4 dagen dreumes niet zien, ergo slechte moeder? Schuldig voelen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Avastar, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Maar betalen doe je toch wel of ze er nou wel of niet is...

Dan kan je haar toch gewoon de ochtend thuis houden?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als het incidenteel zo is zou ik me er echt niet druk over maken. Je dochter heeft het leuk gehad bij opa en oma en daarna op de opvang. En jij even tijd voor jezelf :). Onze kinderen gaan vanaf dat de jongste 2 is in de zomer altijd zo'n 4 dagen naar opa en oma 150 km verderop. Wij werken dan en hebben het 's avonds lekker rustig ;)

Maar als je alleen hele dagen af kan nemen, zou je haar dan niet later kunnen brengen? Of willen ze dat niet ivm de onrust voor de andere kinderen? Dat was hier namelijk wel. Brengen was voor 9:00 en tussen 12:30 en 13:00 brengen/halen als je halve dagen afnam. Dan lagen de meeste kindjes op bed en was het minder onrustig. Maar halve dagen kon hier dus wel.

3. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn man is dit weekend 4 dagen weg geweest, en ik vorige week 2 dagen. Dit gebeurt normaal weinig. Maar het is goed gegaan hoor. je hebt toch ook tijd voor jezelf nodig of soms voor werken.
    Daarna is het extra leuk om elkaar weer te zien toch :)

Ik voel me wel een slechte moeder omdat ik binnenkort met mijn man 5 dagen wegga op korte vakantie zonder dreumes. Vooral ook omdat mijn zoontje afgelopen weekend alleen maar naar papa gevraagd heeft. Dreumes gaat naar Oma en daarna naar andere Oma en Opa.
    Ene Oma zei dat het belangrijk is om af en toe ook zonder kind weg te gaan, en zei dat onze dreumes het prima vind als dat zo is. Daar leg ik me dan maar bij neer

4. tuc

tuc Niet meer actief

Als het incidenteel is zou ik mij er verder niet proberen druk over te maken, al is het natuurlijk makkelijk praten voor mij;)
    Mocht het vaker gebeuren en blijf je dit gevoel houden, dan zou ik op den duur rondkijken voor andere opvang. Een gastouder bv en er zijn ook genoeg kinderdagverblijven waar je je kindje s middags (bv om 13.00) uur kan brengen.
    Dan heb je de ochtend met je kindje en ook nog even voor jezelf voordat je moet gaan werken.

Deel Deze Pagina