4 dagen efteling en de wandelwagen met loger bontje ?????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

wij gaan morgen voor 4 dagen naar de efteling
    mijn zoontje van 8 mnd moet dus in de wandelwagen .
    ik heb een bugaboo cameleon
    maar ik heb ook zo'n loger voetenzak met een bontje erin
    nu kun je dus ook alleen t bontje in de wagen doen dat hij lekker zit , maar is dat te warm ???
    ik meen dat ik es ooit heb gelezen dat t in de winter warm is en in de zomer koel ! klopt dat ???

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb geen Bugaboo maar een Mutsy en onze kindjes schelen niet veel. Heb gister de wandewageninzet erop gezet ivm de vakantie, maar ze verdronk er echt in! maar als we hele dagen weggaan wil ik ze ook niet in de maxi zetten (waar ze tot nu toe wel steeds in zat maar waren altijd korte stukken). Ik heb nu ook alleen het zitgedeelte van de voetenzak erin gedaan en nu zit ze veel beter! t lijkt mij ook wel warm, maarja...zonder zag het er echt niet uit, dus ik zou het gewoon lekker doen! Zeker als hij er hele dagen in door moet brengen!
    Fijne dagen!!!

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    veel plezier!!! 4 dagen efteling ben jaloers op je haha.

Ik weet wel dat die hoezen van koeka wel koel zijn

4. happymama

mij zoontje is allang uit de bak hij is extreem groot haha dus hij past er goed in .
    maar wil dat hij wat zachter zit eigenlijk en ook voor zn hoofdje en als hij slaapt.
    die bugaboo heeft nogal een hard stofje vind ik

wie gebruit er met dit weer wel t bondje van de loger voetenzak ????

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb er geen voetenzak opzitten veelste warm nu maar ik heb een maxicosi en deze is gewoon heel erg warm die gaat er pas van de herfst op bij ons.

6. happymama

ik ga de voetenzak er ook niet inleggen ! dat snap ik dat dat te warm is maar alleen t bondje de booster dus van loger !!!!!!

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    oww dat kan best koel zijn want het word maar 1x warm en blijft daarna de zelfde temp houden.

8. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik heb voor Mara nu ook alleen de Booster van de Lodger Bunker in de wandelwagen. Ze zweet er niet in, zit heerlijk zacht en het is makkelijk met kruimels eruit gooien. :)

9. happymama

op dit antwoord zat ik te wachten thnx

10. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik heb deze week die bunker met extra binnenkant gekocht en op de doos staat zelfs dat je die teddy het hele jaar door kunt gebruiken om lekker zacht op te zitten! Ik zou die dus zeker in je wagen doen, lijkt mij zelfs lekker liggen!

Deel Deze Pagina