hoi dames, ik vroeg me af of na je ei je temp altijd hoog blijft. Hebben jullier er wel eens van gehoord dat je temp maar een dag of 3 hoog blijft en dan weer omlaag gaat? Ik bedoel dan niet een innestelingsdip, maar echt dat ie vanaf dat moment laag blijft tot aan je ongi (ook al duurt het nog meer dan een week voor je ongi wordt)?
Weet je zeker dat je ei op dag 6 is geweest dan? Kan het niet zo zijn dat je ei later was? Vorige tempkaartje was je ei op dag 13...
hoi nana hoe weet je dat dag 6 je eitje is geweest? dat is namelijk Erg vroeg in je cyclus..het is echt 2 dagen na je ongesteldheid.... meestal is je eisprong tussen dag 10 en dag 20 volgens mij..
Volgens mij heb je ook niet op vaste tijden getempt. Het ene bolletje is dicht en het andere bolletje is open
Ik heb mn ei duidelijk gevoeld en voel me nu ook precies zoals ik me altijd voel na mn ei (opgezette buik, krampjes, hoofdpijn). Ik weet dat ongebruikelijk vroeg is, maar ben er echt 99,99% van overtuigd dat ie er al op dag 6 was. Ik vind het alleen zo raar dat mn temp vanaf eergister steeds weer zo laag is
Ik temp altijd meteen nadat ik wakker ben. Ik wordt de laatste tijd vaak te vroeg wakker, FF zeg dat je dan meteen moet tempen, omdat als je minder dan 3 uur slaapt dit een effect heeft op je temp. Echter, in mn vorige cyclus tempte ik soms ook te vroeg en had dat geen enkel (zichtbaar) effect op hoe mn temp schommelde.
Maar meestal met open bolletjes is het een teken dat je op een andere tijd getempt hebt dan normaal. Dus mss is je temp helemaal niet zo laag geweest als je nu denkt
Het zou misschien kunnen, maar in mn andere cyclus maakte dit amper uit. Heb ook wel eens pas om half 9 getempt op dagen dat ik al heel vroeg wakker was en ook al om 6 uur had getempt en er was altijd geen of nauwelijks (.1 graad) verschil. Dus denk niet dat dat het geheel kan verklaren.
hhhmm dan weet ik het ook niet. Mss je vraag ff stellen bij tempkaartjes, die weten meestal wel antwoord
ja, tis echt een raadsel, dank je voor je antwoord in ieder geval! Dacht zelf dat mn temp nu alweer laag is, omdat de kwaliteit van het eitje misschien gewoon niet zo goed was (omdat de eisprong pas op dag 6 was), maar heb geen flauw idee of dit ergens op slaat. edit: sorry, bedoelde natuurlijk al op dag 6 ipv pas
De kwaliteit van je eitje heeft er denk ik niks mee te maken. Misschien is je temp op dag 10 lager omdat je dan pas je ei hebt gehad. Dag 6 is wel erg onwaarschijnlijk.
ik denk ook dat je gewoon beter kan wachten totdat ff zelf jou eisprong aangeeft.. niet om stom te doen, maar we kunnen ook van alles voelen en denken dat we echt zwanger zijn, en dan hoeft dat ook niet altijd zo te zijn...
Ja, ik blijf ook nog wel klussen hoor (doe ik sowieso wel ), maar blijf er toch van overtuigd dat mn ei op dag 6 is geweest, haha. Ik weet dat onze lijven ons soms voor de gek houden, maar kan me gewoon niet voorstellen dat mn lijf me zoooooo voor de gek houd. Maar goed, uiteindelijk blijft het altijd een kwestie van afwachten Vandaag was mn temp ook alweer wat hoger, dus mssn is er niets aan de hand en was het wel gewoon even een dipje. Bedankt voor al jullie reacties in ieder geval!