4 dagen DPO en ontzettende buik en rugpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sjoeke, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Dames

Spannend he! Ik vind ook dat we elkaar op de hoogte moeten houden:) Hebben jullie al andere klachten? De eetbuien heb ik trouwens ook.

Gister avond heb ik ontzettende krampen gehad, steken in m'n boobs en ik voelde steeds wat borrelen in m'n baarmoeder. Vanochtend een flinke dip gehad in mijn temperatuur dus hoop echt dat het een innesteling was.

Sinds vandaag heb ik eigenlijk geen krampen meer gehad (ook al is de dag net pas begonnen) , ik voel nu alleen af en toe wat plopjes richting mijn baarmoeder en af een toe een steek.

@Evi87 Wat jammer dat je test negatief was, ben je ook al ongi geworden? Zo niet dan is er nog hoop!

2. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Nee nog steeds geen bloed! Haha wel buikpijn

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja inderdaad.. hou het maar goed in de gaten, en alles noteren van wat je voelt en hoe lang je cyclus duurt.. en inderdaad, zo lang er nog geen bloed is, kan het nog alle kanten op ;)

Hier nog steeds die rug.. en gisterenavond in bed wat flinke steken, dus hoop op die innesteling, maar durf het eigenlijk niet zo goed te hopen.. maar uitzetten lukt niet, snap je? :)

4. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Ah meid vertel mij wat.. Bij alles wat ik voel ga ik denken.. :s

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja.. dat is bijna hetzelfde als een vals positieve test.. van YES zwanger en dan ongi worden :(

6. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste cyclus was maar 23 dagen dus wij konden al heel snel voor een 2e ronde gaan. Het lijkt mij erg vervelend om zo lang te moeten wachten voordat je iets weet. Hetzij ongi of zwanger.. Ik had bij mijn eerst(vorige) cyclus heel veel last van mijn tepels maar daar heb ik nu nog geen last van. We moeten afwachten dus... Ik ben nu ook weer uitgegaan van een cyclus van 23 dagen en heb dan mijn NOD 27 juli. Spannend ;)

7. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vooral vanochtend veel last van mijn rug en steken in mijn buik, gedurende dag werd het beter maar dan ben je ook druk bezig. Ik had vandaag 4 kids over de vloer dus dat houdt je wel lekker bezig :D. Verder nog geen klachten. Ik heb alleen overdag niet veel zin in eten en dan 's avonds... lekkere trek :(... Spannend hoor voor ons allen :)

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Vandaag ook nog hele dag last van onderrug gehad, word er eigenlijk ook een beetje chag van

Verder heb ik ook ineens veel puistjes in mn gezicht! Normaal nooit voor ongi gehad, maarja zou zomaar ineens deze ronde wel een teken van ongi zijn... al hoop ik natuurlijk niet :D

Eigenlijk wil ik wachten tot de 28ste om te testen, maar als ik me echt niet meer kan inhouden dan de 25ste, op nod

9. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het hier rustig ;). Iemand nog nieuwtjes??
    Ik krijg weer last van krampjes. Dus straks maar lekker naar bed met een warme kruik :D..

10. BellaNoa

Niet veel nieuws, alles nog hetzelfde :D

- Zwaar gevoel
    - Rugpijn
    - Puistjes
    - Moe

Dat was het, maar verder helemaal toppie hahaha

11. BellaNoa

Heb trouwens wel een vraagje, misschien hebben jullie nog een goede oplossing...

Was vandaag dus bij mn moeder en ik kwam binnen, haar eerste reactie was... Ben je zwanger?? Ik: hoezo?? Omdat ik dus ineens die puistjes had in mn gezicht... Nu heb ik gezegd dat ik het nog niet weet en woensdag ongesteld moet worden.

Veel te snel gepraat, want wij gaan 2 september op vakantie naar Turkije en mijn moeder gaat gezellig met ons mee. Nu was mijn idee dus, dat als ik dus zwanger ben het haar te vertellen op vakantie..... Hoe kan ik nog onder die woensdag uitkomen? (eventueel dus, als ik zwanger ben, anders is het zo opgelost :D)

12. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Zeg dat je van pil bent veranderd???

13. BellaNoa

Mijn moeder weet dat we bezig zijn voor de tweede, dus daar zou ik niet mee aan kunnen komen haha..

14. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Kronkel in je cyclus?? Langer dan de vorige? Pilletjes om je menstruatie uit te stellen ivm vakantie?? :)

15. BellaNoa

Bedankt voor het meedenken :D Langer kan ik wel even volhouden, maar niet nog 6 weken. Wij gaan nl 2 sept op vakantie met haar (zij gaat as vrijdag zelf op vakantie nog). En wil het dan in onze vakantie met haar vertellen.... Ik ben al 4 cyclussen regelmatig, iedere ronde 25 dgn en het zou wel vreemd zijn als ik ineens weeeeken overtijd ben hihi

Ik probeer het er gewoon niet over te hebben, in de hoop dat zij dan zal denken dat ik gewoon ongi ben geworden.. Bij de eerste ging ik namelijk meteen met de test naar mn moeder ;) zal ze nu ook wel verwachten dat ik dat zou doen

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi meiden hoe is het met jullie vandaag?? Hier nog steeds sterker wordende ongi- pijn in buik en rug.. denk dat de ongi niet lang meer gaat duren.. :(

17. BellaNoa

Rugpijn is wel iets minder geworden... Maar als ik me strek of ga plassen (lees: druk zet) dan krijg ik allemaal van die steekjes onderin mn buik :S Iemand een idee?

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier zijn de krampen en de rugpijn zo goed als weg. Heb nu alleen last van gevoelige tepels, veel creme achtige afscheiding en heel af en toe een steekje.

Ik ga het testen toch maar even uitstellen, besefte me ineens dat ik bij de eerste pas 4 dagen voor NOD licht posi had getest.

19. BellaNoa

@ Dientje, hoeveel dagen voor nod zit je nu dan? Klinkt allemaal wel hoopvol! :D

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou meiden, wat ik nou toch heb meegemaakt; gisterenavond nog gezellig geklust, verder niets aan de hand, en een kwartiertje later krijg ik pijn!!! in m'n baarmoeder!! (denk ik) ik heb dat nog nooit gehad! Maar klapte dubbel! en kon me niet bewegen!! Heeft een uurtje geduurd denk ik en toen zakte het langzaam. Ik voel het nu nog steeds maar niet meer zo extreem als gisteren!.. Ik ben al tig keer naar de wc gelopen omdat ik denk alles komt eruit, maar niets, geen drupje .. iemand een idee? :(

En hoe is het met jullie allemaal????

Deel Deze Pagina