Osteopaat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Louise9, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louise9

Louise9 Lid

12 apr 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

We zijn al anderhalf jaar bezig met proberen zonder succes. In het verleden heb ik een ontstoken blindedarm gehad en chlamydia (1,5 jaar). Op dit moment zijn we bezig met onderzoeken. Ik kreeg van een vriendinnetje een telefoon nummer van een osteopaat. Deze osteopaat heeft 2 vriendinnen van haar behandeld die beide al ivf hadden gedaan meerdere malen zonder succes. Na 1-2 behandelingen zijn zij op natuurlijke wijze zwanger geworden.

Ik ben vorig week zelf geweest voor de 1e keer en wauw....... Door verschillende bewegingen kwam ze erachter dat mijn rechterkant niet "in orde" is. Ze begon te voelen en voelde veel druk aan de rechterkant. Ze heeft op verschillende plaatsen druk uitgeoefend en tegen bepaalde organen aangedrukt. Na 30 min draaide mijn voeten en handen aan de rechterkant net zover als de linker kant terwijl ze voor de behandeling heel beperkt draaiden.

Ik weet niet of het voor mij gaat helpen met zwanger worden, maar ik merkte meteen dat ik meer blaas inhoud had. Dus er stond al die tijd druk op mijn blaas en waarschijnlijk ook andere organen. Ik ga dinsdag weer. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Liefs L.

Deel Deze Pagina