Hoi allemaal, wij hebben net besloten dat we er vanaf nu écht voor gaan. We gebruikten al een paar maandjes geen voorbehoedsmiddelen meer, maar tot zover nog niet met het gewenste resultaat. Wie geeft me een paar tips om moeder natuur een handje te helpen?
Ik zou zo zeggen: temperaturen e.d., je hoeft dit forum maar een uurtje te lezen en je bent al een stuk wijzer dan voorheen, zo ben ik ook begonnen
En anders kan je altijd nog gebruik maken van ovulatie testen... En een banner is ook handig kan je een beetje een indicatie geven over wanneer je vruchtbare dagen ongeveer zijn....
Okay... een banner. Dat kan ik hier doen toch? En moet ik dat de dag nemen dat ik niet meer vloei of juist de dag dat ik begin met vloeien...? En ovulatietesten hoe werken die? hoeveel heb je er dan nodig en moet je die elke maand gebruiken of is 1 maand genoeg? wat kosten ze? Sorry voor al mijn vragen...
als je hier een banner plaatst moet je uitgaan vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, en invullen hoe lang je cyclus is. Als je je banner goed in de gaten blijft houden, is het handig een paar dagen voor je eisprong een ovulatietest te doen (je hoeft dan alleen een tester 15-20 sec in je ochtendurine te hangen) zo weet je precies wanneer je op je vruchtbaarst bent en aan de slag moet! (laat het niet van die 2 dagen afhangen en klus zo vaak je wilt omdat je het fijn vind en niet omdat het moet) er zijn verschillende ovu testen te koop, de wat bekendere merken zijn dan ook aan de prijzige kant(32 euro) probeer je zelf ook niet gek te maken door van alles te zien, wat er mss niet is, maarja das makkelijker gezegd dan gedaan! veel succes!
Persona is ook een aanrader. Aanschaffen is wel prijzig, maar daarna is het echt handig om je cyclus in de gaten te houden Suc6
Hi minimuts, Je kan ook veel goedkopere ovulatietestjes kopen via Sensitest.nl Dan hoef je ook niet op eentje meer of minder te kijken. Je zou morgen of overmorgen kunnen beginnen met testen en klussen natuurlijk!
Ik zat even te googglen op testen via internet kopen, maar er zijn zoveel aanbieders. matcare, sensitest, babyboom. Zit er nou verschil tussen of kan ik gewoon voor de goedkoopste gaan. Met welke heeft iemand slechte ervaringen? En als ik vanavond bestel, wanneer heb ik ze dan in huis? Dat is dan vast te laat als ik over 5 dagen mijn eisprong heb, of niet?
Ik heb alleen ervaring met zie van Sensitest. als je vandaag besteld en via internet betaald gaan ze morgen nog op de post. Volgens mij zijn die wel aardig van kwaliteit (heb er niet veel slechts over gelezen) en lekker goedkoop.
Gezond eten, niet (teveel) alcohol, foliumzuur. De man geen strakke onderbroeken... met de ovutesten heb ik mijn ei nog niet kunnen vinden helaas... en temperaturen is me teveel gedoe elke dag
Iemand zei dat je ovulatietesten met ochtendurine moet doen maar dat is niet zo! Je moet het dus niet met je eerste urine doen maar wat later en je moet ervoor zorgen dat je zo'n 3-4 uur van te voren weinig hebt gedronken en het liefst niet geplast...
Ow, goed dat je het zegt! Had zo elke ochtend zitten plassen. Zit er altijd een gebruiksaanwijzing bij die testen waar dit soort dingen in staat?
Okay... ik heb ze online besteld. 12 stuks, dat moet wel even genoeg zijn. Heb er 14 euro met verzendkosten in totaal voor betaald. Heb het net met ideal betaald, denk je dat ze dan morgen nog verzonden worden?
Ik denk het wel. Moet ze trouwens zelf ook nog even gaan bestellen. IDEAL is toch ook een hele snelle manier van betalen? Je krijgt in ieder geval bevestiging als je bestelling wordt verstuurd. Dus als je morgen een mailtje krijgt, weet je dat ze waarschijnlijk overmorgen binnen komen bij je...
Ik zat nog even verder te kijken op hun site en ze verzenden inderdaad dezelfde dag als je voor 15.00 besteld. Dus dan heb ik ze vrijdag in huis en als ik toch niet mag testen met ochtendurine dan kan ik vrijdag al beginnen... spannend hoor! Nu gaat het echt beginnen!