Ik vind dat soort dingen ook altijd opvallend. Wij kiezen dan ook voor oppas of dan maar niet. Al zou zoiets uitzonderlijk kunnen voorkomen, maar ik de k niet dat al die mensen die avond de uitzondering maakten.... Daarbij vind ik dat soort dingen ook gewoon leuk zonder kids.....!
Nee, wij kiezen er ook niet voor onze kinderen mee te nemen naar de 4-daagsefeesten 's avonds. Ik doe ze er geen plezier mee en zou veel te bang zijn ze in de menigte kwijt te raken. Dus is er dan ook voor ons ook niets aan.
Mijn dochter staat ook wel eens ergens (festival oid) rond 21 nog mee te dansen. Koningsdag bijvoorbeeld. We waren 22 uur thuis. Onze dochter wordt er niks minder van en slaapt de volgende dag uit. Als we aan haar zouden merken dat ze het vreselijk vindt gaan we weer. Maar dat zou ik ook om 14 uur smiddags doen. Het moet wel leuk blijven. Gelukkig is ze dol op drukte, muziek, uiteten, mensen ed. We nemen haar bijna overal mee naar toe. Ik heb ook altijd een enorme tas mee met vermaak.
echt mee tussen het erg drukke ( lees bijna bovenop op elkaar staan) alcohol drinkende feestende menigte en kei harde muziek?
Vind dag uitzonderingen wel moeten kunnen. Met koningsdag ging ze ook mee vuurwerk kijken en oud en nieuw maak ik dr ook wakker, voor t zelfde geld wil ze dan tussendoor niet eens slapen (zoals vorig jaar) Tsja die ene keer. Als je kindje t goed kan. Zolang je kinderen maar niet altijd tot in de late uurtjes rond lopen te zwalken zie ik hier geen probleem in. Ze moeten er wel zelf ook iets aan hebben.
Maar wat Is er niet goed aan We zitten hier in een weiland met een kleed en lekker wat te snoepen. Alle rust om ons heen. Normaal mogen ze niet opblijven normaal Is het iedere uiterlijk 19:00 uur slapen. Ook met verjaardagen en andere dagen. Feestjes Etc gaan we niet heen ook niet zonder kinderen omdat wij vinden dat kinderen in hun eigen bed moeten slapen. Dus dit Is een keer per jaar dat we weg gaan. Is die ene keer per jaar op een weiland vuurwerk kijken dan zo enorm slecht?
Nee zou nooit met kinderen gaan feesten...hooguit dus naar een (rustige) verjaardag tot 22:00 maar dat was het ook wel. Vindt het belachelijk dat ouders met hun kinderwagens gaan... Zo had ik ooit eens een personeelsuitje bij een strandtent waar het feest was (zo'n popi jopie feest) en daar waren gewoon meerdere kinderen die half uitgevloerd op de lounge banken zaten (dan wel niet slapend) kijkend naar en met dronken ouders. Ik was zelf nog kinderloos maar vond dit echt heel erg!! ...kinderen horen gewoon in bed te liggen vindt ik!
Natuurlijk moet iedereen dit voor zichzelf bepalen, maar persoonlijk vind ik het nog wel een verschil om je kind mee te nemen naar een familiefeest of naar bijv de 4daagse feesten. Bij ons is het in zo'n geval ook zo dat we oppas gaan regelen of we gaan niet. En in de kroeg komt onze boef al helemaal niet! Daar vind ik hem echt te jong voor en kan er echt met m'n hoofd niet bij dat je dat oké zou vinden. Maar dat is mijn mening natuurlijk
Ik vind dat kleine kinderen savonds niet in een kinderwagen bij vierdaagse feesten horen te zijn. Mijn mening is als je geen oppas hebt, kun je niet gaan.
Ik ben niet zo moeilijk.....dochter is regelmatig op feestjes laat op. Kan zo tot 23 uur staan te dansen. Maar dit zijn familiefeesten....festivals ofzo gaan we niet echt heen dus ook niet met kind. Ik denk dar je naar het kind zelf moet kijken. Het ene kind kan hier beter tegen dan het andere.
Tja wat is bijna op elkaar staan. Als de bewegingsvrijheid minder is dan een meter zoek ik wel een andere plek want daar houd ik zelf ook niet van. Drukke straten gaat ze in de buggy. En dronken feestende mensen.. Ja die ziet ze wel ja. Mijn dochter valt niet in slaap van vermoeidheid. Dan zijn we allang thuis. Zoals ik al zei ze moet het zelf ook leuk vinden. En harde muziek. Ja ook harde muziek. Ze heeft oordopjes (net als ik). Ze gaat bijvoorbeeld mee naar: Koningsdag Bevrijdingsdag Plaatselijke dorpsfeesten Deze beginnen in de middag en we zijn dan meestal rond 22 thuis. En nee dit gebeurt niet elke maand. Maar dan nog. Op vakantie lag ze er ook niet voor 22 in hoor. Lekker mediterraans leven. Laat eten, late dutjes, niet leven op de klok. Ik vind kinderen die worden meesleept en vervolgens van ellende ergens in slaap vallen wel zielig. Nogmaals het moet leuk blijven.
Hahaha, ja hier ook zo'n 'onverantwoordelijke'. Zoon gaat alle verjaardagen mee af en is op mijn eigen bruiloft (toen nog net geen 2 jaar), tot het einde gebleven (tussen het dronken, dansende feestgedruis). Hij had het onwijs naar zijn zin en rond half 12 is hij vrijwillig in zijn buggy gaan liggen om te slapen. Hier dus ook het grootste voordeel; Mijn kind slaapt echt letterlijk altijd en overal, wanneer hij echt moe is dan. Aankomende zaterdag de 50ste verjaardag van mijn vader. En we blijven daar ook gewoon hangen en zoon gaat mee. Als hij moe is valt hij in slaap op de bank.
dat zijn ander soort feestjes dan waar ik nu op doel, ook naar vuurwerk enz.. dat bedoel ik niet.. echt het party feesten, een plein vol met feestende mensen , waar je bijna plat gedrukt wordt van de drukte en waar de muziek echt loei hard staat. waar meest alcohol drinkende mensen feesten.. dat soort feesten bedoel ik dat vind ik toch anders dan een familiefeest/verjaardagsfeest, bruiloft en 50 ste verjaardag enz..
denk bij wat ik bedoel aan tussen zoiets in staan.. ( dit is dan een voorbeeld en een gevonden foto van internet gehaald ) maar zo druk was het wel en daar tussen en rond omheen stonden en liepen de ouders ( zover lopen mogelijk is) dus met kinderwagens en jonge kinderen.. ATTACH]406678[/ATTACH]
Euhm nee hahaha! Daar tussen vind je me niet Wel achteraan waar ruimte is en je normaal kan staan etc.