4 dagen lang positieve ovulatie test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mgx, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgx

    mgx Niet meer actief

    Iemand die weet hoe het kan om al 4 dagen lang een positieve ovulatie test te hebben? Ik heb ze van zwanger & kids, heeft iemand daar ook ervaring mee? Ik snap het niet zo goed aangezien het verhaaltje van 24-48 uur..

    Groetjes!
     
  2. merelfox

    merelfox Actief lid

    4 dec 2013
    445
    0
    0
    Heb je een foto van je testen? Is de testlijn echt donkerder dan de controle lijn (iig aan de linkerkant van de testlijn).

    En waar zit je in je cyclus?

    Er bestaat een kans dat het zwangerschap aangeeft. Maar dan zou je eerder al een positieve test moeten hebben gehad, werd het daarna weer minder en daarna weer positief. AL is dat totaal niet betrouwbaar :(

    Foto en wat meer over je cyclus zou helpen :)
     
  3. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Wat is voor jou 'positief'? Want een streepje krijg je heel snel op een ovu-test, maar hij is pas posi als de testlijn meer knalt dan de controle.
     
  4. mgx

    mgx Niet meer actief

    Ik heb er niet aan gedacht om een foto te maken, moet alles nog een beetje leren;) de eerste dag (die ik hierin niet heb meegeteld) was het streepje lichter de 2 dagen daarna donkerder 3e dag weer iets lichter en nu gelijk? Vandaag zit ik op cd 16 en volgens de app waar ik alles in bij houd 2 dpo.
     

Deel Deze Pagina