4 dagen achtereen posi ovutest? kan dit?...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bliek, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Pfff...nog een volle week ja, ik ook....
    Vandaag wederom positieve ovulatietest....2x...
    Succes met wachten! We gaan hard duimen en inderdaad ook ik probeer aan andere dingen te denken!

Gr, mexican

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Al wat meer bekend bij jullie?

Ik deed gisteren overdag eerder een test,maar had niet 2a3 uur niets gedronken. Slechts 1 uur. Bij die test was de teststreep lichter dan de dagen ervoor. Toen rond 21u weer een test en 4! uur niets gedronken! Die test was wederom positief!

Ik probeer ook aan andere dingen te denken,maar merk dat dit met de dag lastiger wordt. Ik zou het liefste al een zwangerschapstest willen doen, maar wat als die negatief aangeeft, teleurstelling! Of juist weer met beide benen op de grond...

X mexican

3. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    hey,

had gister hetzelfde, ook ngatief, vandaag niet gestest, morgen ga ik wel weer testen, hou je op de hoogte.

Nog maar 6/7 dagen en dan weten we meer, hou moed meid! Wie weet! en anders weer plezier de volgende maand, toch/?!

Groetjes

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hoi!

Nog 1 week, dan weten we als het goed is meer.
    Ik zit erover te denken om maar even te stoppen met de ovulatietesten, want dat kan ook teleurstellend gaan werken.
    Zover ik weet heb ik mijn eisprong gehad en kan ik nu niets anders doen dan afwachten.
    En anders gaan we inderdaad de volgende ronde weer veel plezier maken ;)

Bliek, welke zwangerschapstest heb jij? Ik zal eind deze week toch een test in huis gaan halen, lijkt mij wel handig, maar er zijn er zoveel.... Predictor, ClearBlue, eigen merk van de drogist,digitaal of streepjes.... :(: :(:

Ik lees ook regelmatig dat de zwangerschapstest van het kruidvat erg goed zijn, klopt dit?
    Ik heb van het kruidvat de ovulatietesten en deze geven- na een positieve test, daarna een aantal dagen een negatieve test- ineens weer positief aan.
    Maar ik heb nu ook de testen van Sensitest in huis, ik weet niet wat ik daarvan moet denken, ZO KLEIN!?!?

Groetjes, Mexican

5. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hey, ik gebruik de testen van het kruidvat voor de ovulatie, zw test heb ik toch van clear blue, ik weet niet waarom, maar misschien een beter gevoel bij.

Vandaag testje gedaan en was negatief (ovu test dan) en mijn gevoel zegt me dat het niet raak is deze keer, dus ik wacht gewoon maar af, net als jij.... Heb iig al wel weer zin in vlg maand ;)

Succes aankomende week....

ps. een voordeel, hoef ik toch geen griepprik te halen:)

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

mag ik vragen welke ovu testen je hebt?
    die van de kruidvat zijn namelijk niet zo goed! en blijven vaak posi aan geven! ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent :D ik had ook toen ik zwanger was 5 dagen voor me nod een posi ovu test !

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik heb ook de ovulatietesten van het Kruidvat.
    Heb al meerdere keren gelezen dat deze positief blijven aangeven,maar als ik kijk naar mijn 'grafiek' die ik heb bijgehouden, dan heb ik toch ook vele negatieve testen gehad waarbij echt niets, zelfs geen vaag lijntje te zien was.
    Ik testte ruim 6 dagen achtereen negatief om daarna een knallende teststreep te hebben(dag 20). Terwijl naar alle waarschijnlijkheid mijn ei al geweest was, op dag 13 positieve test.

Ik heb inmiddels wel de testen van Sensitest in huis, de dipstick. Even wennen na de midstream van Kruidvat. En afwachten wat er met deze test gebeurd.

Zwangerschapstest zat ik ook te denken aan ClearBlue, is het gevoel he? Maar hun ovutesten zijn zo duur, daar begin ik liever niet aan.

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb altijd sensitest. Die vind ik wel fijn.

Ik weet wel dat ik in het 2e gedeelte na ei dus de week voor nod wel een duidelijk zichtbaar maar niet positief 2e streepje heb op mijn ovu test. Misschien zijn die van het kruitvat te gevoelig dat ze dat dan weer als een piek zien? (ik zeg ook maar wat ;))

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    @ ellenk...het is helemaal niet zo'n gek idee dat je denkt dat die testen te gevoelig zijn. Ik blijf namelijk een vage streep zien.
    Alleen hadden mijn testen van de afgelopen week zo'n knallende streep, dat ik het even niet meer wist... Ik dacht toch echt mijn ei al gehad te hebben.
    We hebben toen dus ook maar geklust, beter een keer teveel dan een keer te weinig.

Momenteel is het resultaat van de ovutesten die ik doe niet zo knallend meer ... En ik vind het bijna teleurstellend, want ik had al bijna verwacht dat ik dan zwanger zou kunnen zijn...
    Het enige wat echt uitsluitsel kan geven is een zwangerschapstest.

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @bliek
    ik had dus gewoon die vrijdag mn ei vandaar dat ie zo mega donker was! werd namelijk vrijdag (14dagen later) ongi dus ook weer gewoon cyclus van 31 dagen ...helaas word t deze maand niet klussen dus alleen kijken hoelang mn cyclus is...volgende maand weer aan de slag ;)
    jullie allemaal veel succes
    groetjes

11. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hey meiden,

nog niet ongesteld geworden, maar heb het idee dat het dan misschien vandaag of morgen nog komt (misschien eindelijk weer s een keer zonder al te veel pijn, aangezien ik weinig last heb) We zullen wel zien, ik durf geen test te doen, terwijl ik normaal gesproken de 17e wel ongi zou moeten worden, maar als mijn cycli terug kijk, dan verschilt het per maand zo tussen de 30-31-32 dagen......

blijft spannend hier dus en mn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden....

Succes allemaal!

Liefs

Deel Deze Pagina