Vage kwaaltjes. Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Caresse, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caresse

Caresse Lid

21 okt 2014
    75
    0
    6
    Twente
    Hoi dames!

Ik ben nieuw hier, vanmiddag net mijn eerste post gedaan in het voorstel-topic, maar stiekem lees ik natuurlijk al wel eventjes mee. Lang leve gekke kwaaltjes googlen ;)

Maar goed, ik ben eind juni gestopt met de pil omdat mijn man en ik hebben besloten voor een kleintje te gaan. Nu heb ik een gemiddelde cyclus van 29 dagen, en zou afgelopen vrijdag in principe ongesteld moeten worden. Echter, als ik van de langste cyclus uit zou gaan, ben ik vandaag aan de beurt. Maar jullie gokken het vast al, niets aan het handje!

Nu is het zo dat ik wel rare, vage kwaaltjes heb. Ik ben een groot labiel drama, janken om alles wat los en vast zit de laatste week, bij vlagen ineens heel erg misselijk (heel kort, en heel zelden), veel hoofdpijn en mijn borsten lijken ook anders te zijn. Zwaarder ofzo, lastig uit te leggen. Manlief vind het iig een behoorlijke afleiding haha! :p Ook heb ik steeds krampen, die erop lijken dat ik ongesteld zou moeten worden.

Nu dacht ik al, wat als... Zou toch leuk zijn! Zaterdag de kruidvat early test gedaan (die plus test), maar die was negatief. Had hier al ervaringen gelezen over de 2v5 testen van kruidvat, dus die zijn ook ingeslagen inmiddels. Ik wil morgenochtend opnieuw testen, mocht er dan nog niets zijn doorgebroken.

Ergens ben ik heel erg bang dat mijn lichaam me volledig voor de gek houdt, omdat we het natuurlijk gewoon graag willen en je elke kleine gekke verandering opmerkt. Wat denken jullie dames?

Liefs

2. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    En????

3. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Hoi!

Ik had ook wel dat soort symptomen hoor, buikgerommel, leek of de ongesteldheid eraan kwam, maar voelde toch anders.
    Rare borsten, voelden wat gespannen, gevoeliger. Bij vlagen misselijk, meestal in de avond. Veel plassen.

Ik testte pas 2 à 3 dagen positief met de kv 2v5 test waarvan ik echt dacht; deze is goed positief, 1 dag na NOD had ik zoiets van: das wel een heel erg tuurstreepje...

Ik duim voor je!

4. Caresse

Caresse Lid

21 okt 2014
    75
    0
    6
    Twente
    Ja, inderdaad dus dit soort gek gedonder! Soms ook gekke jeuk en een steek in mijn borsten, en dan zo ineens weer een hele tijd niets.
    Vind het enorm spannend allemaal. Probeer mezelf zo min mogelijk gek te maken haha, maar das nog best lastig :p

5. Caresse

Caresse Lid

21 okt 2014
    75
    0
    6
    Twente
    Vanochtend weer getest, want nog niet ongesteld.
    Dit keer met de 2v5 van kruidvat..Maar witter dan wit hoor!
    Bah wat is dit frustrerend....:(

6. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Ik snap je frustratie echt helemaal, hier hetzelfde... vandaag twee dagen overtijd uitgaande van mijn langste cyclus en de testen omowit.
    Ik lees dat je nog maar pas bent gestopt met de pil. Het is niet geheel ongebruikelijk dat je menstruatie dan wat langer op zich laat wachten, je kan zelfs een ronde overslaan. Het zegt dan niets dat je de eerste drie keer wel een mooie cyclus had.
    Ik hoop natuurlijk voor je dat je ergens deze week een positieve test in handen hebt, maar hou het even in gedachten ;)

7. Caresse

Caresse Lid

21 okt 2014
    75
    0
    6
    Twente
    Hmm ja dat ik natuurlijk ook wel weer zo..
    En dat weet ik ook wel, alleen het feit dat de eerste drie keer het enigzins regelmatig was geeft stiekem ook wel hoop. Plus dat de babys hier uit de kool lijken te schieten in de omgeving, je loopt jezelf dan gewoon gek te maken denk ik..:)

8. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik help het je hopen! Toch zou ik proberen wat afleiding te zoeken....anders duurt de tijd ook zo lang ;)

9. Caresse

Caresse Lid

21 okt 2014
    75
    0
    6
    Twente
    nou, sinds vanochtend ongesteld.
    Jammer, maar helaas. In ieder geval op naar de volgende ronde ;)

10. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Jammer meid, maar nu heb je indd zekerheid en kan je verder. De periode tussen je eisprong en je NOD is zo een onzekere periode, daar kan ik mezelf echt gek van maken.

Want het spookt voortdurend in je hoofd; zwanger of niet zwanger??
    Het is net of je niet verder kan en blijft hangen in de tijd.

11. Caresse

Caresse Lid

21 okt 2014
    75
    0
    6
    Twente

Heel herkenbaar idd! Je wil jezelf niet gek lopen maken maar onbewust ben ik daar toch echt wel een kei in hoor, haha ;)

Deel Deze Pagina