normale auto. Vind ik meer dan zat! En ik denk dat mijn buren 't ook wel genoeg vinden! Hier heeft overigens iedereen 2 auto's voor de deur staan (allemaal juppen die beide werken )
persoonlijk vind ik 2 auto's al te veel...zeker als je te werk kan op de fiets. Je mag best wel aan het mileu denken..dat is namelijk van iedereen.
Je moet doen wat je zelf denkt dat goed is, als je denkt dat die twingo te klein is, ruil je m in voor n ander of je verkoopt m en dan met 1 van die 2 'mooie' auto's toeren?
4 auto's? Wij hebben nu een opel corsa en twijfelen of we wel direct een andere moeten kopen , immers vroeger kon je ook met een kindje in een kleine auto met kinderwagen en al.... Maar goed das ff wat anders... Ik vind het echt onnodig om 4 auto's te hebben. Je kunt ze niet allemaal tegelijkertijd rijden, kost een hoop in onderhoud en belasting (denk ik)en het is nog slecht voor het mileu ook. Maar ja vooral doen wat je niet laten kunt.
Ieders moet dat voor zich weten, maar vind het zelf wel overdreven. Wij hebben 2 auto's m'n man heeft hem zo wie zo nodig voor het werk. Die van mij hoeft niet perse, maar is wel handig als je eens een keer weg moet ik vind 2 auto's al een luxe.
tja, wij hebben 4 fietsen. een voor mij en alle kinderen, een voor mij zonder alle kinderen, en een voor mijn man, en een opknapper ( moet nog ) en die hou ik ook allemaal (eigenlijk heb ik er nog drie, maar die zijn voor de kinderen 8-[ :-$ ssst niet verder vertellen.) als je ze kwijt kan en ze staan niemand in de weg, en je kan t betalen, waarom dan niet. en je man met de kleine naar zijn werk, want de grote moet bij de kinderen blijven. hier heeft in de buurt iemand een huis met ondergrondst garage laten bouwen voor zijn auto's. dat zullen er wel nog meer zijn ieder zijn hobby hoor. groetjes, lidwina
@Bolbuikje: gewoon je twingo houden. Kan je zelf ook met de twins opstap. Ik wou dat ik vier auto's kon betalen. We hebben er nu twee en manlief wil heel graag een oldtimer erbij. Ik ook wel maar helaas ontbreekt het geld en de garage. Wat voor andere auto's hebben jullie? Je mag ook pb-en hoor.
Jees, 4 auto's? ! ? Wij hebben er niet eens 1 van ons zelf Nee, 4 vind ik wat overdreven met 2 mensen met rijbewijs. Dan zou 2 toch genoeg moeten zijn neem ik aan