Hallo allemaal, we zijn met de 4e ronde bezig. Ik gebruik ov-testen en ik had afgelopen weekend weer een verhoogde LH. Dus, weer aan de klus geweest. Voor die tijd is mijn humeur redelijk normaal, maar ná mijn eisprong, wat ben ik dán sagarijnig!!! Ik sta gewoon op ontploffen:x, niet meer normaal. Om elk wissewasje kan ik in de fik vliegen. Ook overzie ik dan het dagelijkse werk niet meer, huishouden dus, kan gewoon niet helder meer nadenken, zelfs bedenken wat we moeten eten is nog te veel. Het ergste van alles vind ik nog dat ik me mateloos irriteer aan mijn dochtertje die helemaal niet irritant is! het ligt dus echt allemaal aan mij. Ik word gek van die hormonen! en dan dat wachten, elke keer weer die onzekerheid. En daarna de teleurstelling. Weer voor niks mijn dagen laten verpesten door die hormonsters!:x Zo, dat wou ik even kwijt. Nog meer meiden die hier last van hebben?? Liefst sluit ik me ergens op waar niemand me kan storen!
schuldig! Ik merk het ook hoor dat ik na mijn eisprong opeens last krijg van de hormonsters kan mezelf dan letterlijk wel schieten
Ik ook 2 dagen terug mijn eisprong gehad, nou ik ben echt zoooo shaggie! De kids zijn alleen maar vervelend naar mijn idee en het liefst wil ik gewoon een potje janken! Het huishouden werkt ook niet echt bepaald mee. Ik denk dat ik mezelf en de kids vanavond maar eens trakteer op een lekkere pizza!! 😳 gewoon om mezelf ff te troosten😇