Bruinverlies en krampen na ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HabibiAna, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hoi,

Mijn laatste menstruatie begon 1/7, normaal gesproken ben ik 6dagen ongesteld.Dit keer 8 dagen.;) nu heb ik gisteren en vandaag bij het afvegen bruine/ zwarte slierten. Sinds een uurtje heb ik ook ongi pijn, krampen en last van mn onderrug.
    Terwijl dat mijn vruchtbare dagen moeten zyn:( Iemand enig idee wat dit kan zijn?

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dat kan je eisprong zijn. Zelf heb ik het al maandenlang dat rond de eisprong (paar dagen voor de eisprong) bruine afscheiding heb en zelfs ook bloedverlies heb. Ongi-achtige pijn ken ik daar ook wel bij. Dus dit is waarschijnlijk gewoon je vruchtbare periode. Succes!

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dat zou idd kunnen ja. Mijn eisprong zou morgen moeten zijn. Wel vreemd, heb dit nooit gehad. Wel bruinverlies voor de menstruatie, maar niet erna;)

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Het is nu gewoon bloedverlies geworden:( ik snap er echt nix van!:(

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Aangezien ik hier geen reacties krijg heb ik een topic in de lounge geopend. Deze mag dicht

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He habibiana,
    zo snel kan ik nu ook weer niet...;) Soms duurt het ff wat langer voor dat je reactie krijgt.
    Bloedverlies kan ook bij eisprong hoor! Dat heb ik dus ook elke maand. Waarschijnlijk wordt het daarna weer wat minder. Het begint met bruin, wordt rood, wordt weer bruin en daarna is het weer weg. Zo gaat het tenminste bij mij... succes ermee!

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ok, ja het topic stond er al sinds gisteren en ik had maar 1 reactie dus vandaar;)

Bedankt iig voor je reactie! Ik kijk het even aan. VInd het wel vreemd, ik heb dit nooit gehad en nu ik wil gaan klussen krijg ik dit;):D balen

Deel Deze Pagina