Dat denk ik ook. ALs je goed leest dan zie je dat ze helemaal geen auto weg gaan doen..dus vanwaar de vraag? Dat is eigenlijk de meest voorkomende reactie hier (maar dan elke keer anders geforumuleerd ). Elmo
Meid, wat een heerlijk leven heb jij! Jezelf druk maken over het feit of je 3 of 4 blikken vriendjes er op na moet houden, ik hoop voor je dat het in je leven alleen maar bij dit soort problemen blijft. Kan een glimlach niet onderdrukken als ik je 'vraag' lees. Ik ben het eens met je moeder, groetjes, Anakin.
Ik kan ook alleen maar lachen om dit verhaal. Een serieus antwoord heb ik dan ook niet, ik denk dat je er zonder onze hulp ook wel uitkomt, succes!
Ow, wat een antwoorden zeg ..maarja, het schijnt dat de vraag op een of andere manier onduidelijk is ofzo? En jullie schrijven dat we er zo en zo geen weg gaan doen? Uhm, volgens mij heb ik toch gelijk geschreven dat het alleen om die 4e auto gaat? Die 4e weg of die 4e erbij houden (=de vraag). 3 hebben we er altijd al gehad, had niemand problemen mee, maar nu we een nieuwe hebben gekocht vind mn ma dat ik achterlijk ben dat ik er uberhaupt over na denk om die ander toch maar te houden. Overigens wel een goede dat de auto waar de kids in passen bij de kids moet blijven. Over het fijt dat jullie schrijven dat ik dit topic open om te laten zien hoe veel geld we hebben... ... Nou, nee, daar doe ik het echt niet voor hoor! Hou daar helemaal niet van, sorry als ik mensen tegen het zere been heb gestoten. Er zijn altijd mensen die het beter of slechter hebben als jij zelf, een kleiner of groter huis hebben als jij zelf, of in dit geval meerdere auto`s. Het was gewoon dat ik me afvroeg wat jullie ervan vinden als iemand 4 auto`s heeft. (kwam ook nog langs bij een antwoord, ja ze staan hier gewoon in de garage, en niet door de straat heen als straatvulling) En ja, sommige vinden dat het kan, andere laten duidelijk blijken dat ze vinden dat dit niet kan. Nogmaals, dat mag ook, is jullie mening, heb ik om gevraagd. En ja het antwoord mag dus duidelijk zijn de meeste vinden dat het overdreven is. Wij denken er in ieder geval nog even over na. Uhm, kiki, je hebt geluk, de slurptax komt eraan hoor! Groetjes.
3 of 4 auto's wat maakt het uit gewoon doen zo ik zeggen. ik mis mijn clio hier dagelijks die kan je overal parkeren een grote geeft nogaleens problemen in nijmegen maar ja 4 kids passen niet meer in een kleintje. ik zou de twingo niet weg doen, wou dat ik die had handig dinggetje
Als je het kan betalen, moet je het vooral houden vind ik. Stel dat er iets gebeurt, terwijl je man aan het werk is, dan moet je wel mobiel zijn. Ik heb sowieso dat probleem niet, want er staan 2 fietsen in de schuur en alles is in dit dorpje op loopafstand. Maar ik kan me wel voorstellen dat jullie een auto (of 2,3,4) nodig hebben. Dus ik zou zeggen, als het financieel kan, dan moet je het lekker houden.
Ik heb het niet over geld...geld moet je zelf uitgeven aan waar iedereen dat wilt! Het is waar dat 2 rijbewijzen maar 2 auto's kunnen rijden. Maar het produceren van een auto kost ook nogal wat energie. En benzine/diesel gaat in aktieviteit achter uit als de auto lang stil staat..dus die tour auto's zuipen extra. En het zullen gerust geen zuinige auto's zijn. We hebben gerust geld voor 2 auto's maar daar kiezen we niet voor, 4 is toch zwaar overdreven...geef nou toe...wat m0et je er met 4. En waarom kan je niet met een toer-auto boodschappen doen? maar het is allemaal een persoonlijke mening!
Wow krijg de cayenne, mijn droomauto Als je het kan betalen en plaats heb voor 4 auto's gewoon houden.
bij ons in gouda zouden de buren gaan klagen over de parkeerdruk. per huis is er gemiddeld 1,5 parkeerplaats. dus als er 1 gezin 4 auto's heeft, moeten 3 andere gezinnen hun auto in de andere straat zetten... mijn buren zijn vast blij dat ik alleen een fiets heb
Antwoord op je vraag: Ik zou de twingo weg doen, jij in de nieuwe auto en je man met 1 van die andere 2 naar zijn werk! Als jullie met z'n alle weg gaan in de nieuwe auto! Dit is wat ik zou doen! Enne...ff een reactie op de andere reacties..jeempie zeg, wist niet dat er zoveel afgunst kon zijn! laat ze lekker! Ik zie totaal niet in waarom er over afgunst en asociaal geschreven wordt! Ze vraagt wat ze het beste kan doen, of het niet overdreven is! Het is mij duidelijk dat die 2 auto's, hobbies zijn, dus vind ik het niet dat ze 4 auto's voor de deur hebben staan, en dan nog, lekker boeie! Hoeveel mensen hebben niet naast 2 auto's, ook nog een motor of een scooter? is dat dan ook asociaal? Of een boot, een caravan, een aanhangwagen, een fiets? Of gaan 100 keer per jaar met het vliegtuig op vakantie(als we het over het milleu hebben) Pfff..wat een jaloersie hier zeg! kan trouwens ook nergens uit de vraag halen dat ze wil showen met haar geld! Sorry hoor, maar vind het gewoon erg jammer dat mensen die het wat breder hebben dan andere, zich gelijk moeten verdedigen voor de mensen die het iets minder hebben, ieder zijn eigen meug toch? kus miek
euhm denk dat dat helemaal niks met mijn antwoord te maken had. als het gewoon om 4 auto's ging maar er even lekker bij vermelden dat er een cayenne bij komt? dat is op ons belgs gezegd lekker komen "stoefen". mijn man heeft ook als hobby autos maar wij rijden gewoon lekker in onze favoriet (en nee ik ga nu ook niet stoefen over welke dat gaat). het is gewoon zo een luxe probleem.
mijn ex-zwager had ook een twingo en ze zijn zo praktisch met die verschuifbare achterbank, dus als je het kan betalen zou ik hem ook lekker houden (en buren klagen toch wel, anders wel over het weer)
Ik zou de Twingo erbij houden. Zoals je zelf al zegt, als je man naar z'n werk is met de auto kun je zelf nergens naar toe met je kinderen. En ergens wordt er geopperd dat je man dan maar een van die hobby auto's mee moet nemen naar z'n werk, nou daar zou die van mij in ieder geval niet intrappen. Ik weet niet wat voor auto's het zijn, maar ik las wel dat hij er superzuinig op is. En ze zullen dan ook vast niet geschikt zijn voor dagelijks gebruik. Wij hadden voor onze huidige auto (en tijdelijk er naast) een Honda Accord Type R. Voor veel mensen een onbekende auto, maar wel een speciale. Mijn man wilde ook niet dat die dagelijks gebruikt werd. Maar omdat wij het financieel niet aankonden om hem erbij te houden, moest ie dus wel weg. En we vinden het allebei nog steeds erg jammer. Bovendien als we voldoende geld zouden hebben had m'n man er allang een Honda N600 bij gekocht. Gewoon voor de fun.
ach afgunst... als iemand 4 auto's wil moet ie het zelf weten. mijn stiefzus heeft alleen een auto omdat ze op donderdag naar de sportschool gaat. da's ook decadent hahahahaaha ben wel benieuwd naar de andere twee auto's. zijn het hobby-projecten? een kennis van mij heeft een oldtimer en dat is echt zijn troetelkindje. en misschien ben ik een van de weinigen, maar ik vind de cayenne niet mooi. hij mist compleet het charmante van normale porsches. ik had gekozen voor de touareg, precies dezelfde motor, maar mooier en geld over voor leuke dingen
nou ze heeft toch vermeld dat het ook om een twingo ging waarom geen ophef om die twingo en wel om die cayenne? Misschien Jaloers omdat ze een Cayenne heeft? Maar Miekie82 ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor.
Wij gaan 2x per jaar...1x vliegen 1x met auto de sneeuw in.....en met vliegen doen we compensatie met Green seat! Moet ook bekennen dat ik nix heb met auto's....wij alle twee niet. Ding moet altijd starten en erin passen wat we nodig hebben en zuinig zijn. Want met het geld kunnen we zoveel leukere dingen doen 8)
Waarom is het asociaal? Sorry hoor maar alleen omdat iemand toevallig iets meer geld heeft voor iets ben je niet gelijk aso.. Als je als een tokkie door de stad scheurt met een onverzekerde auto op zonnebloemolie, dan ben je aso tssss wat een afgunst lees ik hier zeg(of is het jaloezie?)
het gaat ook helemaal niet om die auto's het gaat om de "vraag" die gesteld wordt terwijl het atwoord al bekend is. het is om maar net even te laten weten dat...
De vraag is toch duidelijk: wel of niet de twingo houden. Ik ga ervan uit dat de twee hobby auto's niet geschikt zijn voor dagelijks gebruik dus rijdt manlief de grote auto en ts de Twingo. Dus meis nogmaals de twingo houden hoor.