zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hanneke891979, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke891979

8 jan 2017
    8
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    hoi allemaal

ik ben sinds juni gestopt met de prikpil. nauwelijks nog menstruatie gehad sinds die tijd. van de week had ik ontzettend pijnlijke borsten en nu vandaag buikpijn, pijn in mijn zij en bloedverlies (bruin). kan het zo zijn dat dit de innesteling is?

2. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Weet je of en wanneer je eisprong is geweest? Ik hoor dat de prikpil errug lang kan duren voordat e weer een normale menstruatie krijgt..

3. hanneke891979

8 jan 2017
    8
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    omdat ik nog geen menstruatie heb gehad (pas 1 keer na stoppen) weet ik dat allemaal niet maar wel weet ik dat ik rond eind van elke maand mij wel anders voelde, meer trek in eten vooral en beetje buikpijn soms.
    het kan ook iets totaal anders zijn maar deze klachten als pijnlijke borsten en nu bloedverlies heb ik eerder niet gehad.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Het is zeker niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.

Gezien je buikpijn, pijn in je zij en bruinverlies denk ik eerder aan een ovulatiebloeding.
    Dan zou je nu dus rondom je eisprong zitten.

5. hanneke891979

8 jan 2017
    8
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Oke ja dat kan ook idd..ik wacht het wel af of ik nog klachten krijg.
    Het is allemaal lang geleden dat ik zwanger was....6 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed van de vorige.

6. hanneke891979

8 jan 2017
    8
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Alleen had ik deze klachten eerder niet...daarom dacht ik misschien aan een innesteling!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klachten zeggen ook he-le-maal niks. Was het maar zo dat je naar aanleiding van symptomen kon zeggen dat je zwanger bent.
    Men denkt altijd maar van alles te moeten voelen als je pril zwanger bent. Maar dat is helemaal niet zo. Sterker nog, de meeste vrouwen voelen helemaal niks in de ronde dat zwanger bleken te zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had.
    Bij de meeste vrouwen beginnen de symptomen van een zwangerschap trouwens pas vanaf week 6 van de zwangerschap.

Je zou over een dag of 4/5 eens een zwangerschapstest kunnen doen. Als dit innestelbloed is, dan zou daar minstens een licht tweede streepje op te zien moeten zijn, aangezien je vanaf innesteling HCG aanmaakt.

8. hanneke891979

8 jan 2017
    8
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Oke ja dan doe ik over een week een test en dan maar zien of er wat uitkomt...dat kan nooit kwaad een test doen!

9. hanneke891979

8 jan 2017
    8
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    helaas afgelopen dagen bloedverlies gehad en daarvoor flinke buikpijn dus zal nu zeker niet zwanger zijn.
    wel weet ik nu wel hoe ongeveer mijn cyclus loopt hopelijk want weet niet of het al regelmatig is na het stoppen van de prikpil...

10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Dus je bent ongesteld geworden of niet? Wel fijn toch?

11. hanneke891979

8 jan 2017
    8
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    ja ik neem aan dat dit mijn menstruatie was idd...
    ik wist alleen niet meer dat het zoveel buikpijn kon geven haha
    na 5 jaar aan de prikpil en geen menstruatie te hebben gehad...

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hopelijk nu gewoon een regelmatige cyclus!

13. hanneke891979

8 jan 2017
    8
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    ja dat zou wel fijn zijn...al hoewel ik het nooit heb gemist maar het is wel fijn dat het weer normaal word..

Deel Deze Pagina