opeens weer s'nachts wakker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kim1980, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1980

kim1980 Lid

15 sep 2007
    29
    0
    0
    Mijn zoontje slaapt echt al echt heel lang netjes de hele nacht door en is pas om8 uur s'ochtends wakker. Maar sinds dit weekend is het ineens drama. De eerste nacht werd hij wakker om kwart over 4 en huilde door tot 5, toen ben ik er maar met hem uitgegaan en beneden wat gezeten en om 6 uur werd hij weer moe,dus weer naar bed en werd daarna wakker om half 9 (nieuwe tijd,dus eigelijk half 8 ) Afgelopen nacht werd hij om half 4 wakker en viel even voor 4 uur weer in slaap. Hij gaat savonds rond 7 uur naar bed en slaapt normaal door tot 10 uur tot ik hem wakker maak voor zijn laatse fles. Maar nu word hij ook tussendoor huilend half in slaap wakker en na een aai slaapt hij weer verder. Heel vreemd allemaal. Zou het toevallig kunnen komen omdat hij van de week is ingeënt?
    Iemand hier ervaring mee?

2. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Hoi

Ik denk dat hij ook last heeft van een sprongetje, ik heb er thuis ook eentje die overdag niet meer wil slapen en niks is goed moet hem echt vermaken. En ´s avonds is hij zo moe dat hij gelukkig wel redelijk slaapt moet hem om elf uur wakker maken voor zijn fles en slaapt dan netjes weer tot ± 6uur.

3. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey

je moet je niet direct zorgen maken. elk kind maakt dat wel eens mee. mijn dochtertje heeft dat ook een aantal ker gehad dat ze s'nachts ineens wakker werd. zeker als ze iets meemaakte wat niet in haar routine zat. (eerste keer met papa mee naar grootouders bijvoorbeeld) maar na een paar nachten gaat dat over. de inenting kan er mee te maken hebben. heeft hij soms last van temperatuursverhoging? want dat is soms een reactie na een inenting.

4. Female

Female Niet meer actief

Gaat vanzelf weer over... Soms hebben ze van die periodes... Komt en gaat ;)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook zo, een enorm verstort slaap ritme.
    Gaat vanzelf wel over hou ik mezelf maar voor

6. kim1980

kim1980 Lid

15 sep 2007
    29
    0
    0
    hij blijft rommelen,maar heb me er maar bij neergelegd. Gaat vast wel weer over (hoop ik) :(

7. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    KAn zijn dat zn eerste tandje doorkomt. Sem sliep ook altijd de hele nacht door en toen zn eerste tandjes doorkwamen ging hij minder goed slapen

8. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Geven jullie toch soms nog een klein flesje 's nachts als ze niet willen slapen en bijv. huilen.
    Of blijven jullie gewoon erbij om te troosten?

Dewi werd wel vaker 's nachts wakker dan gaf ik haar speentje en sliep ze verder. alleen nu is ze niet stil te krijgen, het begint met brabbelen en dan opeens begint het krijsen. Er komen wel tandjes door maar na een klein flesje (60/90cc) slaapt ze weer verder. Maar ik wil haar daar niet aan laten wennen, vandaar deze vraag.

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Luca heeft dat idd ook met periodes.
    Het gaat vanzelf weer over en komt vanzelf ook weer terug ;)

10. kim1980

kim1980 Lid

15 sep 2007
    29
    0
    0
    Hij veranderd nu steeds van tijdstip,maar ik wel steeds korter wakker. Hij is niet hysterisch en vraagt absoluut niet om een fles. Als het huilen te lang doorgaat ga ik even kijken, dan geef ik hem een aai over zijn bol en dan slaapt hij vaak weer door. Ik krijg dan een brede glimlach van hem,dus weet niet zo goed wat hem dwars zit. Ik heb goeie hoop dat het over gaat.

@Kat, ik zou niet weten hoe je het moet oplossen. Ik zou geloof ik toch nog een paar keer aandringen op haar speen en dat flesje achterwegen laten. Maar als ze door blijft gaat tot ze die fles heeft.tsja..s'nachts heb je niet zoveel ruggegraat als overdag he
    ;) Denk dat ik dan toch maar een fles erin zou proppen en weer gaan slapen. Succes ermee!

Deel Deze Pagina