Dat hoop ik ook voor je . Ben jij toevallig ook helderziend ... Heb nog steeds ongi-krampjes maar nog geen rood. Ik ga morgen of zaterdag testen als er nog geen rood te bespeuren is. Mijn NOD is morgen... Wordt nu wel erg spannend hoor
Zoalng er geen duiveltjes zijn blijven we hoop houden . IK wa sbij mijn andere 2 kids in de 2e ronde zwanger.. Het zou wel heel toevallig zijn als dat nu weer zo is..
Geen idee wanneer mijn NOD is/was! Eerste ronde na stoppen pil.. Vorige week vrijdag heb ik negatief getest.. Zaterdag nog s kijken! Nog geen ongi te bekennen.... Nu dag 41!
Ik wil ook zaterdag testen want dan ben ik volgens mijn eeste cyclus overtijd maar dan zijn wij net op vakantie. Ik kan jullie dus waarschijnlijk niet op de hoogte brengen. We gaan naar het buitenland en ik weet niet of daar een wifi verbinding is... Ik ga voor iedereen ontzettend duimen draaien en misschien "spreken" we elkaar later nog weer .. Lieve groet Sjoeke...
Zou wel helemaal leuk zijn toch, een geweldig berichtje voordat je op vakantie gaat! Ik zou zeggen, een hele fijne vakantie!!! En als je posi test, dubbel genieten!!
Misschien heel stom, maar weet niet waar de afkorting DPO voor staat. Mijn NOD is 6 augustus. Ik weet het dat duurt nog wel ff Maar afgelopen weekend waren mijn vruchtbare dagen en sindsdien heb ik (net als ik had bij mijn eerste) een gevuld gevoel in mijn onderbuik. Ik kan dus ook niet wachten om de vervroegde test te gaan doen om te kijken of ik idd zwanger ben of mijn lichaam mij in de maling neemt. Het is ook wel lastig... wil ook wel heel graag en misschien wil ik dan ook wel bepaalde dingen voelen... maar net als jullie kan ik niet wachten op de NOD die niet komen gaat
Ja echt balen, want ik had eigenlijk wel verwacht dat ik een positieve in mn handen zou hebben vanochtend....
Ik hoop volgende week positief te testen... vandaag last mijn mijn onderrug en lichte krampen die ik normaal alleen heb tijdens mijn mensturatie... dus ben benieuwd. Zo jammer dat je altijd moet wachten voordat je een test kan doen
@ NJK, ja frustrerend he.... Deze ronde is het bij mij helemaal vermoeiend, word er niet goed van! Nu 3 dgn overtijd, maar het kan zijn dat ik mijn ei 2 dagen later heb gehad, dus dan 1 dag overtijd. Normaal altijd op de dag af ongesteld, al 3 rondes. Dus had goede hoop deze keer, dan zit je al steeds in spanning te wachten. Vanochtend getest met CB digitaal en negatief! Nou, na een teleurstelling accepteer je het dan maar en dan heb je zoiets van kom maar op met die ongi. Vanmiddag wat roze slijm gehad bij afvegen, dus dacht oh nou zet het door (wat dan normaal zo is) en tot op heden nog zo droog als een kurk!
ja zo fijn al die onzekerheid... het kan volgens mij ook nog zo zijn dat je (hcg waarde?) zwangerschapshormoon nog niet voldoende is en daarom een negatieve test hebt... bij mijn eerste zwangerschap had ik eerst ook nog een lichte bloeding van een paar dagen in mijn week. dacht eerst dat ik niet zwanger zou zijn, maar het voelde wel zo... later toch maar een test gedaan omdat de bloeding zo weinig was en was toch zwanger... Nou maar afwachten wat er volgende week gaat gebeuren. Ik ga duimen voor je BelleNoa!