bent u zwanger van een meisje ? dan heeft u hier zeker iets aan ik heb een groot pakket meisjes babykleding te koop (zomerkleding ,winterkleding, jassen,pyama's, slaapzakken,sokken, majo, rompers ,schoentjes )maat 50/56 tm 68 .het zijn er totaal 92 stuks sommige dingen zijn wat pillig andere zgan ,maar zeker nog goed voor een 2 e a 3e ronde mijn dochtertje had te veel kleding waardoor heel veel spullen maar 1 a2 x gedragen zijn en andere nog helemaal nieuw. diverse merken (hema ,wibra ,duitsemerken,raulph lauren , mexx, prenatal,Dirkje) Ook heb ik nog een zgan autostoeltje tot 13 kg met verkleiner in rood (1x in de week tot 8 mdn gebruikt ) alles TEAB direct op te halen voor meer informatie stuur maar een mailtje
ik wilde er zelf rond de 40 euro voor aangezien er ook nieuwe dingen bij zitten. als ik het op moet sturen komt er wel verzendkosten bij en de doos . de doos is 3,50 en dan een verzendzegel is 6,20 dus af komen halen is veel goedkoper lijkt mij maar dat moet je zelf even beslissen
ik vind 40 euro echt niet te duur voor 96 stuks zgan kleding als ik dit ga delen is het dus 0,45 cent per stuk
Misschien wat foto's maken? En ik zou gewoon een doosje bij een supermarkt halen, die heb je voor niks........
ik heb 2 fotos van het pakket gemaakt en in mijn album gezet zou zeggen kijk er even naar er zitten diverse kleuren in
Hoi Ik had helemaal verkeerd gelezen. Ik las kledingpakket maat 92 ( ) maar er staat 92 stuks. Sorry,
wil er dan niemand dit mooie pakket kopen staat mij behoorlijk in de weg maar het is nog te mooi en te goed om het gratis te geven omdat er nog best veel nieuwe dingen tussen zitten
Heb je niet een winkeltje in de buurt waar je het kunt laten verkopen? Dan hoef je het er alleen heen te brengen. Vaak verkopen de hele mooie en merk kleertjes wel en krijg je er nog best veel voor. De rest gaat meestal naar een goed doel. Zo doe ik het meestal. Heel soms op MP, maar meestal naar een winkel.