4 dagen na eisprong afscheiding waar je draden van kunt trekken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dnc, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnc

    dnc Actief lid

    16 feb 2014
    323
    0
    0
    Hallo,

    Donderdag heb ik mijn eisprong gehad( ik voel het)
    Maar nu had ik gister maandag avond na het eten ineens een flinke afscheiding die erg rekbaar was en kon er flink draden van trekken.

    Kan dit van innesteling geweest zijn of iets anders?

    Groetjess
     
  2. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Ik denk dat je je eisprong en vruchtbaar slijm nu hebt.
    Veel dames denken hun ei te voelen, maar dit klopt maar zelden.

    Of het is eventueel achter gebleven sperma..
     
  3. dnc

    dnc Actief lid

    16 feb 2014
    323
    0
    0
    Nee ik weet zeker dat het me ei is. Heb zeer vast cyclus

    Achter gebleven sperma? Dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Kan het dan in zon grote hoeveelheid dat het er zo uitkomt
     
  4. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Sperma kan zeker! Ook in grote hoeveelheid.

    Maar goed zolang je niet tempt of test, lijkt het mij waarschijnlijker dat het je ei is. Van een innesteling heb je geen draderig slijm.
     
  5. Mywish2014

    Mywish2014 Bekend lid

    17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hoi dnc ,
    ik heb het 1-2 dagen na mijn eisprong moest eigenlijk een samenlevingstest doen en er was geen slijm tr bekennen gister mijn eitje was wel gesprongen zei ze tijdens de seks kreeg ik enorme rugpijn onderin en vermoede het al dames wie heeft hier ervaring mee
    Mijn lichaam is van de omgedraaide wereld volgens mij,
    En het is echt geen sperma want het zit echt bij mijn baarmoeder mond.
    Liefs
     
  6. dnc

    dnc Actief lid

    16 feb 2014
    323
    0
    0
    Daar heb ik geen ervaring mee. Ik ben nu een jaar bezig maar dat heb ik niet meegemaakt.

    Liefs
     
  7. dnc

    dnc Actief lid

    16 feb 2014
    323
    0
    0
    Iemand anders nog?
     
  8. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk hetzelfde als 1 van mijn voorgangers.Dat je nu je ei hebt.Misschien heb je wel een kortere LF en dus een latere eisprong dan je altijd hebt gedacht.Een eisprong voel je namelijk niet(uitzonderingen daargelaten)de meesten voelen het groeien van het eitje,maar niet de eisprong zelf
     
  9. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat zou trouwens ook een verklaring kunnen zijn waarom je al een jaar bezig bent.Misschien heb je het op het verkeerder moment gezellig,omdat je ei gewoon later is als je dacht.Overigens is een jaar nog steeds binnen het normale,maar ik probeer met je mee te denken.
     
  10. dnc

    dnc Actief lid

    16 feb 2014
    323
    0
    0
    Ik heb al meerdere onderzoeken gehad in het ziekhuis. En elke keer was mijn eitje bijna klaar om te springen. Ik voel hem ook groeien. Vooral paar dagen voor totdat hij springt.

    Ik heHeb ook vast cyclus en de tijd dat hij springt is ook de tijd dat ik twee weken later ongesteld word

    Heb ook aantal maanden gehad dat ik bij me eisprong wat licht roze afsceiding heb gehad. Na gevraagd bij het ziekenhuis dus me eisprong klopt
     
  11. smarlicia

    smarlicia Niet meer actief

    Ik voel hem ook aktijd.
    En heb een paar keer ovulatie testen gebruikt om het te checken dus het kan zeker wel dat je hem voelt.
     
  12. Trutje89

    Trutje89 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik voel mijn eisprong helemaal niet :(,
    Ik heb ook geen last van veel wit rekbaar slijm .
    Hoeveel dagen voor nod testen jullie meestal ?
    Wel zondag een positieve ovulatietest gehad ?
     
  13. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Maar het is niet gezegd,ook niet bij een regelmatige cyclus datje ei elke keer op dezelfde dag springt.Maar goed,als jij zeker weet van wel,en verder geen advies wilt,kun je dit topic beter laten sluiten.Slecht van je gyn overigens dat die je dit niet verteld heeft.Je LF kan elke maand verschillen,en je eisprong ook.
     
  14. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Meestal voel je het groeien en niet de eisprong zelf.Maar ik heb niet gezegd dat het onmogelijk is,er zijn altijd uitzonderingen.
     
  15. dnc

    dnc Actief lid

    16 feb 2014
    323
    0
    0
    Klopt maar bij mij is het al maandenlang hetzelde. Ja het kan veranderen maar omdat ik een aantal kenmerken rond me ei heb weet ik dat dat het is
     
  16. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Je wilt niet horen dat je eisprong wellicht later is dan jezelf denkt blijkbaar.

    Je schiet telkens in de verdediging dat het echt niet van een naderende eisprong kan komen terwijl ik dat ook denk, sorry.

    Maar goed, als je graag wilt horen dat dit 4 dagen na je eisprong al een mogelijke zwangerschapssymptoom is, dan wil ik je ook wel alvast feliciteren?

    Maar ik zou als ik jou was van een eisprong uitgaan en nog gaan klussen. Je weet maar nooit.

    Dacht ook altijd mijn eisprong te voelen. Heb ook een vaste cyclus van 27 dagen.. Heb tig inwendige echo's gehad en guess what? Het was het groeien van de follikels en niet de eisprong zelf die ik voelde!
    Het grote gevaar van er maar vanuit te gaan dat je je eisprong voelt en dat je eisprong elke maand op dezelfde dag komt, is dat je op de verkeerde dagen gaat klussen waardoor een zwangerschap uitblijft.

    Bij een vaste cyclus van 28 dagen kan je eisprong plaatsvinden vanaf dag 10 tot en met dag 18 van je cyclus gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. De luteale fase kan per cyclus en per vrouw verschillen. Zo kun je de ene cyclus een luteale fase hebben van 10 dagen en de volgende cyclus een luteale fase van 13 dagen.
    Elke cyclus je eisprong op dag 14 komt maar zeer zelden voor. Een eisprong laat zich helaas niet plannen, ook niet bij een vaste cyclus!
    Dan zouden ovulatietesten dus ook mooi voor niets zijn uitgevonden trouwens....
     
  17. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik geef het op...succes
     
  18. Hondagirl25

    Hondagirl25 Fanatiek lid

    23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    lekker doorgaan dan op je eigen advies waarom dan hier toch vragen stellen ??
     
  19. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Mooi uitgelegd Be Happy! Heb ik zelf ook nog wel wat aan.

    Doe met het advies wat je ermee wilt doen, ts.
     

Deel Deze Pagina